Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kertokaa totuus, pystyykö mies puhumaan teiltä vaatteet pois ja haarat auki?

Vierailija
18.10.2024 |

Siis sellainen tilanne, että ei ole ollut suunnitelmissa mitään ja sitten jotenkin päädyt juttelemaan miehen kanssa, johon et tunne mitään seksuaalista vetovoimaa.

Mutta mies puhuu niin hyvin, että huomaat olevasi niin kiihottunut, että teet itse aloitteen seksistä ellei mies sitä itse älyä kohta tehdä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuossa tapauksissa astuin kuvaan ja jälkeenpäin naiset aina sanoi että yleensä en kyllä lähde kenenkään mukaan mutta...

Vierailija
42/55 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sillä tavalla kaikki parisuhteeni ovat alkaneet. Joten kyllä. Tosin ei ole sänkyyn heti päädytty, mutta puhumalla se kipinä on sytytetty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin heti sänkyyn miehen kanssa, ja siinä pysynyt jo yli 40 vuotta. En koe olevani huono tai mitään, vaan rakastunut, ja yhä niin.

Vierailija
44/55 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Minulla pitää olla se kiinnostus jo olemassa, ei siinä pelkät puheet auta. Itse asiassa, introverttinä minua ahdistaa läppämoottori jotka eivät ole hetkeäkään hiljaa. 

Vierailija
45/55 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni lukiossa pystyi. Kehui pilluani ihanaksi, hiuksia, vartaloa, tissejä, kaikkea minussa. Olin heti valmis kun hän vei tilannetta siihen suuntaan. Koko hänen olemuksensa ja halunsa. Kovana pystyssä tarvitseva, suurelta näyttävä ja tuntuva penis. Seksi edellä mentiin vaikka kosketella ja suudellakin hän osasi. Piti kii kädestä ja vei minut jonnekin sivummalle katseilta suojaan ja otti omansa, aina kiihkeästi. Rakastin olla selälläni ja levittää jalkojani, jotta hän pääsi niiden väliin vartalollaan. Rakastin tuntea pojan painon päälläni ja voiman työnnöissään. Ne eivät olleet mitään helliä akteja, mutta orgasmini olivat aivan taivaallisia.

Kuljitko pillu paljaana kaupungilla? Tässä taidettiin kysyä viettelystä eikä seksistä. 

Vierailija
46/55 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Mikään ei ole niin seksikästä kuin älykkyys, ja vaikka toisen ulkonäkö ei kiinnittäisi mitään huomiota ja en itse olisi edes ajatellut mitään seksiin viittaavaa, intensiivinen ja älyllinen keskustelu saattaa kääntää tilanteen täysin ympäri. Puhumalla nykyinen miehenikin minut hurmasi, ja ennen kuin huomasinkaan, istuin hänen sylissään ja tiedustelin, voisinko kenties mennä hänen luokseen yöksi.

Jepee
47/55 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri. Siis ulkonäkö on ihan keskiverto 40v suomalainen mies. Mut auta armias ne puhelahjat tai enemmänkin se taito millä hän lukee muita ihmisiä.. 

Ei oo ihan yks eikä kaks kertaa kun hän on lähestynyt tosi kauniita naisia baarissa, kadulla yms.. alkuun ollut tosi tylyä vastaanottoa ja tunnin päästä kaveri menee samaan taksiin naisen kanssa.

Vierailija
48/55 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista todellakin, ainakin omalla kohtaa. 

Vierailija
49/55 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juuri tuossa tapauksissa astuin kuvaan ja jälkeenpäin naiset aina sanoi että yleensä en kyllä lähde kenenkään mukaan mutta...

Tähän juuri pelkistyy se,  ettei nainen "saa" heti mennä sänkyyn. Miksei?

Vierailija
50/55 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla lisää tarinoita, miten teidät on puhuttu sänkyyn.

Oma serkkuni oli (ja on) käsittämätön puhuja. Ulkoisesti ei todellakaan mitään komistus, sanoisin päin vastoin, reippaasti alle keskitason. Lyhyt, babyface. Mutta itsevarmuutta hänellä oli. Uskallusta ja röyhkeyttä. Kova valehtelemaan ja liioittelemaan saavutuksistaan. Jopa töykeä. Silti, näin hänen pyörivän käsittämättömän kauniiden naisten kanssa, jotka vaihtuivat tiuhaan. Ei mitään hajua miten hän sen teki, en koskaan nähnyt miten hän ne iski. Osasi olla kuitenkin naisille hempeä, mutta myös törkeä. En ymmärrä.

Vierailija
51/55 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pystyy. Tutustuin netissä mieheen, jonka kanssa meillä ei ollut mitään yhteistä eikä hän ollut yhtään minun tyyppiäni. Hänellä oli kuitenkin niin hyvät jutut ja kehui minua niin kauniisti, että en saa häntä mielestäni, vaikka meidän juttu loppui jo viime keväänä.

Vierailija
52/55 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille riittää kun miehellä on paljon rahaa. Muulla ei ole väliä.

Lähde: totuus

Vierailija
53/55 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille riittää kun miehellä on paljon rahaa. Muulla ei ole väliä.

Lähde: totuus

Hevon paskaa. paitsi jos itsetunto in tuosta kiinni.

Pellmiäs
54/55 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla lisää tarinoita, miten teidät on puhuttu sänkyyn.

Oma serkkuni oli (ja on) käsittämätön puhuja. Ulkoisesti ei todellakaan mitään komistus, sanoisin päin vastoin, reippaasti alle keskitason. Lyhyt, babyface. Mutta itsevarmuutta hänellä oli. Uskallusta ja röyhkeyttä. Kova valehtelemaan ja liioittelemaan saavutuksistaan. Jopa töykeä. Silti, näin hänen pyörivän käsittämättömän kauniiden naisten kanssa, jotka vaihtuivat tiuhaan. Ei mitään hajua miten hän sen teki, en koskaan nähnyt miten hän ne iski. Osasi olla kuitenkin naisille hempeä, mutta myös törkeä. En ymmärrä.

Täs tulee just se mitä nainen haluaa just sillä hetkellä.  Olin aikoinaan Kajaanissa terassilla, katselin kun pöydässä istui tosi kaunis nainen ärsyyntyneen näköisenä. Miehiä ramppasi kokoajan höpöttämässä hänelle, näki et nainen ei todellakaan ole millää etsin parisuhdetta fiiliksel liikenteessä..

Aikani seurattua. Menin pöytään en sanonut mitään, otin tän naisen röökiaskista tupakan ja sytytin sen..

Sanoin mimmille et mä tuun tähän istuu. Siinä sit istuttiin varmaan 10min ilman mitään kontaktia.. kunnes tää nainen kysy multa et mikä tyyppi sä oikein olet kun olet noin röyhkeä/ itsevarma..

Vastasin et mä olen mun nimi. Mikä sun nimi on.. Heitin vielä et en oo sit mitään seuraa tullu hakee.. mikä oli hiton ironista mä olen ulkoisesti 5 toi nainen oli 10..

Siitä sit lähti juttu ja päädyttiin hänen asunnolleen hässimään.

Vierailija
55/55 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheni puhuu niin ja koskettelee pyllyäni.