Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lääkäristä mielestänne nykyään enää lääkinnällistä apua?

Vierailija
16.10.2024 |

Saako lääkäristä mielestänne nykyään enää lääkinnällistä apua?

Nykyään yhä harvemmin lääkäristä saa toimivia lääkkeitä. Mitkä on teidän kokemuksenne asiasta. 

Olen suuri osakkeenomistaja, joten mietin tulevaisuutta ja sitä mitä asiakkaat miettivät.

Saako lääkäristä mielestänne nykyään enää toimivaa lääkinnällistä apua?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mennä lääkärille joka ei ole ollut pitkään lääkärinä. Lukee vaan näytöltä kaiken. Onko niillä verkossa joku lääkärikirja vai Googlaako vain?

Vierailija
22/24 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kahdenlaista hoitoa olkapään alueen kovaan kiputilaan. Lääkäri riuhtaisi kättä, ja totesi, että juu, näyttää olevan aika kipeä. Kirjoitti reseptin kolmea eri lääkettä, parasetamolia, ibuprofeenia ja panacodia, kaikkia näitä viikon kuuri ja maksimiannokset vuorokauden aikana. Sama vaiva uusiutui, ja fysioterapeutti hieroi ja paineli juuri oikeista kohdista, jotka olivat täysin jumissa, teippasi olkapään alueen ja antoi harjoitusohjeet. En tarvinnut lääkkeitä, enkä lääkäriä, ja vaiva parani muutamassa päivässä. Miksiköhän olen sitä mieltä, että jälkimmäinen näistä oli enemmän ammattilainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikiseen vaivaan tarjotaan nykyään vain masennuslääkkeitä. Oon joutunut käymään lääkärillä paljon viimeisen vuoden aikana, sekä julkisella, että yksityisellä puolella ja tosi ovelasti koettavat saada potilaan kokeilemaan masennuslääkkeitä. Eivät saata edes kertoa, että kyseessä on masennuslääkitys, vaan pitää itse osata udella ja kysyä oikeat kysymykset, sitten siltikin jotenkin kierrellen vastaavat että "...no tätä voidaan käyttää myös lääkityksenä masennukseen". Sitten se varsinainen vaiva jää kokonaan tutkimatta ja lääkitsemättä, ja joudut ramppaamaan lääkärissä kuukaudesta toiseen. Ärsyttävintä on, että ovat niin pinttyneitä tarjoamaan noita masennuslääkkeitä, etteivät kunnolla edes kuuntele potilasta. Mulla oli pitkälle edennyt kivulias tulehdus, niin kolmen eri lääkärin mielestä kipu oli minun "pääni sisällä", ts. kuvittelin koko kivun ja sen takia olisin tarvinnut masennuslääkitystä. Ja tämä ei ollut edes mikään vaikea tulehdus diagnosoida.

Vierailija
24/24 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä