Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa työttömänä osamaksulla piirtopöytä jos alan tehdä taidetta ja tienata?

Vierailija
26.06.2025 |

Se maksaisi jotain tuhat euroa. Vai odotanko että saan töitä ensin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut piirtopöytää Da Vincillä. Caravaggio maalasi kynttilän valossa.

Vierailija
2/10 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu korosta. Itse tekisin niin kyllä, mikäli taitoni olisivat myyntiluokkaa. Sinun kannattaisi tehdä jotain tarpeellista rutiinihommaa + taidetta. Perustulo + extratulo. Omat osamaksuni ovat tähän mennessä kannattaneet (tieteenalojen kirjallisuus ym.). Olen saanut töitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu korosta. Itse tekisin niin kyllä, mikäli taitoni olisivat myyntiluokkaa. Sinun kannattaisi tehdä jotain tarpeellista rutiinihommaa + taidetta. Perustulo + extratulo. Omat osamaksuni ovat tähän mennessä kannattaneet (tieteenalojen kirjallisuus ym.). Olen saanut töitä. 

Mistä tietää. onko taidot "myyntiluokkaa"?

Vierailija
4/10 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nykyään tekoäly valtaa tuonkin

Vierailija
5/10 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet napsuu poikki heti kun kerrot olevasi tienaava taiteilija.

Vierailija
6/10 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vene ja ala kalastaa. Ostin veneen v 2013 ja maksoi 3500 euroa moottorin kanssa. Olen kalastanut ja myynyt kalaa 35000 eurolla. Olen siis aika paljon voitolla.  Työttömänä on ollut aikaa kalastaa ja olen vaan jatkanut sitä.

Vierailija
7/10 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää. onko taidot "myyntiluokkaa"?

Siitä että ihmiset ostavat teoksiasi?

Vierailija
8/10 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kaikkien pitäis vaan lukea sota-ja historiakirjoja, syödä kalaa ja metsästää. Pöytiä ei saa olla, ainoastaan kirjahyllyjä, historia-ja sotakirjoja varten.

Vierailija
9/10 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos niillä piirroksilla tienaa niin sen pöydän voi vähentää verotuksessa.

Vierailija
10/10 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tommonen piirtely ihan kuten musisointi katsotaan työkkärissä työksi, sai siitä rahulia tai ei. Ne pistävät rahulihanat kiinni jos edes vihjaatkaan tommosista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme