Ovistesti plussaa kp 26?
Testailin huvikseni kp 26 ovistestillä, kun niitä oli jäänyt yksi ylimääräinen tästä kierrosta. Olen jostain lukenut, että ovistesti voisi paljastaa mahdollisen raskauden. No, tulos oli selvä plussa, kierto normaalisti ollut 28/29 päivää. Mutta, en ole raskaana monista raskaustestauksista huolimatta ja menkkoja ei kuulu. Nyt jo kp 33. Siis voiko olla mahdollista, että tässä kierrossa olisin ovuloinut kaksi kertaa ja toisen kerran niinkin myöhään kuin kp 26? Pitää nyt varmaan odotella vaan menkkoja alkaviksi tai testailla parin viikon päästä uudelleen. Minipillerit jätin pois marraskuun lopussa ja kaksi kertaa on menkat tulleet ihan normaalisti; ehkäpä kroppa vaan vielä sekoilee!
Onko kellään kokemusta kahdesta ovulaatiosta kierron aikana?
Kommentit (7)
Sitten olet raskaana ja ovistesti reagoi herkemmin. Monet apteekin testit näyttää vasta 50 iui, aconin uusi tosi tarkka jo 10 iui.
Oli kuin vaan niin lykkyä pyttyyn;)
Olen raskaana (rv 8) ja kokeilin mielenkiinnosta näyttääkö myös ovistesti plussaa. Tulos: näyteviiva oli huomattavasti tummempi kuin kontrolliviiva. Kun aiemmin ennen raskautta tikuttelin ovista, en ikinä ole saannut noin vahvaa plussaa.
-Nelli
Itsekkin odottelen kuinka käy.. Tein myös ovistestin huvikseni 26/36. Tuli kaksi tummaa viivaa! Kuitenkin raskaustesti näyttää nega. Voihan se olla ovis, mutta aika hurjan myöh. Nyt vaan odottelen.. Jos olen raskaana voin sanoa, että ovistesti näyttää tosi varhaisessa vaiheessa raskauden. Kattellaan.. ja tsemppiä!
ja nyt olen tehnyt neljä raskaustestiä, jotka kaikki näyttäneet negaa! Myös Aconin 10 iue herkällä testillä kaksi kertaa testannut kp 30 ja 31 -mutta negaa näyttivät nekin. Ovistesti, joka näytti plussan kp 26 oli myös Aconin. Mulla on kaksi lasta ennestään, joista Predictor on näyttänyt selvät plussat jo kuukautisten poisjäätyä. Odottelen vielä rauhassa ennen seuraavia testauksia, muuten menee vaan rahaa hukkaan ja pettyy!
Nyt ois kp 41 ja tänään kokeilin " huvin vuoksi" testata taas oisinko raskaana. Ei minkäänlaisia oireita ole ollut, mutta menkat eivät ole vaan alkaneet. JA PREDICTORILLA HAALEA PLUSSA! Eli kaipa se täytyy uskoa, että raskaana tässä ollaan...Predictorhan ei ole edes herkimpiä testejä. Nyt vaan ihmetellään, että millä rv:llä sitä ois, kun se ovistesti näytti parisen viikkoa sitten sen plussan. Oisko mulla todellakin ollut ovis niin myöhäisessä vaiheessa, mene ja tiedä...
Sun todella täytyy uskoa, että olet raskaana! Onnea, onnea vaan! Itse myös odottelen edelleen menkkoja. Eivät ole vieläkään alkanut. Keskiviikona testaan.. Oireita kyllä on. Nännit kipeät ja ihmeesti " törröttää" . Sitten sellainen inhoittava piirre on tullut, itkuisuus. Itken nykyään joka päivä ja joka asiasta. Voihan se tietty olla väsymystä (kahden alle 3-v äiti). Mutta katsotaan kuinka tässä käy. Sulle vaan tsemppiä odotukseen.
Nyt olen käynyt alkuraskauden ultrassa, jossa todettu, että raskaus on kaksi viikkoa myöhemmin alkanut kuin kuukautisten mukaan laskettu. Eli kun sattumalta tikutin ovisplussan kp 26, en ollut vielä raskaana, mutta hedelmöitys on tapahtunut sen jälkeisenä päivänä...
Ei olisi millään voinut kuvitellakaan, että siinä kuukautiskierrossa ovuloin noin myöhään! Kyllä ovat käteviä nuo ovistikut, meinaan jos kierto vähänkään heittää niin kuin mulla kävi. Mutta sitä edelleen ihmettelen, että myös kp 14 tikutin ovisplussan, niin mitä se sitten oli? Ehkä oikea ovulaatio siirtyikin melkein kahdella viikolla eteenpäin vai voiko ovuloida kaksi kertaa kuussa?