Mitä teen vanhalle patjalle? Ei ole autoa.
Kommentit (170)
Vie rokalaatikon viereen kyllä sen huoltoyhtiö pois hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vie rokalaatikon viereen kyllä sen huoltoyhtiö pois hoitaa.
Mutta taloyhtiön osakkaat eivät tykkää. Noista "viereen jätetyistä" tulee ylimääräinen maksu taloyhtiölle.
H*lvetin avuttomat, hoitakaa ne paskaset patjanne itse kaatopaikalle!!
Ymmärrän, että nolottaa likainen patja. Mulla oli myös likainen, hieman kuukautisverinen patja. Ostin uuden patjan ja veivät vanhan mennessään. Toivoin, että naapurit eivät nähneet mistä asunnosta likainen patja vietiin.
Ei se mitään haittaa jos patja vähän likainen. Petari päälle ja kovaa ajoa. Joku ottaa kun ilman saa.
Laita se auton takakonttiin. Aja jonnekin metsätielle ja heitä se ojaan
Vierailija kirjoitti:
Laita se auton takakonttiin. Aja jonnekin metsätielle ja heitä se ojaan
Otsikssa luki ettei autoja ole. Naapurin takakonttiinko ?
Minä tilasin yhdelle patjalle aamulla taksin kun se näytti niin vanhalta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että nolottaa likainen patja. Mulla oli myös likainen, hieman kuukautisverinen patja. Ostin uuden patjan ja veivät vanhan mennessään. Toivoin, että naapurit eivät nähneet mistä asunnosta likainen patja vietiin.
V*tun h*ora!
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin ihmiset dumppaa vaan kokonaisina roskakatokseen. Kai ne joku sieltä käy siivoamassa.
Jätefirma viimein kerää ja maksu siiyä menee loppujen lopuksi kaikkien maksettavaksi vastikkeiden tai vuokrien kautta. Pitäisikö ihan itse maksaa hävittäminen?
Joko palasina roskiin. 2 eri viikkoa. Tai tiukka rulla ja roskiin.
Purin joskus ison joustinsängyn. Jouset kenlälaatikossa metalliin ja muu 2 jätesäkillistä sekajätteeseen.