Oletko parjannut Kurosta netissä? Pelkäätkö rikostutkintaa?
Tämän päivön Iltiksessä Susan Kuronen kertoo, että on tehnyt rikosilmoituksen nettikeskusteuluista, joissa haukutaan häntä. Rikosnimikkeeksi tulisi kunnianloukkaus. Jos poliisi lähtee tutkimaan keskusteluita, herjaavien viestien kirjoittajat joutuvat vastuuseen. Nikkien takaa löytyy aina joku henkilö X...oletko se kenties sinä?
Kommentit (17)
outo stalkkeri, ja että ymmärrän nyt vihdoin Matti Vanhasen eropäätöstä. Mutta muutama päivä myöhemmin Peter Nyman sanoi samat asiat Uutisvuodossa, joten en kai ole tunteitteni kanssa yksin.
En todellakaan pelkää mitään tutkintoja, minulla on oikeus sanoa mielipiteeni julkisuuden henkilöstä.
Mielestäni Kuronen ei ole henkisesti tasapainoinen ihminen ja tekee itsestään naurettavan vellomalla jotain vajaan vuoden suhdetta joka paikassa. Aikuinen ihminen pääsisi asiasta yli, se on elämää.
varmaan Matti toivoo ettei ikinä olisi alkanut suhdetta tämän huomionkipeän tyrkyn kanssa. Aivan uskomaton ihminen. Ei yhtään ajattele kuinka tämä vaikuttaa Matin lapsiinkin! Mitähän Susan sanoisi jos Matti rellestelisi suhteella julkisuudessa, pistäisi intiimejä yksityiskohtia kirjaan, ja puhuisi juorulehdille koko ajan. Kyllä on itsekäs ihminen!!!
vähän miettiä, vasta yhdelle tuomio annettiin ja kovat rapsut, eikä kyse ole mistään satasista.
Ja aina sitä kiinni jää ;)
Eikö se Kuronen enään mitään muuta keksinyt kuin poliisitutkinnan?Tosiaan jo joku sanoikin että eiköhän poliiseilla ole muutakin tekemistä kun ruveta etsimään syyllisiä jotka häntä netissä haukkuneet!!!
kannattaa alkaa valmistelmaan äitiäsi varovasti putkareissua varten.
Kyllä vaan on! Ei toki kaikkia viestejä voida selvittää mutta esim. poliisilla oli aikaa tutkia kuka oli yli vuotta aiemmin kirjoittanut Antti Piippoa halveksuvan viestin ja tämä mies tuomittiin tuhansien eurojen sakkoihin.
hakeen ensimmäisiä kuultavia. Helppo se on jäljittää nykytekniikalla syylliset. Kohta nähdään!
Minä sitten vinosti hymyilen täältä pleksin takaa kun teitä tuodaan.. :/
Kyllähän sitä voi ihminen nostaa syytteen vaikka mistä, eri asia sitten on se otetaanko tutkintaan!! Mitäs veikkaatte av-mammat? Mä luulen et ne taitaa nauraa koko naikkosen ulos XD!!
lehdessähän luki, että Kuronen on nimemomaan loukkaantunut mm. alapääaiheisista häneen kohdituvista nimityksistä.
Kyllä poliisi saa selville kaikki nikkien takana olevat henkilöt, jos haluaa. Kirjastoissa on kamerat, koneen eri käyttäjiä voidaan kuulla (alibit jne,), todistajien lausuntoja käyttää hyväksi yms
En tosin usko, että poliisi tähän lähtee, mutta mahdollista se on.
Vaikk Suomessa on sananvapaus, ei netissä saa silti ihan kaikkea laukoa. Jokaisella on oikeus nostaa syyte herjaavista viesteistä. Oli ne sitten lehdessä, netissä tai telkkarissa.
vaikka tulisi millainen tutkinta niin kukaan ei saa selville kuka olet. näin siis jos osaa asiansa.
hakemaan. Yhden viestin antoivat poliisit vielä kirjoittaa. Nyt se on menoa, siskot. Asemalla nähdään.
minulle tuli jo kirje poliisista enkä uskalla avata sitä.
Porvoilijoille tiedoksi että tutkimukset näin vähäpätöisissä asioissa kestää kuukausia, ennenkuin mitään tapahtuu.
Susa on maan ykkösjulkkis, jota poliisikin varmaan palvoo...Kaikki haluaa, etta Susalla on hyvä olla, kun on joutunut noin kamalan suhteen kokemaan, että sitä pitää ruotia ympäriinsä.
No eka satsi siis tuli tänne poliisiasemalle ja näkyvät olevan ihan kunnollisen näkösisiä nuoria perheenäitejä.
Siinä vanhempi konstaapelikin pyöritteli päätään että mihin tämä maailma on menossa kun kaikki tavallaisen ja kiltin näkösetkin äiditkin alkaa järjestelmällistä parjauskampanjaa netissä pyörittämään.
Mutta palaan kunhan kuulen pidätettyjen kuulusteluista, onhan tämä vähän laitonta näistä neittiin kirjoitella, mutta jotenkin käy sääliksi tälläset pikkulasten äidit.
Iltalehdistäkin kävi joku täällä utelemassa että joko on tuotu säilöön porukka, minä vaan kylmästi puhumattomana tuijotin pleksin takaa ja sanoin että " jag talar bara svenska" , enkä paljastanut sille verenimijälle yhtään enempää. Kuulin kun se ulos mennessään sanoi että " ihmehörhö akka."
No se vielä kostetaan... palataan.
eikä tuoda itseään ja suhdettaan esille jokalehden kannessa.