Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sinkkunaiset oikeasti onnellisempia kuin sinkkumiehet?

Vierailija
18.10.2024 |

Vai onko tuo vain miesvihaajien valehtelua?

Kommentit (334)

Vierailija
161/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset ovat onnellisia niin miksi todella moni käyttää pällilääkkeitä? Vai tuntevatko niiden ansiosta olonsa onnelliseksi? Naisten masennus ja mt ongelmat ovat lisääntyneet rajusti samalla kun sinkkujen määrä on lisääntynyt.

Edelleen koska naiset hakevat apua mielenterveysongelmiin toisin kuin miehet jäävät sen kanssa mieluummin yksin ja häpeävät hakea apua. Ihan samalla tavalla miesten mielenterveysongelmat kasvaneet ja lisääntyvät vielä enemmän kuin naisten. Onko se juuri siksi kun ei pärjätä ilman naista:D

Väärin. Miehet ovat henkisestikin naisia vahvempia. 

Eivät ole. Sen kertoo jo viimeaikaiset otsikotkin jatkuvista parisuhdesurmista ja väkivaltarikoksista. Viimeisin päivitetty iltalehdissä tänään, jo

Jep, siinä on on sellainen ero, etteivät naiset joudu sietämään vaimojaan. Siitä se pieni ero tappolukuihin. 

Ne olisivat aivan toisenlaisia jos miehet eivät olisi naisia henkisesti vahvempia.

Vierailija
162/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas väärin. Vasektomian ja abortti on eri asioita. Ota selvää asioista. Ja miten se on vaikea uskoa, että täällä on muitakin miehiä kun sinä. Olen 4-ja 8-vuotiaan tytön isä ja uusi lapsi tulossa.

Naiset eivät tarvitse steriä koska heillä on aborttimahdollisuus koska tahansa. Sen vuoksi ne ovat rinnastettavissa.

Ei ole. Naisen on miestä vaikeampi saada sterilisaatio ja vaatii monesti myös sen aviomiehen luvan.

Kyllä on. Se on miehen kehollisen itsemääräämisoikeuden loukkaus kun e

Miksi sulla pitäisi olla oikeus naisen kehon itsemääräämisoikeuteen?

Mielenkiintoinen johtopäätös. Millainen sairas mieli mahtaa tuollaisia olkiukkoja keksiä miesvihakiimassaan...

Kerro itsestäsi vähän lisää, miksi vihaat miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisten onnellisuuden pystyy kokemaan tässä ketjussa. Yhtään ei paista katkeruus ja miesviha läpi. Selvästi onnellisia naisia linjoilla  :D

Vierailija
164/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuvottavaa tuossa oli? Se on kuvaava.

Tämäkin ketju osoittaa kuinka onnellisia olette sinkkuina. Pakko päästä haukkumaan miehiä.

Ja kyllä, se on miesvihaa kun yleistätte. Väitätte kovin aina ettette te mitään yleistä, mutta mitäs tässäkin taas tapahtuu... miehet sitä, miehet tätä  :)

Olette pelkkiä inceleitä itkemässä, siinä se teidän onnellisuus.

Minä mukamas incel? Bitch please, oon saanu naisena p*llua enemmän kuin sinä tulet saamaan. :)

Ja se miten sinä puhuttelet naisia kertoo sinusta itsestäsi kaiken oleellisen. Olet vain katkera peräkammarin jurottaja, mutta hei.. kait tuokin on joillekin saavutus.

Puhuttelen naisia samalla tavalla kuin sinä miehiä.

Jännä että vain toinen on sinulle ja kaltaisillesi ongelma.

Kyllä minäkin osaan olla asiallinen kun on sille tarve, mutta tuollaista naisvihaista ryönää ei kenenkään naisen pidä sulattaa, ei edes palstatrolleilta.

Vierailija
165/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät ole.

Perustelut: Naisilla on enemmän mielenterveysongelmia

Naiset hakevat helpommin apua mielenterveysongelmiin. Miehet taas jäävät monesti yksin ja pitävät asiat sisällään. Tällä se tilasto selittyy. Eli kyllä, naiset ovat onnellisempia sinkkuna.

Väärin. Naiset saavat apua, miehet eivät.

Koko sosiaalitoimi on naisten hallussa, ei siellä ole palveluja miesten tarpeisiin.

Tämä on sinun omaa mielikuvitusta. Ihan sukupuolesta riippumatta niitä palveluja on kaikille. Toki joissain kunnissa on vaikeampi päästä hoitoon kun t

Puhut varmaan eturauhassyövästä? Tämä seulonta kaatui muistaakseni eduskunnassa, kun lääketieteellisessä selvityksessä ilmeni, että eturauhassyövän seulonta itse asiassa lisää kyseisen syövän riskiä. Joten mulle sopis kyllä miesten syöpäseulonnat.

Abortti ja vasektomia on kaksi eri asiaa. Vain toinen johtaa pysyvään hedelmättömyyteen.

Sulla taitaa olla biologia vähän hukassa.

Vierailija
166/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakaan en juuri koskaan näe täällä kenenkään naisen valittavan miehen puutetta.  Sen sijaan aika usein on avauksia miehiltä, jotka kokevat jääneensä epäoikeudenmukaisesti naisetta. Ne avaukset saattavat tosi olla ap:n kaltaisten pieneltä joukolta.

Suurin osa naispuolisista ystävistäni on mieluummin sinkkuna kuin suhteessa. 

Vierailija
167/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaisten onnellisuuden pystyy kokemaan tässä ketjussa. Yhtään ei paista katkeruus ja miesviha läpi. Selvästi onnellisia naisia linjoilla  :D

Kyllä jos palstalla oleva mies pitäisi valita kumppaniksi niin todellakin olisin onnellinen yksin :D 

Vierailija
168/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse väitän että ovat. Muuten onnelisuus on varmaan samalla tasolla mutta miehet kärsivät todennäköisemmin seksin puutteesta. Käytännössä naiset saavat aina halutessaan seksiä, kaikki miehet eivät. 

Rahalla saa ja aina sitä seksiä.

Ja ainahan itseltään saa seksiä, ellei ole todella outo pihtari.

Vierailija
169/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuvottavaa tuossa oli? Se on kuvaava.

Tämäkin ketju osoittaa kuinka onnellisia olette sinkkuina. Pakko päästä haukkumaan miehiä.

Ja kyllä, se on miesvihaa kun yleistätte. Väitätte kovin aina ettette te mitään yleistä, mutta mitäs tässäkin taas tapahtuu... miehet sitä, miehet tätä  :)

Olette pelkkiä inceleitä itkemässä, siinä se teidän onnellisuus.

Minä mukamas incel? Bitch please, oon saanu naisena p*llua enemmän kuin sinä tulet saamaan. :)

Ja se miten sinä puhuttelet naisia kertoo sinusta itsestäsi kaiken oleellisen. Olet vain katkera peräkammarin jurottaja, mutta hei.. kait tuokin on joillekin saavutus.

Puhuttelen naisia samalla tavalla kuin sinä miehiä.

Jännä että vain toinen on sinulle ja kaltaisillesi ongelma.

Kyllä minäkin osaan olla asiallinen kun on sille tarve, mutta tuollaista naisvihaista ryönää ei kenenkään naisen pidä sulattaa, ei edes palstatrolleilta.

Ai mutta miesten pitää kiltisti kuunnella kun haukutte miehiä :D

Ei se noin toimi.

Vierailija
170/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakaan en juuri koskaan näe täällä kenenkään naisen valittavan miehen puutetta.  Sen sijaan aika usein on avauksia miehiltä, jotka kokevat jääneensä epäoikeudenmukaisesti naisetta. Ne avaukset saattavat tosi olla ap:n kaltaisten pieneltä joukolta.

Minun ystäväpiirissäni myös sama. Itse olen myös sinkku.

Vierailija
171/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät ole.

Perustelut: Naisilla on enemmän mielenterveysongelmia

Naiset hakevat helpommin apua mielenterveysongelmiin. Miehet taas jäävät monesti yksin ja pitävät asiat sisällään. Tällä se tilasto selittyy. Eli kyllä, naiset ovat onnellisempia sinkkuna.

Väärin. Naiset saavat apua, miehet eivät.

Koko sosiaalitoimi on naisten hallussa, ei siellä ole palveluja miesten tarpeisiin.

Tämä on sinun omaa mielikuvitusta. Ihan sukupuolesta riippumatta niitä palveluja on kaikille. Toki jo

Puhut varmaan eturauhassyövästä? Tämä seulonta kaatui muistaakseni eduskunnassa, kun lääketieteellisessä selvityksessä ilmeni, että eturauhassyövän seulonta itse asiassa lisää kyseisen syövän riskiä. Joten mulle sopis kyllä miesten syöpäseulonnat.

Abortti ja vasektomia on kaksi eri asiaa. Vain toinen johtaa pysyvään hedelmättömyyteen.

Sulla taitaa olla biologia vähän hukassa.

Kas kas, aborttikin voi johtaa pysyvään hedelmättömyyteen jos ja kun asiat menee pieleen.

Edelleen, molemmissa on sama tavoite: lasta ei synny. Keinoilla ei ole merkitystä.

Mutta kumma tarve sulla puolustella miesten kehollisen itsemääräämisoikeuden rikkomista. Mikälie syynä siihenkin. 

Varmasti naisten onnellisuus sinkkuna  :)

Vierailija
172/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin toimi.

Ja minä en noin sanonut, mutta kannattaa parisen päivää täällä katsella millaista ryönää jotkut miehet täällä suoltaa. Pohjatonta vihaa meitä naisia kohtaan, ihan vain siksi kun olemme naisia.  Jos täällä kumpikin osapuoli osaisi keskustella järkevästi ilman provosointia, niin tällaista molemminpuolista vihaa ei täällä(kään) lietsottaisi.

Vierailija
173/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tavalliset naiset, joita on kuitenkin se 80-90% naisista, eivät todellakaan saa mitään määrää positiivista palautetta. Ja vain harva edes saa miehen kanssa orgasmin, joten se niistä tosielämän Kokemuksistakin. Eiköhön useimpien naisten fantasiat ole nimenomaan sellaisia, joita ei oikeasti miehiltä koskaan saa."

Suomalainen nainen ei tajua, että seksin tarkoitus on tyydyttää vain omat himonsa. Lisäksi jos orgasmia on vaikea saada, se ei ole miehen vika, vaan usein kyseessä on mt-ongelma, mielialalääkkeet, hormonipillerit, ylipaino jne. Jo tuollainen perusnegatiivisuus tuhoaa kyvyn nauttia seksistä. Jokainen nainen, jonka kanssa olen sekstaillut, on saanut useita orgasmeja yhdynnän aikana, mutta toki olen seulonut seurakseni naisia, jotka ovat peruspositiivisia ilman mitään psyykenlääkityksiä, eivätkä myöskään ole napostelleet e-pillereitä.

Naiset tajuaa, että miehille seksi tosiaan on vain omien tarpeiden tyydyttämistä. Siksi naiset pitävätkin sakset kiinni.

Sinä et ole ikinä nussinut, joten älä viitsi valehdella naisten orgasmeista. 

Vierailija
174/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näet varmaan täällä about päivittäin myös saman avauksen kannabiksesta. Siihen riittää yksi mies tai nainen joka alkaa tehtailemaan ketjuja.

Suurin osa alle 35v miehistä on sinkkuja ja täysin vapaaehtoisesti. Eivät etsi nykyään edes seksiä. Sitten naisille jää se pieni osajoukko jotka tarvitsee äidin tukea arjessaan.

Ei ihme että olette mielummin sinkkuja kuin niiden äitiä tarvitsevien miesten kanssa. Harmi kun olette asemassa jossa ette tarjoa hyville miehille mitään positiivista niiden elämään.

Vierailija
175/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä ketjussa näkee kuinka onnellisia olette  :D

Vierailija
176/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tavalliset naiset, joita on kuitenkin se 80-90% naisista, eivät todellakaan saa mitään määrää positiivista palautetta. Ja vain harva edes saa miehen kanssa orgasmin, joten se niistä tosielämän Kokemuksistakin. Eiköhön useimpien naisten fantasiat ole nimenomaan sellaisia, joita ei oikeasti miehiltä koskaan saa."

Suomalainen nainen ei tajua, että seksin tarkoitus on tyydyttää vain omat himonsa. Lisäksi jos orgasmia on vaikea saada, se ei ole miehen vika, vaan usein kyseessä on mt-ongelma, mielialalääkkeet, hormonipillerit, ylipaino jne. Jo tuollainen perusnegatiivisuus tuhoaa kyvyn nauttia seksistä. Jokainen nainen, jonka kanssa olen sekstaillut, on saanut useita orgasmeja yhdynnän aikana, mutta toki olen seulonut seurakseni naisia, jotka ovat peruspositiivisia ilman mitään psyykenlääkityksiä, eivätkä myöskään ole napostelleet e-pillereitä.

Naiset t

Tämä. Parempi olla sinkki ja pitää sakset kiinni.

Vierailija
177/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin toimi.

Ja minä en noin sanonut, mutta kannattaa parisen päivää täällä katsella millaista ryönää jotkut miehet täällä suoltaa. Pohjatonta vihaa meitä naisia kohtaan, ihan vain siksi kun olemme naisia.  Jos täällä kumpikin osapuoli osaisi keskustella järkevästi ilman provosointia, niin tällaista molemminpuolista vihaa ei täällä(kään) lietsottaisi.

Mutta suurin osa ketjuista tällä palstalla on miesten haukkumista. Mitäs jos puuttuisit siihen ryönään ennen kuin moralisoit miten teille vastataan.

Vierailija
178/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ei tarvitse inistä mistään ja nautitaan harrastuksista, työstä, elämästä.

Vierailija
179/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset ovat onnellisia niin miksi todella moni käyttää pällilääkkeitä? Vai tuntevatko niiden ansiosta olonsa onnelliseksi? Naisten masennus ja mt ongelmat ovat lisääntyneet rajusti samalla kun sinkkujen määrä on lisääntynyt.

Edelleen koska naiset hakevat apua mielenterveysongelmiin toisin kuin miehet jäävät sen kanssa mieluummin yksin ja häpeävät hakea apua. Ihan samalla tavalla miesten mielenterveysongelmat kasvaneet ja lisääntyvät vielä enemmän kuin naisten. Onko se juuri siksi kun ei pärjätä ilman naista:D

Väärin. Miehet ovat henkisestikin naisia vahvempia. 

Eivät ole. Sen kertoo jo viimeaikaiset otsikotkin jatkuvista parisuhdesurmista ja väkivaltarikoksist

Mihin vahva ja henkisesti kypsä mies naista tarvitsee kun kerran sinkkuna on helpompaa?

Vierailija
180/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ei tarvitse inistä mistään ja nautitaan harrastuksista, työstä, elämästä.

Harrastuksena vauva-palstalla miesten haukkuminen... todella tervettä.

No, ettepä te muusta saa nautintoa joten hyvä saada píllunesteet jotenkin liikkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän