Naiset, kertokaa totuus, pystyykö mies puhumaan teiltä vaatteet pois ja haarat auki?
Siis sellainen tilanne, että ei ole ollut suunnitelmissa mitään ja sitten jotenkin päädyt juttelemaan miehen kanssa, johon et tunne mitään seksuaalista vetovoimaa.
Mutta mies puhuu niin hyvin, että huomaat olevasi niin kiihottunut, että teet itse aloitteen seksistä ellei mies sitä itse älyä kohta tehdä.
Kommentit (55)
Miten typerä kysymys! Pystynkö minä viettelemään miehen? no taatusti.
Mutta yksikään mies ei minua, jollen itse niin halua. Jos haluan peli on hauskaa..
Juu, sopivalla tavalla juttelu ja flirttailu on yksi suurimpia vetovoimatekijöitä miehessä. :)
perusvetovoima täytyy olla. muuten ei riitä puhuminen.
Aina auki. Mutta seksikäs mies on useimmin pettymys sängyssä ! Pelkkä tökkiminen ei ole seksiä.
Meidän tapauksessa nainen hoiti puhumisen, menin sitten kuuntelemaan lähemmäksi ja lähemmäksi. Puhe loppui vasta, kun olimme nakuna kiinni toisissamme. Olen toimen mies.
Jos jostain miehestä kiinnostun, niin kiinnostun oikeastaan vasta sitten, kun mies puhuu jotain. Joku voi olla ulkoisesti hyvännäköinen, mutta se ei vielä herätä kiinnostusta. Jos mies puhuu fiksuja ja osaa olla vähän flirttaileva, niin se herättää kiinnostuksen. Tykkään älykkyydestä, joten jutut vaikuttavat oleellisesti kiinnostumuseen.
Ja lyhyt vastaus aloitukseen, todellakin mies voi puhua mut himokkaksi. Harmillisen harvinaista se kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain miehestä kiinnostun, niin kiinnostun oikeastaan vasta sitten, kun mies puhuu jotain. Joku voi olla ulkoisesti hyvännäköinen, mutta se ei vielä herätä kiinnostusta. Jos mies puhuu fiksuja ja osaa olla vähän flirttaileva, niin se herättää kiinnostuksen. Tykkään älykkyydestä, joten jutut vaikuttavat oleellisesti kiinnostumuseen.
Ja lyhyt vastaus aloitukseen, todellakin mies voi puhua mut himokkaksi. Harmillisen harvinaista se kuitenkin on.
Kuulostaa kuumalta. Harmillisesti miehet eivät ymmärrä vihjeitä ja jos se todella luulee vain juttelevansa, niin eihän se ymmärrä, että siinä olisi seksiäkin tarjolla.
No sikäli kyllä, koska minulle seksuaalinen vetovoima syntyy nimenomaan dynamiikasta. En tunne vetoa pelkään ulkonäköön, vaan olennaista on, millainen ihminen toinen on. Joten käytännössä AINA on mennyt niin, että olen alkanut tuntea vetoa vasta sitten kun ollaan kommunikoitu ja juteltu, ja kun tiedän henkilöstä jotain ja näen, millainen dynamikka meidän välille syntyy.
Mutta sellaista tuskin kävisi, että lähtökohtaisesti en olisi kiinnostunut henkilöstä, jonka kanssa olen jo ollut tekemisissä, ja silti toinen onnistuisi jotenkin puhumaan mieleni muuttumaan.
Sanat on rakkauden kieli nro. 1 itselleni :) Mutta sanojen pitää tulla suoraan sydämestä. Fuck my mind first. Tilannetaju on seksikästä.
Kyllä, aivot ovat isoin sukupuoli elin..
Oma stoori keskinkertainen ulkonäkö, vähän mahaa yms. Aika vähäistä seksin saanti.
Törmäsin naisten iskemisen kirjaan ja tajusin kuinka vähän ulkonäkö lopulta meinaakaan. Ton kirjan lukemisen jälkeen kahlasin varmaan kaikki psykologiset opukset mitä löytyi..
Seksi saamisen määrä lisääntyi älyttömän paljon. Joskus mietin jopa oikeasti sitä että jos saan naisen kanssa keskustelua aikaan, saan aina.
Oli muuten hyvin sanottu tossa naisen iskemis kirjassa.
Nainen haluaa aina jotain, ymmärtämistä, rohkaisua, tukea, hauskaa seuraa, ihailua tai jtn muuta. Kaiken a-o on olla yrittämättä tarjota naiselle jotain mitä hän ei juuri silloin tarvitse. Kun tiedät mitä tarjota nainen ei ole kiinnostunut sinun olemuksesta, ulkonäöstä vaan siitä miltä hänestä itsestään tuntuu.
Mitä paremmin onnistut täyttämään naisen tarpeet sitä isommat mahdollisuudet on siihen että nainen täyttää sinun tarpeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kuumalta. Harmillisesti miehet eivät ymmärrä vihjeitä ja jos se todella luulee vain juttelevansa, niin eihän se ymmärrä, että siinä olisi seksiäkin tarjolla.
Kyllä minä sitten ilmaisen miehelle, että seksiä tahdon, jos tuollainen tilanne tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten typerä kysymys! Pystynkö minä viettelemään miehen? no taatusti.
Mutta yksikään mies ei minua, jollen itse niin halua. Jos haluan peli on hauskaa..
Niin kuvittelet siis, että sinä pystyisit viettelemään miehen joka ei halua sinua? Kovat on sulla luulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisestä keskustelustahan selviää hyvin, että miehet nimenomaan liian usein tulkitsevat että olisi jotain tarjolla.
Helposti! Jos kemiat kohtaa, mies on hauska ja puheissaan nokkela, niin kiinnostun kyllä ja haluan sänkyynkin. Ulkonäkö vaikuttaa vain lyhyen hetken tutustumisen alussa. Tosi harvoin kenenkään ulkonäössä on jotain niin epämiellyttävää, ettei siitä pääsisi yli, jos mies on muuten mielestäni ihana.
N39
Jos sanoisin näin Jodelissa niin moni provosoituisi ja hyökkäisi mun kimppuun tavoitteena saattaa mut naurunalaiseksi sekä nollata sanomani mielikuvitukseni tuotteeksi. Mutta täällä nyt silti siitä huolimatta aion julistaa että osaan ja onnistun aika useinkin sähköistämään tunnelmaa nuorten ja nättien kaupan kassaneitien kanssa.
Kyllä sen huomaa heistä että eivät ole tottuneet moiseen kun suurimmalla osalla miehistä oletettavasti ei mitään flirttailutaitoja tai jos onkin niin sitten ei välttämättä ole vetoavaa ulkonäköä.
Itse vangitsen naisia käytökselläni ja nyt töissä silmäpeliä kahden kaunottaren kanssa.
Noin ei ole koskaan käynyt. Ihastua voin hetkessä, mutta en ole hypännyt kenenkään kanssa heti sänkyyn.
Kyllä on mahdollista. Minulle on käynyt niin, ja loppujen lopuksi olikin aivan täydellistä erotiikkaa...