Ovatko sinkkunaiset oikeasti onnellisempia kuin sinkkumiehet?
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät ole.
Perustelut: Naisilla on enemmän mielenterveysongelmia
Naiset hakevat helpommin apua mielenterveysongelmiin. Miehet taas jäävät monesti yksin ja pitävät asiat sisällään. Tällä se tilasto selittyy. Eli kyllä, naiset ovat onnellisempia sinkkuna.
Väärin. Naiset saavat apua, miehet eivät.
Koko sosiaalitoimi on naisten hallussa, ei siellä ole palveluja miesten tarpeisiin.
Tämä on sinun omaa mielikuvitusta. Ihan sukupuolesta riippumatta niitä palveluja on kaikille. Toki joissain kunnissa on vaikeampi päästä hoitoon kun toisissa.
T
Faktaan tarvitset jo tutkimuksen tai muun väitettäsi tukemaan, koska itse olen mies ja olen saanut palvelua ihan siinä missä vaimonikin. Taitaa olla tämä omaa mutua.
Ei kultaseni, et ole.
Lähdetään siitä että miesten syöpiä ei seulota, naisten syöpiä seulotaan.
Otetaan kaveriksi vasektomia. Miehet eivät saa sitä ilman vaimon kuulemista ja silloinkin pitää olla ikärajat ja muut kunnossa. Nainen voi hakea abortin vaikka 14 vuotiaana jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Johonkin sekin sanonta pohjaa, että parisuhteen muodostaminen on naisille karkkikaupassa käymistä, kun taas miehille työpaikan hakua.
Ja koska naiset ovat hyvin parisuhdekeskeisiä, niin...
Tuollaista sanontaa ei edes ole. Keksit sen juuri. Perustuu ihan sinun lauantaiaamun aivopieruun siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät ole.
Perustelut: Naisilla on enemmän mielenterveysongelmia
Naiset hakevat helpommin apua mielenterveysongelmiin. Miehet taas jäävät monesti yksin ja pitävät asiat sisällään. Tällä se tilasto selittyy. Eli kyllä, naiset ovat onnellisempia sinkkuna.
Väärin. Naiset saavat apua, miehet eivät.
Koko sosiaalitoimi on naisten hallussa, ei siellä ole palveluja miesten tarpeisiin.
Tämä on sinun omaa mielikuvitusta. Ihan sukupuolesta riippumatta niitä palveluja on kaikille. Toki joissain kunnissa on vaikeampi päästä hoitoon kun toisissa.
T
Koulu on sellainen millaiseksi se on muotoitunut jo silloin, kun tytöt ei edes saaneet opiskella.
Viimeksi kun katsoin niin luokkien tyyli ja koko on hieman muuttunut. Olet siis väärässä.
Tai no, tuo on tilanne täällä suomessa. Teillä pietarissa on varmasti asiat toisin. Saako tytöt vieläkään opiskella teillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut parisuhteessa ja jopa naimisissa. Nykyään sinkku ja onnellisempi kuin koskaan. Toisille sinkkuus sopii toisille ei. Miehille se kun ei saa seksiä on kova pala. Moni mies on suhteessa vain säännöllisen seksin vuoksi. Ei sekään kovin hyvä asia ole.
Jännä tapa näillä mällíränneillä kertoa mitä miehet haluaa ja mikä on kova pala niille.
Mitäs jos oikeasti kertoisitte vain itsestänne? Ei taida onnistua, miesvihaketjujen ylläpito on liian mukavaa :D
Kertoo jo paljon tuo ajatusmaailmasi miksi naista et ole saanut. Kyllä aina kiinnostuneita miehiä riittää, mutta mieluummin elää teini-ikäisten lasten kanssa itsekseen. Kova pala taita olla miehille se että naiset pärjäävät paremmin itsekseen.
Miksi sä edelleen puhut miehistä? Sä et tiedä miehistä mitään.
Taas väärin. Vasektomian ja abortti on eri asioita. Ota selvää asioista. Ja miten se on vaikea uskoa, että täällä on muitakin miehiä kun sinä. Olen 4-ja 8-vuotiaan tytön isä ja uusi lapsi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on päivänselvää, että yksinelävien ts. sinkkujen eliniänodote on lyhyempi. heillä ei ole ketään auttamassa sairauskohtauksen tai onnettomuuden hetkellä apuna tai muutenkaan patistelemassa ajoissa lääkäriin.
Astmakohtaus ja infarktit, aivoverenvuoto tai esim. kaatuneen kaapin alle jääminen tappavat hieman harvemmin, jos talossa on useampi ihminen paikalla.
Eikös just ollut lehdessä kuinka sairas mies kaatui pihallaan eikä vaimo auttanut sitä mitenkään pariin päivään ja sitten soitti ambulanssin kun mies oli jo kuollut. Käski jopa paskoa allensa.
Siinä miesten kohtalo tiivistettynä. Toki pääsee tilastoihin tapauksena joissa mies ei hakenut apua ajoissa :D
Vangeista noin
Jos nyt puhutaan lapsivuodepsykoosista, niin miehetkin saavat vapautuksen psykoosissa tekemistään henkirikoksista.
Juu just siitä, vapaudu vankilasta joka naisten tapauksessa kestää jopa 14 vuotta.
Ja se pieni ero, että miehillä ei koskaan todeta psykoosia, naisen tapauksessa jokainen teko selittyy sillä. Naiset kun tutkivat toisiaan niin lääkärin ei tarvitse kuin iskeä silmää ja naismurhaaja rentoutuu Hän tietää olevansa vapaa viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut parisuhteessa ja jopa naimisissa. Nykyään sinkku ja onnellisempi kuin koskaan. Toisille sinkkuus sopii toisille ei. Miehille se kun ei saa seksiä on kova pala. Moni mies on suhteessa vain säännöllisen seksin vuoksi. Ei sekään kovin hyvä asia ole.
Jännä tapa näillä mällíränneillä kertoa mitä miehet haluaa ja mikä on kova pala niille.
Mitäs jos oikeasti kertoisitte vain itsestänne? Ei taida onnistua, miesvihaketjujen ylläpito on liian mukavaa :D
Kertoo jo paljon tuo ajatusmaailmasi miksi naista et ole saanut. Kyllä aina kiinnostuneita miehiä riittää, mutta mieluummin elää teini-ikäisten lasten kanssa itsekseen. Kova pala taita olla miehille se että naiset pärjäävät paremmin itsekseen.
Miksi sä ede
Tiedän miehistä sen mitä pitkät parisuhteet ovat minulle opettaneet plus mitä muut miehet ovat elämässä opettaneet. :D
mutta trolli hyvää päivää sinulle;)
Vierailija kirjoitti:
Taas väärin. Vasektomian ja abortti on eri asioita. Ota selvää asioista. Ja miten se on vaikea uskoa, että täällä on muitakin miehiä kun sinä. Olen 4-ja 8-vuotiaan tytön isä ja uusi lapsi tulossa.
Naiset eivät tarvitse steriä koska heillä on aborttimahdollisuus koska tahansa. Sen vuoksi ne ovat rinnastettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo jo paljon tuo ajatusmaailmasi miksi naista et ole saanut. Kyllä aina kiinnostuneita miehiä riittää, mutta mieluummin elää teini-ikäisten lasten kanssa itsekseen. Kova pala taita olla miehille se että naiset pärjäävät paremm
Tiedän miehistä sen mitä pitkät parisuhteet ovat minulle opettaneet plus mitä muut miehet ovat elämässä opettaneet. :D
mutta trolli hyvää päivää sinulle;)
eli sun pieni kuplasi on totuus "miehistä"
ok Aino Nykopp-Koski. Kaikki hoitajat perustuu tuohon hienoon naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tarvitse steriä koska heillä on aborttimahdollisuus koska tahansa. Sen vuoksi ne ovat rinnastettavissa.
Ei ole. Naisen on miestä vaikeampi saada sterilisaatio ja vaatii monesti myös sen aviomiehen luvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tapa palstauleilla käyttää naisista mitä kuvottavimpia sanoja. Taitaa olla kova pala, kun naiset oikeasti ovat onnellisempia ja pärjäävät paremmin maailmassa sinkkuina.
Mitä kuvottavaa tuossa oli? Se on kuvaava.
Tämäkin ketju osoittaa kuinka onnellisia olette sinkkuina. Pakko päästä haukkumaan miehiä.
Ja kyllä, se on miesvihaa kun yleistätte. Väitätte kovin aina ettette te mitään yleistä, mutta mitäs tässäkin taas tapahtuu... miehet sitä, miehet tätä :)
Olette pelkkiä inceleitä itkemässä, siinä se teidän onnellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä jo näkee että sinulla ei ole minkäänlaista kaikupohjaa todellisuuden kanssa. Nämä ovat sinun omia mielipiteitä ja olettamuksia. Trollailua vauva-palstalla. Aika noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Naisen on miestä vaikeampi saada sterilisaatio ja vaatii monesti myös sen aviomiehen luvan.
Kyllä on. Se on miehen kehollisen itsemääräämisoikeuden loukkaus kun ei saa päättää itse asiasta.
Naisia se ei haittaa koska abortti hoitaa saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä jo näkee että sinulla ei ole minkäänlaista kaikupohjaa todellisuuden kanssa. Nämä ovat sinun omia mielipiteitä ja olettamuksia. Trollailua vauva-palstalla. Aika noloa.
Kerro toki omin sanoin mikä ero lopputuloksessa.
Steri: nainen ei saa lasta (tai jos saa niin voimme kysyä kenen se on)
Abortti: nainen ei saa lasta
Vain abortti sallitaan ilman ikärajoja, mutta sepä johtuu siitä ettei miehillä ole mitään sanottavaa asiaan.
Jos naiset ovat onnellisia niin miksi todella moni käyttää pällilääkkeitä? Vai tuntevatko niiden ansiosta olonsa onnelliseksi? Naisten masennus ja mt ongelmat ovat lisääntyneet rajusti samalla kun sinkkujen määrä on lisääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet olemme onnellisempia. M28
Luulet olevasi onnellinen, tai sitten valehtelet, koska olet naisvihaaja. Jokatapauksessa, olet onneton.
Sinähän sen tiedät. :D Te suomiakat olette hyviä tuossa. Te tiedätte kaiken. Ja olette aina oikeassa. :DDD M28
Turpa kiinni, inceli! :DDDDDDDDDD
Suomiakat vaikuttavat oikein super onnellisilta, kun yläpeukuttavat vimmaisesti katkeran suomiakan kommenttia. 😂😂😂 M28
Sanoo suominaisvihaaja, joka roikkuu vauvelipalstalla suominaisten kanssa :)
Sinun kielenkäyttösi huokuu onnellisuutta, mutta johtunee siitä, että olet mieleltäsi lähempänä vauvelia, kuin aikuista sivistynyttä naista.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset ovat onnellisia niin miksi todella moni käyttää pällilääkkeitä? Vai tuntevatko niiden ansiosta olonsa onnelliseksi? Naisten masennus ja mt ongelmat ovat lisääntyneet rajusti samalla kun sinkkujen määrä on lisääntynyt.
Edelleen koska naiset hakevat apua mielenterveysongelmiin toisin kuin miehet jäävät sen kanssa mieluummin yksin ja häpeävät hakea apua. Ihan samalla tavalla miesten mielenterveysongelmat kasvaneet ja lisääntyvät vielä enemmän kuin naisten. Onko se juuri siksi kun ei pärjätä ilman naista:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tapa palstauleilla käyttää naisista mitä kuvottavimpia sanoja. Taitaa olla kova pala, kun naiset oikeasti ovat onnellisempia ja pärjäävät paremmin maailmassa sinkkuina.
Mitä kuvottavaa tuossa oli? Se
Incel kuvaa sinua oivasti. Naiseen incel-sana ei viittaa. Ristiriidassa ovat nämä sanomasi taas, mälliämpäreitä mutta inceleitä:D incelhän on mies joka ei ole ikinä saanut naista. Mutta Trillianin tässä ruokin taas!
Et selvästi ole tutustunut incelin alkuperään.
Se on naisen kehittämä termi kuvaamaan itseään ja muita naisia, jotka eivät olleet hankkineet kokemusta seksistä tai viime kerrasta oli ikävän kauan aikaa.
Hups
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Se on miehen kehollisen itsemääräämisoikeuden loukkaus kun ei saa päättää itse asiasta.
Naisia se ei haittaa koska abortti hoitaa saman asian.
Sinulla tätä ongelmaa ei ikinä tule olemaan että päättäisin lapsista tai sterilisaatioista ja ei edelleenkään ole sama asia sterilisaatio ja abortti.
Jos nyt puhutaan lapsivuodepsykoosista, niin miehetkin saavat vapautuksen psykoosissa tekemistään henkirikoksista.