Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Autolla ajetaan eteenpäin, ei peruuteta. Juh.89-0:8.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen filosofinen mukaviisas pohdinta on aika turhaa ennen kuin on saanut Pyhän Hengen. Jokainen ihminen on kykenevä nöyrtymään Jumalan edessä, vaikka ei ymmärtäisi. Ymmärrys seuraa myöhemmin. Näin teimme me muutkin.
Pyhän hengen odottelu on turhaa jos ei sellaista ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko Taivaaseen? Pyri Jumalaa lähelle. Haluatko Helvettiin? Viisastele itse.
Niin karun ja kauniin oikeudenmukaista sekä yksinkertaista se on. Ei tarvetta filosofisille pohdinnoille. Jokainen päättää itse. Jokainen pyrkii itse tutustumaan Jumalaan.
Nöyryyttä peliin ihmiset
Entä jos en usko kummankaan olemassaoloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jumala ei pakota, ei ole ilkeä. Sielun vihollisen keinoja nuo ovat.
Ei ole mielestäsi ilkeää tai pakottamista uhkailla ikuisella kidutuksella jos et tee juuri kuten minä sanon?
Ei. Nämä ovat kaikkivaltiaan tarjoamat vaihtoehdot, valinta on vapaa. Voi jatkaa syntien tekoa, paaduttaa itsensä ja kohdata seuraukset. Tai voi uudestisyntyä, katua ja nöyrtyä sekä kohdata seuraukset.
En minä puhunut mitään mistään kaikkivaltiaasta. Jos minä sanon sinulle että joko teet kuten sanon, tai kidutan sinua loppuelämäsi, niin mielestäsi en ole ilkeä tai pakota sinua yhtään mitenkään?
Kuule kun Jumalalla on oikeus tehdä mitä haluaa.
eri
Kuule kun en edellenkään puhu Jumalasta.
Juu, ei mua kiinnosta tuo sadistinen jumala tippaakaan, hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mielestäsi ilkeää tai pakottamista uhkailla ikuisella kidutuksella jos et tee juuri kuten minä sanon?
Ei. Nämä ovat kaikkivaltiaan tarjoamat vaihtoehdot, valinta on vapaa. Voi jatkaa syntien tekoa, paaduttaa itsensä ja kohdata seuraukset. Tai voi uudestisyntyä, katua ja nöyrtyä sekä kohdata seuraukset.
En minä puhunut mitään mistään kaikkivaltiaasta. Jos minä sanon sinulle että joko teet kuten sanon, tai kidutan sinua loppuelämäsi, niin mielestäsi en ole ilkeä tai pakota sinua yhtään mitenkään?
Ensinnäkin olet ihminen, et Jumala. Toiseksi, Jumalahan nimenomaan halua
Onko sinulla jokin sisäänrakennettu kyvyttömyys vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yritätte ymmärtää ilman Pyhää Henkeä, kun teille on kerrottu, että ilman sitä ette voi ymmärtää?
Koska kukaan ei ole millään tapaa osoittanut että tuo olisi totta.
On monikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin olet ihminen, et Jumala. Toiseksi, Jumalahan nimenomaan haluaa ihmisten pelastuvan. Lue se Raamattu ja jatketaan keskustelua sitten.
Lue sinäkin joskus ;DDDD
Tosin mitä pidemmälle ketju menee, sitä varmempaa on että vaikka osaat kirjoittaa, niin et osaa lukea ja ymmärtää lukemaasi.
Edelleen puuttuu perustelu MIKSI ihmisen pitää haluta löytää Jumala, sadistinen massamurhaaja ja päällepäsmäri, joka kannattaa orjuutta?
-winner-
Kaikkee shittii on löytyny mut siitä sadistista ei varjoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman uudesti syntymistä ette tule ikinä ymmärtämään
Oletpa paska selittämään asioita siinä tapauksessa.
Eli on kirjan vika jos lukutaidoton ei ymmärrä? Eli on keiton vika jos syöjällä ei ole kulhoa? Eli on kuivan iho vika, jos sille ei laiteta rasvaa? Eli on hiusten vika jos ne ovat takkuiset? Eli on kylmän ilman vika, että ihmisellä on kylmä jos hän ei laita takkia päälle?
Jep. Eli on oven vika ettei se aukea, kun ihminen ei käytä avainta.
Ja on uskistolleron vika jos ei osaa selittää yksinkertaista asiaa.
Tollero tai pollero, kukaan ei voi pakottaa sinua ymmärtämään. Mutya tuomiopäivänä viimeistään näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen filosofinen mukaviisas pohdinta on aika turhaa ennen kuin on saanut Pyhän Hengen. Jokainen ihminen on kykenevä nöyrtymään Jumalan edessä, vaikka ei ymmärtäisi. Ymmärrys seuraa myöhemmin. Näin teimme me muutkin.
Pyhän hengen odottelu on turhaa jos ei sellaista ole olemassakaan.
Olet oikeassa! Ole siis kärsivällinen ja nöyrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko Taivaaseen? Pyri Jumalaa lähelle. Haluatko Helvettiin? Viisastele itse.
Niin karun ja kauniin oikeudenmukaista sekä yksinkertaista se on. Ei tarvetta filosofisille pohdinnoille. Jokainen päättää itse. Jokainen pyrkii itse tutustumaan Jumalaan.
Nöyryyttä peliin ihmiset
Se ei muuta totuutta. Saat tehdä mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin olet ihminen, et Jumala.
Mistä sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yritätte ymmärtää ilman Pyhää Henkeä, kun teille on kerrottu, että ilman sitä ette voi ymmärtää?
Koska kukaan ei ole millään tapaa osoittanut että tuo olisi totta.
On monikin.
No ei minulle ainakaan ole.
"Tollero tai pollero, kukaan ei voi pakottaa sinua ymmärtämään. Mutya tuomiopäivänä viimeistään näet."
Miten, jos mitään tuomiopäivää ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman uudesti syntymistä ette tule ikinä ymmärtämään
Oletpa paska selittämään asioita siinä tapauksessa.
Eli on kirjan vika jos lukutaidoton ei ymmärrä? Eli on keiton vika jos syöjällä ei ole kulhoa? Eli on kuivan iho vika, jos sille ei laiteta rasvaa? Eli on hiusten vika jos ne ovat takkuiset? Eli on kylmän ilman vika, että ihmisellä on kylmä jos hän ei laita takkia päälle?
Ei, mutta on sinun vika jos et osaa selittää jotain asiaa.
Rakas ihminen, sinulle on selitetty monta kertaa. Vaikka et ymmärrä, seuraa silti ohjeita. On luonnollista, että et tässä kohtaa ymmärrä. Lämmin halaus sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin olet ihmi
Miksi antautuisin saivartelemaan kanssasi? Et sinä halua ymmärtää, sinä haluat hyökätä ja pilkata.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei mua kiinnosta tuo sadistinen jumala tippaakaan, hyh.
Jumala ei ole sadistinen. Hän rakastaa sinua ja on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyryyttä peliin ihmiset
Se ei muuta totuutta. Saat tehdä mitä haluat.
No ei muuta sekään että sinä uskot jonkin olevan olemassa. Minä haluan nähdä ne mainostamanne todisteet, koska saan sen tehdä?
Ensinnäkin olet ihminen, et Jumala. Toiseksi, Jumalahan nimenomaan haluaa ihmisten pelastuvan. Lue se Raamattu ja jatketaan keskustelua sitten.