Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmerdalen juhlat

Vierailija
18.10.2024 |

Emmerdalen juhlahumua ja ensimmäisenä pikkujoulut.

Kommentit (559)

Vierailija
281/559 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi H*lvetti, Emmeketjussa taas juonipaljastus 😠 Ei sinne viitsi enää edes vilkaista 🤬

Mä kans pysyn pois - toistaiseksi ainakin...

Vierailija
282/559 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia jouluihmisiä täällä on? Oletko koristelun suhteen vajari, normaali vai överi? Itse olen tuo överi! Tonttuja ja punoksia on joka paikassa ja tietysti valoja. Kohta alan niitä laittamaan, että marraskuun lopulla olisi jotakuinkin valmista.

Siskoni ei halua edes käydä meillä joulun aikaan, mutta aivan sama. Minun jouluni on minun ja ainoa, joka siihen voi vaikuttaa on mieheni. Häntä onneksi vain naurattaa koohottamiseni ja sanookin, että niin kauan on ok kun hänen ei tarvitse niitä pois siivota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/559 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia jouluihmisiä täällä on? Oletko koristelun suhteen vajari, normaali vai överi? Itse olen tuo överi! Tonttuja ja punoksia on joka paikassa ja tietysti valoja. Kohta alan niitä laittamaan, että marraskuun lopulla olisi jotakuinkin valmista.

Siskoni ei halua edes käydä meillä joulun aikaan, mutta aivan sama. Minun jouluni on minun ja ainoa, joka siihen voi vaikuttaa on mieheni. Häntä onneksi vain naurattaa koohottamiseni ja sanookin, että niin kauan on ok kun hänen ei tarvitse niitä pois siivota.

Omasta mielestäni oon normaali, puolison mielestä varmaan överi. Eilen laiteltiin valoja sisälle, itte oon jo viikkoja polttanu ulkolyhdyissä kynttilöitä. Tämähän on sitä pimeintä aikaa. Reilu kuukausi, ennen joulua jo alkaa päivä taas pidetä.... sit kohta joulun jälkeen koristeet joutaakin pois

Vierailija
284/559 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme:

Vic on kiva, hyvä äiti, luotettava ystävä.

Kun miehet on vähissä

Kallistun Vic teamiin (aiemmin team Val )

Vierailija
285/559 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, kävin perjantain kunniaksi Villapakassa, ei näkyny meikäläisiä. Miss ootte?

Koirajuttu: viime lauantaina näin hassun koiran. Nukkui ensi kyljellään, jalat ihan suorina. Kohta hyppäsi sohvalle (lupa oli) ja alkoi nukkua selällään etutassut rinnan päällä. Onko yleistäkin tommonen? On joku perhoskoira tms

Vierailija
286/559 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep täällä, tuoppi 🍺

Tulin töistä, laskin koirat ulos, ulkoilutin kissan ja nyt jos sen tuopin saisi 😋

Vierailija
287/559 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo, koirat ja kissat nukkuvat usein selällään kaikki levällään kuin Jokisen eväät. 

Vierailija
288/559 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Lydia rautalapio ja taputtele tuo jätkä kuntoon kun eihän tuollainen nilkki edes kiveen kompastu. 

Vierailija
289/559 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhan liiton jouluihminen eli vasta aattoaamuna laitetaan joululiinat ja joulukoristeet, ja koristellaan edellisenä iltana sisään kannettu kuusi. Joulurauhan julistukseen mennessä kaikki on kunnossa.

Joululahjoja emme osta kuin lähipiirin pienimmille, joten muinoiset joululahjavalvojaiset ovat muisto vain. Jouluruokaa ja muita jouluisia herkkuja syödään vasta aattona, mutta kynttilän valossa istuminen ja punaviinin tai terästetyn glögin siemailu on pimeiden iltojen ilo jo nyt. 

Minulle Joulu on lämmön tunne sydämessä, onni ja hiljaisuus. Jo vuosia on yksi parhaista hetkistä ollut se kun muut aattoyönä jo nukkuvat, niin minä otan hieman konjakkia, istun tuolissa, katson ulkona tuikkivua lyhtyjä ja tunnen syvää rauhaa. Minä nautin. 

Vierailija
290/559 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasi viiniä 🍷Terveydeksi ystävät.

Vierailija
291/559 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähtee pihlajanmarjat - rastaat tuli 😀

Vierailija
292/559 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko lähti pikkujouluun ja minä jouluihminen sammutin valot, sytytin valoketjut ja (turvallisuussyistä) patterikynttilät sisälle, sekä oikeat kynttilät ulkolyhtyihin. Nautin hämärästä, mutta ukko sytyttää tavalliset lamput kun ei halua olla pimeässä. Ahrrrg, rasittava ihminen. Mutta tänään hiippailen kotona ilman "airameita", mutustelen juustolajitelmaa jonka kaappasin mukaani kaupasta ja juon lasin tai pari punaista viiniä.

Rapsuttelen kissaa, katson telkkua ja pentuliveä, suunnittelen hakevani tontun ja poron varastosta, sekä etsiväni ulos tarkoitetut valoketjut. Laitanko ne omppu- vai kirsikkapuuhun vai lähtisinkö kuusivarkaisiin? Joulukuusi pihalla olisi kyllä kiva. Ihana rauha, leppoisa olotila, kissan hurina ja...... kohta kuuluu ääni "kusenko tähän matolle vai vietkö lenkille?" 

Vierailija
293/559 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

💖

Vierailija
294/559 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu 💖💖

Vierailija
295/559 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonttu 💖💖

I h a n a :)

Vierailija
296/559 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole herkkis, mutta tämä joululaulu saa silmät kostumaan. 

Toinen on Sylvian joululaulu jota en pysty edes kuuntelemaan kun ajattelen sitä lintuparkaa. 

Vierailija
297/559 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on Sylvian joululaulu jota en pysty edes kuuntelemaan kun ajattelen sitä lintuparkaa. 

Siskon pikkuinen poika kuoli vuosia, vuosia sitten joulun alla. Muistan häntä tämän laulun soidessa, iso sisko laulaa: olet pieni veljeni, tulet taivahasta   :)

Vierailija
298/559 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskon pikkuinen poika kuoli vuosia, vuosia sitten joulun alla. Muistan häntä tämän laulun soidessa, iso sisko laulaa: olet pieni veljeni, tulet taivahasta   :)

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Vierailija
299/559 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pentuliven chatti kello 18.00 🐕

Uunijuurekset muhimassa - uusi lempiruokani 😋

Vierailija
300/559 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään pentuliven chatti kello 18.00 🐕

Uunijuurekset muhimassa - uusi lempiruokani 😋

Täältäkö resepti? Jos, niin ole hyvä vaan :)

Sopii syysruoaksi vallan hyvin... ja variaatioita on, mausteita...