Tutkimus: Britanniassa yhä useampi alle 30-vuotias mies menettää uskonsa yhteiskuntaan
Uusi tutkimus paljastaa huolestuttavan trendin Britanniassa: yhä useampi alle 30-vuotias mies menettää uskonsa yhteiskunnan merkitykseen ja tulevaisuuteen. Tutkimuksen mukaan erityisesti nuoret miehet kokevat, että yhteiskunta ei enää palvele heidän tarpeitaan tai tue heidän elämäänsä.
Korkeat verot ja varallisuuden epätasainen jakautuminen ovat tutkimuksen mukaan keskeisiä syitä tähän kehitykseen. Moni nuori mies kokee, että varallisuus keskittyy yhä pienemmälle prosentille väestöstä, mikä lisää epäluottamusta ja turhautumista. Tämä on johtanut siihen, että heitä ei enää kiinnosta asepalvelus, lainkuuliaisuus eikä moraaliset kysymykset.
"Yhteiskunta ei ole enää ihmistä ja elämistä varten," kommentoi eräs tutkimukseen osallistunut nuori mies.
"Tuntuu, että kaikki on suunniteltu vain pienen eliitin hyödyksi."
Tutkimuksen tulokset ovat hälyttäviä ja voivat toimia varoituksena myös muille länsimaille. Jos nykyinen suunta jatkuu, länsimainen yhteiskunta saattaa kohdata vakavia haasteita lähitulevaisuudessa.
Asiantuntijat varoittavat, että varallisuuden jakautumista tulisi parantaa ja jokaiselle tulisi tarjota työtä sekä palveluita, jotka tukevat elämää ja yhteiskuntaan kuulumisen tunnetta.
"On tärkeää, että verot näkyvät konkreettisina palveluina, jotka parantavat kaikkien elämänlaatua," toteaa tutkimuksen johtaja.
"Ilman tätä, yhteiskunnan yhtenäisyys ja vakaus ovat vaarassa."
Tutkimuksen tekijät toivovat, että tulokset herättävät keskustelua ja johtavat konkreettisiin toimiin yhteiskunnan eriarvoisuuden vähentämiseksi.
"Meidän on löydettävä keinoja, joilla voimme palauttaa nuorten miesten uskon yhteiskuntaan ja sen tulevaisuuteen," he painottavat.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkeakosken teinitappaja taitaa olla monen nuoren miehen idoli täällä 😚
Voin myöntää että on ainakin vähän, no en tiedä idoli, mutta ei ainakaan minun vihollinen. En edes muista tiedä tapausta oikein. Mitä hän on minulle tehnyt muka? Eikö se ollut juurikin tyttö se uhri? Ei kait joku nyt ainakaan niin luullut että vihollinen olisi? Heh...
Niin. Suurin osa väkivallasta on miesten tekemää väkivaltaa. Joko naisille tai toisille miehille. Seuraava uhri voi olla sinun äitisi, siskosi ta muu naispuolinen sukulaisesi. Mutta ehkä se olisi sinulle yhdentekevää
Brittidraamat kertoo karua kieltä maan ongelmista. Asunnottomuus, köyhyys ja päihdeongelmat näkyy. Ihmiset asuu huonossa läänissä ja tekee kolmea työtä eikä pysty maksamaan lämmitystä..vankilat on täynnä, lapsia huostaanoteyaan paljon.
Täällä hallitus ajaa samaa eli joustavat orjatyömarkkinat eikä mitään sosiaaliturvaa.
Voi Suomea!
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä uskon, että somen kaikukammiot vaikuttaa myös hyvin paljon myös siihen miten ihminen käsittää ja kokee oman tilanteensa. Tämän kaltaiset ihmiset ovat otollista riistaa somen manipulaattoreille. Heidät voi valjastaa syyttämään tilanteestaan ketä nyt halutaan syylliseksi milloinkin valita. Tosin täytyy myöntää, että tämä onnistui jo ennen someakin. Monet sodat on lietsottu alkuun tällä tavoin.
Kun ihmiset ajetaan äärimmäiseen köyhyyteen ja viedään tulevaisuus, tulee rumaa jälkeä. Tähän pyrkii myös orpopurra.
Britannia on nykyään uusi Paki stan. Lontoossa ihmiset asuvat teltoissa kaduilla ja valkoisia näkee enää harvoin. Britannia on romahtanut täysin. Laittomia tulijoita tulee veneillä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Brittidraamat kertoo karua kieltä maan ongelmista. Asunnottomuus, köyhyys ja päihdeongelmat näkyy. Ihmiset asuu huonossa läänissä ja tekee kolmea työtä eikä pysty maksamaan lämmitystä..vankilat on täynnä, lapsia huostaanoteyaan paljon.
Täällä hallitus ajaa samaa eli joustavat orjatyömarkkinat eikä mitään sosiaaliturvaa.
Voi Suomea!
Draamateolliisuus on vasemmiston hyppysissä. Lietsotaan köyhiä oppositioon vaikkei se mitään auta, aiheuttaa vain kaaosta. Suomessa on samat taskudramaturgit.
Timo, hyvä.brittisarja siitä mitä köyhyys ja sosiaaliturvan vajaus briteissä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä uskon, että somen kaikukammiot vaikuttaa myös hyvin paljon myös siihen miten ihminen käsittää ja kokee oman tilanteensa. Tämän kaltaiset ihmiset ovat otollista riistaa somen manipulaattoreille. Heidät voi valjastaa syyttämään tilanteestaan ketä nyt halutaan syylliseksi milloinkin valita. Tosin täytyy myöntää, että tämä onnistui jo ennen someakin. Monet sodat on lietsottu alkuun tällä tavoin.
Kun ihmiset ajetaan äärimmäiseen köyhyyteen ja viedään tulevaisuus, tulee rumaa jälkeä. Tähän pyrkii myös orpopurra.
Onneksi tuleva vasemmistohallitus paskoo rahaa ja onnea. Näinhän on käynyt maissa joissa se on. Eiku...sieltähän ne köyhät tulvehtii Euroopan kaduille.
Vierailija kirjoitti:
Britannia on nykyään uusi Paki stan. Lontoossa ihmiset asuvat teltoissa kaduilla ja valkoisia näkee enää harvoin. Britannia on romahtanut täysin. Laittomia tulijoita tulee veneillä joka päivä.
Kyllä siellä valkoiset on myös kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin myöntää että on ainakin vähän, no en tiedä idoli, mutta ei ainakaan minun vihollinen. En edes muista tiedä tapausta oikein. Mitä hän on minulle tehnyt muka? Eikö se ollut juurikin tyttö se uhri? Ei kait joku nyt ainakaan niin luullut että vihollinen olisi? Heh...
Niin. Suurin osa väkivallasta on miesten tekemää väkivaltaa. Joko naisille tai toisille miehille. Seuraava uhri voi olla sinun äitisi, siskosi ta muu naispuolinen sukulaisesi. Mutta ehkä se olisi sinulle yhdentekevää
Seuraava uhri voi olla myös minä itse, isäni, veljeni, setäni tai joku muu miespuolinen sukulaiseni, kaverini. :) Minulle on kyllä yhdentekevää puukottaako minua nainen, kissa, alieni tai mikä tahansa. Samalta se puukko tuntuu. En oikein vieläkään tiedä mitä ajat takaa? Miksi tuntuu siltä kuin yrität tehdä minusta jotain sankaria sinulle? Tee itse se homma. Jos olet joku sukulaiseni, niin olen sanonut sinulle jo vinkit millä voit suojautua ainakin jotenkin. Jos haluat minulta suojaa, laita viestiä sitten niin katsotaan voinko tehdä jotain. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Suomea!
Draamateolliisuus on vasemmiston hyppysissä. Lietsotaan köyhiä oppositioon vaikkei se mitään auta, aiheuttaa vain kaaosta. Suomessa on samat taskudramaturgit.
Äärioikeisto ajaa sensuuria, ei saa näyttää mihin politiikka on kansan ajanut.
Vierailija kirjoitti:
Timo, hyvä.brittisarja siitä mitä köyhyys ja sosiaaliturvan vajaus briteissä on.
Siis Time. Yksinhuoltajaäiti tekee montaa työtä eikä saa maksettua sähkölaskua. Varastaa sähköä ja joutuu vankilaan, lapset otetaan huostaan.
Myös muita koskettavia naiskohtaloita, joihin köyhyys on ajanut.
Ja tämä on meidän hallituksen tulevaisuuden suunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuleva vasemmistohallitus paskoo rahaa ja onnea. Näinhän on käynyt maissa joissa se on. Eiku...sieltähän ne köyhät tulvehtii Euroopan kaduille.
Älä nyt viitsi leikkiä typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ethän sinä muuten ole minun sukulaiseni varmaankaan, ainakaan kukaa lähisukulainen. En tunne ketään lähisukulaista naista joka on joutunut väkivallan kohteeksi, isäni, minä ja veljeni sen sijaan ainakin ollaan. Oltiin veljen kanssa aika pikkupoikia muuten kun muistan kun herkkä veljeni ja minä jouduimme ensimmäistä kertaa sinun partalemmikkiesi väkivallan kohteeksi. Heittivät saatana pään kokoisia kiviä meidän ääälle oltiin siinä avokatoksella pyöriä ottamassa vissiin just siitä. Saatana sinun lemmikit. Voi helvetti että raivo kasvaa vaan kun mietin nyt minkälainen meno on nyt 20 vuoden jälkeen kun silloinkin joutui jo noita lemmikkejä katsomaan. Kannattaa toivoa armollisia aikoja koska nykyään yhteiskunnat Euroopassa ovat ihan tässä vuodenkin sisällä kehittyneet aikamoisesti heiluri heilahtanut sillä tavalla että en tosiaan muuten tiedä kuinka levotonta tulee. Tosin riippuu missä asut ei Suomessa nyt ihan heti mitään tapahdu, Suomessa veikkaan että asiat muuttuvat huomaamattomammin, toki pääkaupunkiseudulla tai muissa isoissa kaupungeissa kannattaa olla varovainen aina nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Suomea!
Äärioikeisto ajaa sensuuria, ei saa näyttää mihin politiikka on kansan ajanut.
Kyllä. Media ja netti hallituksen hallintaan. Hallitus tekee elokuvat ja sarjat, joissa kehutaan Petteri suurta ja kuvataan miten hyvin meillä kansa voi. Muita elokuvia ei saa katsoa.
Britannian nykytilasta saa kiittää Sannan pomoa Tony Blairia ja hänen mammuttavaa ja wokettavaa feminististä New Labouria. Edes 14 vuotta ei riittänyt konservatiiveilla korjata näitä jälkiä mitä vassarit sai 1997-2010 aikaan. Meillä Sanna tuhosi Suomen tosin 4 vuodessa missä labourilla kesti 13 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että äärimmäinen köyhyys. Painu nyt pois tästä maasta, ma tu. Suomessa ja tarpeeksi omiakin kuluja, sotaankin saatetaan kohta joutua. Poistu ennen kuin sinulle käy huonosti. Täällä itärintamalla on vähän eri meinkinki. En tiedä miksi helvetti teitäkin on otettu tänne 40 vuotta jo.
Cervenkan kirjassa oli haastateltu miljardöörejä, ja useampi heistäkin oli sitä mieltä, että hallitukset tekevät "pöhköjä" lakeja ja mahdollistavat varallisuuden keskittymisen aina vain piennemmälle porukalle. Eivät he hiki päässä ahkeruudellaan miljardejaan ansaitse. Selvää on, että ennenpitkää tuolle kehitykselle tulee karu loppu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Time. Yksinhuoltajaäiti tekee montaa työtä eikä saa maksettua sähkölaskua. Varastaa sähköä ja joutuu vankilaan, lapset otetaan huostaan.
Myös muita koskettavia naiskohtaloita, joihin köyhyys on ajanut.
Ja tämä on meidän hallituksen tulevaisuuden suunta.
Jaa mitenhän tästä tuli joku vihervasemmistolaisten naisten itkukenttä. Tuskin täällä saatte sympatiaa. :D Kannattaa varmaan hakea sitä jostain muualta. Koittakaa naiset kerrankin pärjätä omillanne, ilman kaikkea mahdollista mitä yhteiskunnasta voi saada! SIlloin muu yhteiskuntakin voi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Rule Britannia!