Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ja vaihdevuodet - koska loppuu kostuminen?

Vierailija
19.10.2024 |

Ex oli todella märkä ja ns. hetivalmista mallia. Nykyinen 5-kymppinen naisystävä on harmillisen kuiva, vaikka oltaisiin puoli tuntia suudeltu ja hyväilty ennen vaatteiden riisumista. Kertokaahan naiset, onko muuta ratkaisia kuin liukkarituubi? Vai palaako kostuminen joaasin vaiheessa takaisin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä liukkarissa ahdistaa?

Vierailija
2/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtelee, jos menee liian pitkäksi touhu ehtii kuivua, eli öljyä mukaan vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin. 

t. Homomies37

Vierailija
4/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopu vaikka minäkin niin luulin .Niin myös luuli vaimo mutta jokin sytytti uudestaan  minä se nyt huonommin pelaan, junou ! Tokikaan ei aina niin märkää eikä niin kuin nuorena mutta silti enemmän kuin 10v sitten . Ollaan vähän alle 65v pariskunta 

Vierailija
5/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkarituubi ajaa asian paljon paremmin kuin wanhusnainen. Leikkaat vaan saksilla siitä tuubista prässätyn pohjan pois.

Vierailija
6/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palaa kostuminen takaisin, jos on loppunut. Toki vika voi olla tekniikassasi. Kysy siltä kumppaniltasi, koska jokainen nainen on yksilö. Ei ole mitään yleispätevää neuvoa.

Vierailija
7/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mikään ahdista, jos nainen sitä itse ehdottaa. Mutta en minä aio sitä hänelle iskeä käteen ja sanoa, että laitappas tuosta kun oot niin kuiva.

AP

Vierailija
8/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei palaa kostuminen takaisin, jos on loppunut. Toki vika voi olla tekniikassasi. Kysy siltä kumppaniltasi, koska jokainen nainen on yksilö. Ei ole mitään yleispätevää neuvoa.

Varmaan tekniikassakin voisi olla parantamisen varaa, mutta jos ei puoli tuntia suutelua ja koskettelua vaatteiden päältä ja sen jälkeen ilman vaatteita käsin ja kielellä hyväilyineen riitä, niin ei nyt ainakaan ihan ensiksi voi yrityksen puutteesta syyttää.

AP

Vierailija
9/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mikään ahdista, jos nainen sitä itse ehdottaa. Mutta en minä aio sitä hänelle iskeä käteen ja sanoa, että laitappas tuosta kun oot niin kuiva.

AP

No turauta sitä kulliisi sanomatta sanaakaan.

Ei nyt voi olla tämmöinen kynnys näinkin tavalliseen asiaan kuin liukuvoiteeseen keski-iän ylittäneillä. Aikuiset ihmiset.

Ette ole nuoria. Koittakaa sopeutua ja nauttia kun vielä jonkun vuoden olette olemassa.

Vierailija
10/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukkarissa ei ahdista mikään, mutta puuha vaikuttaa mauttomalta koska mies tietää että wanhusnaisen täytyy feikata kaikki.

Vierailija
11/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtarit loppuikin jo aikaa sitten. kostuminen hurjaa vieläkin. tiedä sitten. miesystävä tyytyväinen.

Vierailija
12/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvin yksilöllistä. Eihän sitä liukuvoidetta tarvitse emättimeen laittaa, voihan sen peniksen kostuttaa myös.

hormonikorvaushoito paikallisesti tai yleisesti auttaa myös. 

Vierailija
13/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen hormonihoito on erittäin suositeltava

Vierailija
14/16 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet koettu, edelleen kostuminen tosi hyvä. Voiko toi tilanne liittyä siihen, missä mielentilassa nainen on ollut ennen sen suutelun ja hyväilyn aloittamista? Ehkä hänen pitäisi olla ensin kiihottunut ja sitten aloitetaan hyväilyt? Kokeeko hän itse, että kiihottumiset ja kostumiset ovat muuttuneet iän myötä? Miten hän on aiemmin halunnut edetä?

N60

Vierailija
15/16 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sellainen nainen joka ei tartte liukkaria. Kyllä niitäkin on. Tiedän ihan omasta kokemuksesta.

Vierailija
16/16 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miehenä tulee niin paljon kosteutta että naisen ei tarvitse sitä itse tuottaa, välillä valumalla valuu ja liukaste on todella liukasta öljyt ym jää toiseksi.