Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan hirveän kateellinen kollega joka oikeasti alkaa jo vähän säälittää

Vierailija
15.10.2024 |

Lapseni ja minun ratsastustunnit maksaa 51€ kerta ja työkaveri kauhisteli miten meillä on varaa.!Seuraavassa lauseessa kertoi ottaneensa 500€ tatuoinnin reiteensä ja koristekynnet sekä 11-vuotiaalle hiuspidennykset.

Sanoi myös että olen leuhka kun kävimme mieheni kanssa Savonlinnan oopperajuhlilla ja hääpäivänä Michelin-ravintolassa. Hän käy joka viikonloppu kaljalla ja ajaa humalassa taksilla kotiin. Elokuvissa ja hampurilaisella käyvät myös koko perhe harva se viikko. Kesällä kävi Coldplayn konsertissa kahtena päivänä ja asuivat hotellissa vaikka ovat helsinkiläisiä. Tiedän kun hänen lapsi oli mulla hoidossa.

Sitten on kateellinen minulle yh:lle ja haukkuu selän takana pyrkyriksi. Sekin on niin väärin kuulemma että lapseni, jonka isä on ruotsinkielinen, käy ruotsinkielistä koulua, jossa ei kuulemma ole yhtään ulkomaalaista. (Ei pidä paikkaansa.) Ja minusta tekee roiston myös se, että ostin eron jälkeen 3h ja keittiö kodin Ullanlinnasta, kun hän joutuu asumaan Hekan kämpässä.

Hän kääntää kaiken minua vastaan mm sen että olen asunut yli 20 vuotta ulkomailla ja osaan neljää kieltä sujuvasti. En kuulemma voi olla sujuva kuin yhdessä kielessä, joka on minun tunne kieli. No hänhän nämä asiat tietää, kun osaa vain rallienglantia ja on aloittanut Kreikkaa matkailijoille työväenopistossa kolme kertaa.

Laittaisin muuten välit poikki, mutta nähdään töissä koko ajan ja meidän lapset on kavereita. Mitä te tekisitte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin?

Lopettaisin välittömästi huonojen provojen kirjoittelun.

Vierailija
2/4 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisin?

Mikä mielestäsi tekee aloituksestani provon? Ihan vaan sillä kyselen että osaisin sitten provota paremmin. /ironia

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisin?

Mikä mielestäsi tekee aloituksestani provon? Ihan vaan sillä kyselen että osaisin sitten provota paremmin. /ironia

ap

Mikä muuten on tunnekielesi? Suomi se ainakaan ei näyttäisi olevan, sen verran sekavaa sepustusta tuossa avauksessa.

Vierailija
4/4 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän kateellinen kollega? Elluko se siellä kirjoittelee? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan