Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmerdalen juhlat

Vierailija
18.10.2024 |

Emmerdalen juhlahumua ja ensimmäisenä pikkujoulut.

Kommentit (562)

Vierailija
301/562 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään pentuliven chatti kello 18.00 🐕

Uunijuurekset muhimassa - uusi lempiruokani 😋

Täältäkö resepti? Jos, niin ole hyvä vaan :)

Sopii syysruoaksi vallan hyvin... ja variaatioita on, mausteita...

Kyllä 😋 😀

Vierailija
302/562 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessi on ihana 🐱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/562 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tänään Emmerdalessa edes pieni ilonpilkahdus. 

Vierailija
304/562 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa tänään Emmerdalessa edes pieni ilonpilkahdus. 

Vaikea oli jaksosta semmoista löytää: Ehkä Kimin aito ilo, kun Gabby ei lähtekään...

Miehet loistaa poissaolollaan, paikalla vain Bob, Ryan, David ja Jacob 

Vierailija
305/562 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan jakson jossa on vain miehiä 😊

Vierailija
306/562 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah :)

Voit varmaan toivoa, korostan: t o i v o a  Joulupukilta

Vierailija
307/562 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme-ketjua vilkasin: spoileja täynnä :(

Vierailija
308/562 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah :)

Voit varmaan toivoa, korostan: t o i v o a  Joulupukilta

Minäpä kirjoitan Joulupukille 😁

Vierailija
309/562 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme-ketjua vilkasin: spoileja täynnä :(

Joku tai jotkut haluaa pilata koko ketjun. Ensin määräiltiin ettei saisi kirjoittaa murteella, ei saisi hupsutella tai kirjoittaa ohi aiheen, ei saisi laittaa videoita jne. ja nyt sitten laitetaan spoilauksia. Ilmeisesti jollain on halu hyydyttää kiva keskustelu ja häätää porukkaa pois. 

Vierailija
310/562 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessihän on reipas kaunis kissa 🐱 ja tässä lisää kissakauneutta ja -komeutta. Sämpy ja Hääppöset eli Hiskias 'Hiski' ja Untamo 'Unski' 🐱🐱🐱

https://www.facebook.com/sampycat/?locale=fi_FI

Vierailija
311/562 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen arvanneeni minne suurin osa Emmen miehist o karonnut ja kohta lähtee loputki. Hehän ovat matkal Suameen. Ovat varmaanki kuulleet et tääl o mukavia, uskollissi ja kivaluanteissi emäntiä, jotain ihan muuta ku kylän omat naiset. Kyl mar sit eiköhän ensimmäine Briteist lähteny soutuvene pianki rantauru tänne kaakon kulmil ja täält osan matka sit jatkuu eri kulkupeleil ympäri Suamenniemeä. Jimmy varattu 😉

Vierailija
312/562 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Chip ja Monty? 🐕🐕

Vierailija
313/562 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutteko ostamaan uuden television kun "vanhan liiton" lähetykset loppuvat? Minä joudun kotiin, kesämökille ja äidille 😠

Vierailija
314/562 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudutteko ostamaan uuden television kun "vanhan liiton" lähetykset loppuvat? Minä joudun kotiin, kesämökille ja äidille 😠

Eikö digiboksi riitä? Meillä onneks puoliso hoitaa noi (yht 4 telkkaa), en ymmärrä enää mitään...

Vierailija
315/562 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen arvanneeni minne suurin osa Emmen miehist o karonnut ja kohta lähtee loputki. Hehän ovat matkal Suameen. Ovat varmaanki kuulleet et tääl o mukavia, uskollissi ja kivaluanteissi emäntiä, jotain ihan muuta ku kylän omat naiset. Kyl mar sit eiköhän ensimmäine Briteist lähteny soutuvene pianki rantauru tänne kaakon kulmil ja täält osan matka sit jatkuu eri kulkupeleil ympäri Suamenniemeä. Jimmy varattu 😉

Mä varaan Ericin, hauska heppu, eikä rahakaan haittaa :)

Vierailija
316/562 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas chattaillaan 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕kello 18.00

Vierailija
317/562 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tv joka mykistyy on kesämökillä. Minun puolestani saa mykistyä, mutta jos joku sinne tv:n haluaa niin ostakoon. Minulla on "naisluolassani" pienehkö tv jota vetäydyn katsomaan kun haluan omaa rauhaa. Istun jouluvalojen lempeässä valossa ja saatanpa hankkia sinne pienen kuusenkin tunnelmaa ja tuoksua tuomaa. Kissa ja kiltti koira ovat tervetulleita, hullua päässä olevat ei. Nyt katselen Janne Katajaa ja sen jälkeen alkaa Those about to die". Saa valvoa, huomenna on vapaata. 

Pentuliveäkin tulee usein katsottua ja huokailtua pentujen ihanuutta. Onhan se sydänkäpysiä ainakin nukkuessaan. Bortsu oli yksi rotu jota harkitsin kun päätin hankkia koiran jonka kanssa aktiivisesti harrastaa. En ole kuitenkaan juoksijatyyppi vaan enemmän hitaammin liikkuva, joten ajattelin bortsun olevan minulle liian sähäkkä ja vilkas. Tuli malinois joka järkevä ja rauhallinen, ja sitten minä onneton otin tuon sekarotuisen jolle bortsutkin jää vilkkaudessa toiseksi 😂 Ehkä se vielä rauhoittuu ja järki alkaa päässä kasvamaan, ehkä 😅

Vierailija
318/562 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cain mulle 😍

Vierailija
319/562 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko myrskyää?

Tajusin vasta nyt aamukahvia juodessani, että ei taida tulla minulle vapaapäivää vaan lumityöpäivä 😱

Huomiset maastoharkat on peruttu. Miksi ihmeessä? Sehän olisi vain ilo kahlata 30cm lumessa ja pilkkopimeässä lumiukoksi muuttuneiden koirien perässä 🥶 

Täytyy ottaa toinen kuppi kahvia, katsella Emmerdalea ja sen jälkeen lähteä lenkille kun vielä voi. Pärjäilkäähän myrskyn ja lumen keskellä kenen kohdalle ne sattuu tulemaan 💖

Vierailija
320/562 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalla oli kysely:

Mitä alle kympin lahjaa toivot jouluna?

Mä oon helppo :), keksin vaikka mitä: suklaata/olutta/viiniä/tervasampoota/ englanninlakuja/neulelankaa/pikkarit/ koskenlaskijasulatejuustoa/kotimaisia omenoita/lahjakortti...

Mites Sulla? Millanen lista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi