Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylpeät temu:ttajat avautuu HS:n haastattelussa

Vierailija
16.10.2024 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000010645564.html

Kuvottavaa, ei voi muuta sanoa. Krääsää tilataan paketti paketti perään. 

Kommentit (864)

Vierailija
461/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin niin että kuluttajat tilaavat itse kiinakrääsänsä suoraan Kiinasta halvemmalla kuin että jälleenmyyjät tilaavat ja vetävät niistä sikamaiset voitot välistä.

Ja mieluummin myös niin kun asunto palaa tai saa allergisen reaktion, niin temulainen maksaa kustannukset itse.

Toimeentulotuella kun on, niin voi varautua siihen että maksaa aina itse. Paremmin toimeentulevat saa vakuutusmaksuina takaisin, mutta toimeentulotuen asiakkaana vakuutuskorvaukset katsotaan ensisijaiseksi tulonlähteeksi ja ne on käytettävä elämiseen. Terveydenhuoltoa taas ei voida evätä Temusta tilaamisen perusteella.

Vierailija
462/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärtää että jotkut puhelimen kuoret ja vastaavat tuolta tilaa.Mutta mitä voi tarvita viikottain?Kuva tuossa artikkelissa oli täynnä muoviroinaa,itse en keksisi yhdellekään käyttöä edes..  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkääpä tämä minulle:

Oikeastiko teidän elämänne pyörii sen ympärillä, että kuka on tilannut jotain Temusta ja minkä verran?

Ei.

Vierailija
464/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on myös itseni ongelma. Suomesta on ihan hirveän vaikea löytää sellaista muotia, mitä itse haluaisi käyttää edulliseen hintaan. Voisinpa sanoa, että se oli aikamoinen järkytys mennä selailemaan Temua ja yhtäkkiä siellä on kaikenlaista tyyliä, väriä, kuvioita ja mallia."

Ainoastaan täysi nuija ei ymmärrä sitä että ne myyntikuvat ovat feikkejä ja/tai varastettuja muualta. Laadullisesti käytetään halvinta mahdollisinta paskakangasta, jotka usein ovat myös täynnä myrkkyjä. 

Mutta kun se naapurin irma sanoi, että se temusta tilattu vohvelirauta silitti keittiön pitsikapan niin kauniiksi, mitä nyt muutamasta kohden paloi, mutta kun halvalla sai ja vohveliraudasta oli moneksi, kun ohjeissakin puhuttiin pitsiverhokankaiden laitosta vohveliraudalla

Vierailija
465/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kaikki saavat olla niin typeriä kuin haluavat, myös temuttajat. Minkäs sille voit, että vain raha merkitsee?

Olisi hirveää elää tuommoista elämää, tukiaisten varassa ja tilata kiinalaisesta verkkokaupasta.

Itse asun velattomassa omistusasunnossa Helsingissä. Käymme töissä, meillä on kaksi autoa ja velaton kesämökki. Akateemiset loppututkinnot löytyy. Lisäksi tilaamme Temusta.

No kohdallanne on tutkinnut ainakin menneet hukkaan

Tokihan olette voinneet onlyfanssissa tehdä tilinne, kun tutkinnoista ei ainakaan ole ollut mitään hyötyä

Emme ole tehneet mitään tiliä. Käymme töissä. Olen lisäksi Kokoomuksen jäsen. Myös mieheni äänestää Kokoomusta (ei ole jäsen, tosin).

Vierailija
466/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä olen parempi ihminen, kun teen verkkokauppaostokset 90 prosenttisesti Saksasta ja Yhdistyneestä kuningaskunnasta.

Vierailija
467/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ymmärtää että jotkut puhelimen kuoret ja vastaavat tuolta tilaa.Mutta mitä voi tarvita viikottain?Kuva tuossa artikkelissa oli täynnä muoviroinaa,itse en keksisi yhdellekään käyttöä edes..  

No tilaapa sieltä värikuoret ja pidä yön yli valkoisella pinnalla 

Vierailija
468/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap kehtaat, itse olet kuvottava, kun luulet olevasi muitten ihmisten yläpuolella. Ei kuulu sulle tippaakaan mitä muut tilaavat ja mistä.

Vierailija
469/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko teidän elämänne pyörii sen ympärillä, että kuka on tilannut jotain Temusta ja minkä verran?

Ei.

Valehtelija.

Vierailija
470/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun kyse on isosta kokonaisuudesta ja niistä eettisistä näkökulmista, joita asiaan liittyy ja joita tässä ketjussa on tuotu esille. 

Vierailija
471/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan ongelma on arvojen puute. Eettisyys ei merkitse mitään. Vain raha on se millä mitataan kaikkea, .jopa ihmisiä. 

Se Eettisyys ei kiinnosta enää pätkääkään kun oikestohallitusta vei ostovoiman.

Jännä että silti riittää rahaa kaikenlaisen krääsän ostamiseneen millä ei oikeasti tee hevon helvettiä.

Vierailija
472/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuolla ole mitään tekemistä säästämisen kanssa. Porukka ostaa dopamiinikoukussa kamaa jota eivät tienneet tarvitsevansa. Haloo.

Tämä juuri ja osa on köyhiä ihan omasta syystään kun on lusikalla annettu, on tirha kauhall vaatia.

Vierailija
473/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä jollakin muulla on niille käyttöä, tulitkos koskaan sellaista ajatelleeksi?

Vierailija
474/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti näiden kaikkien muiden elämä pyörii, joiden tarvii eri paikoissa kertoa erinomaisuuttaan, miksi tilaa temusta aamukahvilla jo temu mielessä ja nukkumaan mennessä?

Vierailija
475/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä krääsää tarvitse ostaa edes tokmannilta. Mitähänt tarpeita tuolla tyydytetään noin niinku perimmäisesti. Toisaalta tuo on sitä ikäluokkaa, joka tottui ostamaan tiimarist sitä pikkutilpehööriä.

"sitä ikäluokkaa joka tottui ostamaan tiimarist sitä pikkutilpehööriä" Lapset sitä Tiimaria eniten käyttivät ja sitä tiimari-tilpehööriä myydään joka ikisessä maassa edelleen. Varsinkin aasialaiset RAKASTAVAT halpaa värikästä muovikrääsää. 

Eiköhän ole jokaisen oma asia mihin pennosensa pistää, ei ole muiden asia määritellä mikä on toiselle "krääsää"

Kymmenissä ketjuissa temuttajat ovat kertoneet mitä sieltä oikeasti ostavat, harraste-ja käyttötavaraa johon ei ole kotimaassa enää varaa. Silti vajaat edelleenkin ulisevat jostain "krääsästä" 

Vierailija
476/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin aamulla ABC:llä kahvilla. Mitäs siihen sanottavaa porukalla?

Vierailija
477/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut ainakin viidet kuoret iphoneen. 2 niistä oli 1/1 sama kuin applen virallinen, hinta Aliexpressillä 2€. Apple kuoret gigantissa 58€.

Enää ei ahneita paskakauppoja elätetä.

Vierailija
478/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin niin että kuluttajat tilaavat itse kiinakrääsänsä suoraan Kiinasta halvemmalla kuin että jälleenmyyjät tilaavat ja vetävät niistä sikamaiset voitot välistä.

Ja mieluummin myös niin kun asunto palaa tai saa allergisen reaktion, niin temulainen maksaa kustannukset itse.

Toimeentulotuella kun on, niin voi varautua siihen että maksaa aina itse. Paremmin toimeentulevat saa vakuutusmaksuina takaisin, mutta toimeentulotuen asiakkaana vakuutuskorvaukset katsotaan ensisijaiseksi tulonlähteeksi ja ne on käytettävä elämiseen. Terveydenhuoltoa taas ei voida evätä Temusta tilaamisen perusteella.

Jospa tilaatte sen terveyden huollon temusta halvalla kun saa ja jotain temulaista rohtoa, että lähtee loppukin raaja irti

Vierailija
479/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut ainakin viidet kuoret iphoneen. 2 niistä oli 1/1 sama kuin applen virallinen, hinta Aliexpressillä 2€. Apple kuoret gigantissa 58€.

Enää ei ahneita paskakauppoja elätetä.

Ei ole applen virallisia siellä, koska apple olisi viennyt sen oikeuteen olet tilannut halvan tarkan kopion mutta eri materiaaleilla. 

Vierailija
480/864 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin aamulla ABC:llä kahvilla. Mitäs siihen sanottavaa porukalla?

Ootsä kyllä kanssa paska tyyppi.