Naiset, kertokaa totuus, pystyykö mies puhumaan teiltä vaatteet pois ja haarat auki?
Siis sellainen tilanne, että ei ole ollut suunnitelmissa mitään ja sitten jotenkin päädyt juttelemaan miehen kanssa, johon et tunne mitään seksuaalista vetovoimaa.
Mutta mies puhuu niin hyvin, että huomaat olevasi niin kiihottunut, että teet itse aloitteen seksistä ellei mies sitä itse älyä kohta tehdä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Miten typerä kysymys! Pystynkö minä viettelemään miehen? no taatusti.
Mutta yksikään mies ei minua, jollen itse niin halua. Jos haluan peli on hauskaa..
Mielenkiinnosta kysyn, mikä tässä on epätodellista? Tottakai nainen voi miehen vietellä tosta vaan, jos haluaa. Ei ole edes vaikeaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten typerä kysymys! Pystynkö minä viettelemään miehen? no taatusti.
Mutta yksikään mies ei minua, jollen itse niin halua. Jos haluan peli on hauskaa..
Mielenkiinnosta kysyn, mikä tässä on epätodellista? Tottakai nainen voi miehen vietellä tosta vaan, jos haluaa. Ei ole edes vaikeaa!
Sellaisella rajauksella, että ei kuka tahansa nainen eikä ketä tahansa miestä.
Pystyy ja pystyn minäkin mieheni. Meillä on sopimus siitä että seksistä ei toisen niin pyytäessä kieltäydytä, joten tapahtuu hyvinkin usein. Useita kertoja viikossa, kun olemme etätöissä, niin lounaan jälkeen "jälkiruoaksi" jompi kumpi pyytää seksiä.
Ei, jos ei ole muuten kiinnostava mies. Eli lähtökohdan pitää olla suotuisa, komea, karismaattinen, joku X tekijä. Sitten ehkä. Paitsi että olen naimisissa, mutta sinkkuna kyllä.
Tottakai miehen pitää olla komea ja myäs älykäs. Muuten ei nappaa!
Ja olen nainen joka on tehnyt tuon monasti, toki, olen hyvin seksuaalinen ja halukas, enkä suostu sitä " häpeämään" kuten jotkut miehet haluaisivat. Päinvastoin olen oikein ylpeä siitä että haluan ja saan seksiä paljon.
Eivät kaikki naiset ole pihtareita kuten täällä annetaan ymmärtää. Pihtareita on miehissäkin.
Ja olen siis aikuinen naine, en mikään bimbo.
Käyttäjä11535 kirjoitti:
Oli muuten hyvin sanottu tossa naisen iskemis kirjassa.
Nainen haluaa aina jotain, ymmärtämistä, rohkaisua, tukea, hauskaa seuraa, ihailua tai jtn muuta. Kaiken a-o on olla yrittämättä tarjota naiselle jotain mitä hän ei juuri silloin tarvitse. Kun tiedät mitä tarjota nainen ei ole kiinnostunut sinun olemuksesta, ulkonäöstä vaan siitä miltä hänestä itsestään tuntuu.
Mitä paremmin onnistut täyttämään naisen tarpeet sitä isommat mahdollisuudet on siihen että nainen täyttää sinun tarpeesi.
Tavallaan tuossa hahmotellaan ihan perusjuttuja ihmissuhteen osalta eli vastavuoroisuutta ja toisen tunnetilojen huomioimista ja niihin vastaamista. peruskuaraa neurotyypillisille, joilla on ihmissuhdeasiat hanskassa jo muutenkin - normaalisti ihmisten ei siis tarvitse opiskella tätä oppaista, vaan he oppivat sen elämän varrella toimiessaan lapsuudenperheessä vanhempien ja sisarusten, sittemmin koulussa kavereiden kanssa. Se ei kuitenkaan mene niin, että jos paikalla on seksuaalisesti epäkiinnostava mies, ja naisella on seurallinen olo eli hän kaipaa hauskaa seuraa, tai naisella on huolia ja hän kaipaa rohkaisua (vaikka jossain työasiassa), niin sitten jos se seksuaalisesti epäkiinnostava mies on mukava seuramies ja läpänheittäjä, tai osaa valita tsemppisanansa oikein, että hän saisi sitten seksiä palkinnoksi. Mies tekee kyllä itsestään sympaattisemman tuolla lailla, mutta jos sitä vetovoimaa ei ole, niin sitä ei ole, ja mikään tsemppipuhe ei asiaa muuksi muuta. Silloin mies vaikuttaa vain "superkivalta tyypiltä" tai mitä parhaalta ystävältä/kaverilta.
Tuo juttu voi toimia silloin, jos mies on jo lähtökohtaisesti sellainen, josta nainen voisi kiinnostua tai jopa on jollain tasolla kiinnostunut. Silloin tietenkin toisen tunnetiloihin vastaaminen lähentää ihmisiä, ja vastaavasti kiinnostava mies muuttuu epäkiinnostavaksi, jos häneltä puuttuvat tunnetaidot ja sosiaalinen osaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta täällä nyt silti siitä huolimatta aion julistaa että osaan ja onnistun aika useinkin sähköistämään tunnelmaa nuorten ja nättien kaupan kassaneitien kanssa.
Itse vangitsen naisia käytökselläni ja nyt töissä silmäpeliä kahden kaunottaren kanssa.
Itsellekin käy joka kerta kaupassa, että pitää niille kassaneideille sanoa tiukasti, mutta asiallisesti, että olen nyt vain ostoksilla enkä halua pikapanoja vessassa.
Joillekin oikein näteille annan yhteystietoni, että voivat sopia tapaamisen. Varoitan niitä kyllä, että on pitkä jono muita naisia edellä, mutta eiköhän parin kuukauden päähän saada panotreffit sovittua.
Kiimaset YH:t ja pikkujouluaika. Eipä tartte kovin paljoa puhua, jotta pääsee pillun päälle.
Mulle ei tartte puhuakkaan jos mies on rikas tai housunsa pullottaa lupaavasti.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä11535 kirjoitti:
Nainen haluaa aina jotain, ymmärtämistä, rohkaisua, tukea, hauskaa seuraa, ihailua tai jtn muuta. Kaiken a-o on olla yrittämättä tarjota naiselle jotain mitä hän ei juuri silloin tarvitse. Kun tiedät mitä tarjota nainen ei ole kiinnostunut sinun olemuksesta, ulkonäöstä vaan siitä miltä hänestä itsestään tuntuu.
Mitä paremmin onnistut täyttämään naisen tarpeet sitä isommat mahdollisuudet on siihen että nainen täyttää sinun tarpeesi.
Tavallaan tuossa hahmotellaan ihan perusjuttuja ihmissuhteen osalta eli vastavuoroisuutta ja toisen tunnetilojen huomioimista ja niihin vastaamista. peruskuaraa neurotyypillisille, joilla on ihmissuhdeasiat hanskassa jo muutenkin - normaalisti ihmisten ei siis tarvitse opiskella tätä oppaista, vaan he oppivat sen elämän varrella toimiessaan lapsuudenperheessä
Olet oikeassa tän pitäisi olla peruskauraa mutta ei ole.. Hirveän usein miehet vetää sillä samalla kaavalla kun ollaan kiinnostuneita ja jos nainen ei just silloin ole parisuhde/ seksi moodissa mies puhuu itsensä siihen tilaan jossa naista ei todellakaan kiinnosta..
Esim just se että aletaan pyydellä treffeille ihmistä joka on vaikka just eronnut.. vs se että ajaudutaan keskustelemaan tunteista ja nainen saa lohdutusta. Ja mies on onnistunut tuottamaan naiselle hyvän olon.
Josta seuraa naisen kiinnostus.
Käyttäjä11535 kirjoitti:
Olet oikeassa tän pitäisi olla peruskauraa mutta ei ole.. Hirveän usein miehet vetää sillä samalla kaavalla kun ollaan kiinnostuneita ja jos nainen ei just silloin ole parisuhde/ seksi moodissa mies puhuu itsensä siihen tilaan jossa naista ei todellakaan kiinnosta..
Esim just se että aletaan pyydellä treffeille ihmistä joka on vaikka just eronnut.. vs se että ajaudutaan keskustelemaan tunteista ja nainen saa lohdutusta. Ja mies on onnistunut tuottamaan naiselle hyvän olon.
Ymmärrän, mitä ajat takaa, mutta ei se ihan näinkään mene. Jos ihmisellä on erokriisi, voi olla, että hän ei ole vastaanottavainen suhteelle tai edes seksille vielä pitkään aikaan (joillain menee puoi vuotta, joillain vuosi, joillain kolme vuotta). Ja jos erokriisin aikana saa kuuntelevan korvan ja lohduttavan olkapään, niin sehän tuntuu tietenkin mukavalta ja kyseinen empaattinen ihminen vaikuttaa ihanalta ihmiseltä. Mutta ei sitä kuitenkaan kiinnostusta seksuaalisesti/romanttisesti jokaisesta, joka on empaattinen. Se, että mies keskustelee tunteista erokriisin keskellä olevan naisen kanssa, ei saa naista ihastumaan/kiinnostumaan tai edes haluamaan seksiä. Jos nainen tarvitsee lohdutusta ja empatiaa, kyllä hän osaa ihan vain ottaa vastaan ne tarjotut lohdut ja empatiat ilman, että sen seurauksena kiinnostuu kyseisestä miehestä alkaen haluta suhdetta/seksiä. Naiset(kaan) eivät kiinnostu jokaisesta ihmisestä, joiden seurassa on hyvä olla.
Toki jos tuo mies on ihan varma, että haluaa juuri tuon kyseisen naisen, niin voihan hän kokeilla pitän kaavan kautta - tutustuu ystävänä ja odottaa, että nainen on oikeasti päässyt yli erosta ja ollut vähän aikaa tyytyväisenä sinkkuna, kunnes alkaa kiinnostua ajatuksesta uudesta suhteesta. Sitten mies voi toivoa, että nainen tuntisi oikeanlaista kemiaa juuri hänen kanssaan - se joko tapahtuu tai sitten ei. Vaikka mies olisi kuinka ihana ihminen, on silti todennäköisempää, että nainen ei kiinnostu juuri hänestä. Seksuaalisromanttisessa kiinnostuksessa kun pitää niin monen palikan osua kohdalleen. Mutta voihan niin toki käydä, ja sitten JOS nainen kiinnostuu kannoillaan kärkkyneestä empaattisesta kaverimiehestä joskus muutaman vuoden kuluttua, voi mies sitte todeta, että pitkä panostus empatiaan kannatti. Sitten jos nainen ei kiinnostu, on miehen itse päätettävä, menikö kolme vuotta hukkaan vai oliko silti hyvä, että edes yritti. Minä en tiedä.
Pelkkä puhuminen ei riitä, jos miehessä ei ole mitään seksuaalista vetovoimaa.
Ei. Kyllä se näytön vaatii. Katson ja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä11535 kirjoitti:
Ymmärrän, mitä ajat takaa, mutta ei se ihan näinkään mene. Jos ihmisellä on erokriisi, voi olla, että hän ei ole vastaanottavainen suhteelle tai edes seksille vielä pitkään aikaan (joillain menee puoi vuotta, joillain vuosi, joillain kolme vuotta). Ja jos erokriisin aikana saa kuuntelevan korvan ja lohdutta
Tässä puhutaankin todennäköisyyksistä..
Menet suoraviivaisesti ehdottamaan seksiä tai treffejä ero tai muu kriisi naiselle = onnistumisen % on 0.0001.
Keplottelet itsesi kaveriksi ja tueksi ja turvaksi onnistumisen mahdollisuus kasvaa todella paljon. Omakohtaisesti n 50-60%
Ah, juuri eronnut nainen. Menet lohduttamaan sitä viinipullon kanssa. Annat sen puhua ja kuuntelet ymmärtäväisesti, välillä jotain hymähtäen. Ole tarkkana ettei käy niin, että nainen juo sen koko viinipullon ellet sitten halua sen olevan ympärikännissä.
Joten yritä juoda sitä viiniä samaan tahtiin naisen kanssa ja siinä vaiheessa, kun itse huomaat pientä vaikutusta, niin voit olla varma, että nainen on jo kunnon nousuhumalassa. Silloin koitat saada stopin naisen juomiselle, yksi hyvä kikka on jollain tekosyyllä siirtyä toiseen huoneeseen ja unohtaa se viinipullo. Itsehän ei kannata loppuja juoda, jos haluaa panon laadun olevan priimaa.
Mikäli käy niin, että avautuessaan nainen purskahtaa itkuun, niin se on jackpot. Menet tietenkin halaamaan naista lohdutukseksi ja päädytte suutelemaan. Siitä ei ole muuta poispääsyä kuin paneminen.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä puhuminen ei riitä, jos miehessä ei ole mitään seksuaalista vetovoimaa.
Tää onkin jännä. Naisille seksuaalista vetovoimaa voi olla niiin hirveän moni eri asia, älykkyys, empaattisuus, ulkonäkö jne. Lähes jokainen täyttää jonkun kriteerin joka naisella on
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T32
Käyttäjä11535 kirjoitti:
Näin tuo menee, klassista vaikuttamista laadukkaassa myynnissä ja markkinoinnissa, toimii myös parisuhteessa ja sen ulkopuolella.
Kokemusta löytyy kaikesta...
Poikaystäväni lukiossa pystyi. Kehui pilluani ihanaksi, hiuksia, vartaloa, tissejä, kaikkea minussa. Olin heti valmis kun hän vei tilannetta siihen suuntaan. Koko hänen olemuksensa ja halunsa. Kovana pystyssä tarvitseva, suurelta näyttävä ja tuntuva penis. Seksi edellä mentiin vaikka kosketella ja suudellakin hän osasi. Piti kii kädestä ja vei minut jonnekin sivummalle katseilta suojaan ja otti omansa, aina kiihkeästi. Rakastin olla selälläni ja levittää jalkojani, jotta hän pääsi niiden väliin vartalollaan. Rakastin tuntea pojan painon päälläni ja voiman työnnöissään. Ne eivät olleet mitään helliä akteja, mutta orgasmini olivat aivan taivaallisia.
Toistaiseksi ei ole tapahtunut ikinä. En usko että tapahtuukaan.