Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
6521/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et selkeästi ole lukenut."

Koita nyt vıtun ääliö ymmärtää, että minä varmaan tiedän itse mitä minä olen lukenut. Ei joku aivovammainen pallinaama uskispallero.

Vierailija
6522/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä ihminen, olen minä! Miks pitäis nöyristellä???

Jos haluat olla Jumalaa lähellä. Viisaamman edessä on aika luonnollista olla nöyrä? Erityisesti Luojan.

Miksi joku haluaisi olla satuolennon lähellä? Miten se olisi edes mahdollista?

Ei satuolentoa. Vaan elävää Jumalaa.

Eli satuolentoa. Vai löysitkö nyt vihdoin ne todisteet joita voimme tulla katsomaan ja arvioimaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6523/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen vertaus:

-Kun painat kaasua, auto liikkuu eteenpäin.-Kun painat jarrua, auto pysähtyy. 

-Kun ole nöyrä ja rukoilet, saat Pyhän Hengen Herran armosta.

-Kun sinulla on Pyhä Henki, ymmärrät Raamattua ja voit päästä Herraa lähelle.

-Kun olet ylimielinen, pysyt Saatanan leirissä ja Raamatun sanoma näyttää hullutukselta.

-Kun haukut, et miellytä Jumalaa.

Tässä ohjeet ohjeita penääville. Kommentit on myös tervetulleita

Suurin osa autoista ei liiku metriäkään ilman vaihteistoa ja vaihdekepin asentoa joko ykkösellä tai pakilla --- vaikka kuinka kaasutat tai jarrutat... Ja käsijarrunkin voi ottaa pois päältä ;D

-winner-

Kummat ovat homomiehen mielestä paremmat laakerit SKF vsi FAG ja miten hyvin ne on suojattu hiv-tartunnalta?

Vierailija
6524/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Et siis ymmärrä, että asiat toimivat tietyllä tavalla? Kasvi ei kasva ilman tiettyjä olosuhteita."

Ymmärrän että uskistollerot eivät kykene vastaamaan yksinkertaisiinkaan heille esitettyihin kysymyksiin.

Ei se haittaa, että et ymmärrä nyt vastauksia. Se on hyvin luonnollista. Pyhä Henki antaa kuitenkin viisautta, jos Hänet joku päivä saat.

Se että et vastaa kysymykseen ei edelleenkään ole vastaus, vaikka sinä näemmä olet liian typerä sitä tajuamaan. Koitas jos se pyhä henkesi voisi puhaltaa vähän järkeä kaiken tuon paskan sekaan sinne pääsi sisälle.

Tuossa viestissä ei ollut kysymystä. Lopeta haukkuminen, annat itsestäsi tyhmän kuvan. Olet varmasti fiksumpi kuin annat ymmärtää jos rauhoitut ja rauhassa ajattelet

Vierailija
6525/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Et siis ymmärrä, että asiat toimivat tietyllä tavalla? Kasvi ei kasva ilman tiettyjä olosuhteita."

Ymmärrän että uskistollerot eivät kykene vastaamaan yksinkertaisiinkaan heille esitettyihin kysymyksiin.

Ei se haittaa, että et ymmärrä nyt vastauksia. Se on hyvin luonnollista. Pyhä Henki antaa kuitenkin viisautta, jos Hänet joku päivä saat.

Se että et vastaa kysymykseen ei edelleenkään ole vastaus, vaikka sinä näemmä olet liian typerä sitä tajuamaan. Koitas jos se pyhä henkesi voisi puhaltaa vähän järkeä kaiken tuon paskan sekaan sinne pääsi sisälle.

Tuossa viestissä ei ollut kysymystä. Lopeta haukkuminen, annat itsestäsi tyhmän kuvan. Olet varmasti fiksumpi kuin annat ymmärtää jos rauhoitut ja rauhassa ajat

Tässä on: missä ja milloin voimme tulla katsomaan niitä todisteitasi Jumalan olemassaolosta?

Vierailija
6526/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et selkeästi ole lukenut."

Koita nyt vıtun ääliö ymmärtää, että minä varmaan tiedän itse mitä minä olen lukenut. Ei joku aivovammainen pallinaama uskispallero.

Jos olisit lukenut ajatuksen kanssa, et olisi tuota mieltä. Et siis ole lukenut.

Jos kerrot lukeneesi kirjan kokkaamisesta, mutta selität leipomisesta, eikö tämä ole selkeä merkki siitä, että et ole lukenut tai olet ymmärtänyt väärin?

Vierailija
6527/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat olla Jumalaa lähellä. Viisaamman edessä on aika luonnollista olla nöyrä? Erityisesti Luojan.

Eli satuolentoa. Vai löysitkö nyt vihdoin ne todisteet joita voimme tulla katsomaan ja arvioimaan?

Ei. Sinulle ja monelle on kerrottu miksi ette tunne Jumalaa. Ja miten päästä lähelle. Et todennäköisesti löydä kylmää Jaffaa tai Jaffaa ollenkaan keskeltä metsää. Sinun pitää mennä ruokakauppaan eikä kiljua metsässä Jaffaa.

Vierailija
6528/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä on ne ohjeistukset kuin tullaan uskoon? Mitä pitää tehdä??? Koska se pyhä henki tulee kylään?

Vierailija
6529/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jeesuksen morsian vihaa ukrainalaisia?

Vierailija
6530/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa viestissä ei ollut kysymystä. Lopeta haukkuminen, annat itsestäsi tyhmän kuvan. Olet varmasti fiksumpi k

Raamtusta. Siellä selitetään miten asiat toimii. Ja sitten voit katsoa maailmaa todentaaksesi tämän. Ja saada todisteet. Joillekin ihmisille Herra jopa näyttäytyy. Ja Pyhän Hengen tuntee olemuksessaan - sitten kun se on saanut. Tässä osa todisteista. 

Vierailija
6531/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä on ne ohjeistukset kuin tullaan uskoon? Mitä pitää tehdä??? Koska se pyhä henki tulee kylään?

Lue ketjua taaksepäin. Tai Raamattua.

Vierailija
6532/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sinulle ja monelle on kerrottu miksi ette tunne Jumalaa. Ja miten päästä lähelle. Et todennäköisesti löydä kylmää Jaffaa tai Jaffaa ollenkaan keskeltä metsää. Sinun pitää mennä ruokakauppaan eikä k

Nyt oli kökköä. Vai että jaffaa...

Vierailija
6533/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ne joilla on silmät näkevät."

Olematonta ei voi edelleenkään nähdä. Ne sinun kuvittelemasi harhat eivät ole totta.

Eivät ole kuvitelmia.

No sitten varmaan tulet konkreettisesti esittämään ne? Minne voin tulla katsomaan niitä, silmät minulla kun kerran on.

Miten näyttäisit minulle esimerkiksi sen, että rakastat jotakuta ihmistä? Missä voin konkreettisesti nähdä tämän? Entä voitko näyttää minulle ajatuksesi? Tai painovoiman? Tai sen miten ääni matkustaa puhelun aikana toiselle puolelle maapalloa? Missä voin koskettaa tuota ääntä?

Miten näyttäisit minulle esimerkiksi sen, että rakastat jotakuta ihmistä?

- Mittauttamalla hormon

Kiitos hyvistä vastauksista. Samanlainen logiikka pätee Herraan! Jatka pohtimista tällä tavalla! 

Vierailija
6534/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia? Eiks se oo rakastava taruolento?

Vierailija
6535/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ne joilla on silmät näkevät."

Olematonta ei voi edelleenkään nähdä. Ne sinun kuvittelemasi harhat eivät ole totta.

Eivät ole kuvitelmia.

No sitten varmaan tulet konkreettisesti esittämään ne? Minne voin tulla katsomaan niitä, silmät minulla kun kerran on.

Ei sinulla ole silmiä eikä korvia nähdä näitä asioita. 

Kummatkin löytyy, kiitoksia vaan. Enää puuttuu ne todisteet, eli mihin voin tulla niitä katsomaan?

Tähän vastattu jo monesti

Vierailija
6536/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter, tule apuun!

Vierailija
6537/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei rakkaat ateistit,

aihetta on avattu nyt kolmensadan sivun verran ja ohjeet annettu useampaankin kertaan.

Ja kolmensadan sivun verran teille uskistolleroille on kerrottu, että ne ohjeet eivät toimi.

Kyllä toimivat. Älä syytä muita omasta epäonnistumisesta. 

No eihän toimi, jos minä kerran sanon että ne eivät minun kohdallani toimi. Kuinka saatanan tyhmä sinä imbesilli oikein olet?

Jokaisen aidosti sääntöjä noudattavan kohdalla toimii. Jumala haluaa kaikkien pelastuvan.

Mitä osaa lauseesta "ei toimi minun kohdalla" sinä et ymmärrä? Kai minä nyt vıtt

Et noudattanut aidosti. Ei tietenkään silloin toimi.

Vierailija
6538/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä maailma pullollaan... Ottakaa asioista selvää, mikäli se herne toimii siel pääkopassa.

Vierailija
6539/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia? Eiks se oo rakastava taruolento?

Kyllä on rakastava. Miten se poissulkee nöyryyden? Minut ainakin laittaa nöyräksi moni asia Herrassa. Yhtenä esimerkkinä se kuinka kauniin planeetan Hän on luonut.

Vierailija
6540/7639 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiks herneet???

Ketju on lukittu.