Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Kyllä, usein ovat uskikset saatanan tyhmiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusille kommentoijille tiedoksi; w-alkuisen nimimerkin kommentoijalle ei kannata vastata. Hän on täällä vain pilkkaamassa, välillä ihan sairaitakin juttuja. Yrittää ärsyttää tahallaan.
Nuo viestit kannattaa ohittaa lukematta, niitä poistelee useampikin henkilö, joten katoavatkin aika pian. Vastaamalla annat vain huomiota.
Olisko sulla joku kysymys joka arkarruttaa mieltä?
Aiheeseen liittyen on sallittua kommentoida ilman kysymystäkin, äläpä hassuttele.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että heiltä on turha kysyä yhtään mitään, kun vastaukset kiertää aina samaa kehää.
Totuus on totuus, ei siitä ole useampaa variaatiota.
Nii et onks niinku pakko uskoa???
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, usein ovat uskikset saatanan tyhmiä!
Jos et itse ymmärrä aihetta, niin tekeekö se aihepiiriä ymmärtävän tyhmäksi?
Uskovalle ei ole väliä mitä ihmiset ajattelee. Hän haluaa tehdä Jumalan tahdon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että heiltä on turha kysyä yhtään mitään, kun vastaukset kiertää aina samaa kehää.
Raamatusta et totuutta löydä ja uskovaisen vakiovastaus on aina kehäpäätelmä. Ovat vailla loogista ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta et totuutta löydä ja uskovaisen vakiovastaus on aina kehäpäätelmä. Ovat vailla loogista ajattelua.
Saat ihan rauhassa uskoa mihin haluat. Anna muille sama rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole päätä ei häntää. Mene rauhassa, elä ja anna elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Jeesus vastasi:
On kirjoitettu: Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka lähtee Jumalan suusta.
Matteus 4:4
Mitä järkevää täs nyt on?
Jos ihminen ei elä niiden sanojen mukaan jotka lähtevät Jumalan suusta, hän kärsii elinaikanaan ja valitsee elää pelkän fyysisen leivän varassa, ilman Jumalaa. Hän valitsee olla ilman Herraa.
Te kristityt ette ymmärrä,että nämä lainalaisuudet ovat aivan samat uskonnosta ja ihmisrodusta riippumatta. Kuvittelette olevanne jotain erityistä, vaikka paavalikin sanoi olevansa syntisisistä suurin ja hä
Jumalalle kelpaa vain tyhmät lampaat. He eivät kyseenalaista.
Vierailija kirjoitti:
Nii et onks niinku pakko uskoa???
Joo ku näitä lukee...
Jumalan laupeus on kuitenkin niin runsas ja hän rakasti meitä niin suuresti, että hän teki meidät, rikkomustemme tähden kuolleet, eläviksi Kristuksen kanssa. Armosta teidät on pelastettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Jeesus vastasi:
On kirjoitettu: Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka lähtee Jumalan suusta.
Jos ihminen ei elä niiden sanojen mukaan jotka lähtevät Jumalan suusta, hän kärsii elinaikanaan ja valitsee elää pelkän fyysisen leivän varassa, ilman Jumalaa. Hän valitsee olla ilman Herraa.
Te kristityt ette ymmärrä,että nämä lainalaisuudet ovat aivan samat uskonnosta ja ihmisrodusta riippumatta. Kuvittelette olevanne jotain erityistä, vaikka
Jeesus opetti kyseenalaistamisen taidot myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Jeesus vastasi:
Te kristityt ette ymmärrä,että nämä lainalaisuudet ovat aivan samat uskonnosta ja ihmisrodusta riippumatta. Kuvittelette olevanne jotain erityistä, vaikka paavalikin sanoi olevansa syntisisistä suurin ja hä
Taidat yleistää aika paljon liikaa. Ei ole oman etusi mukaista.
Kaiken armon Jumala on Kristuksessa Jeesuksessa kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa. Vähän aikaa kärsittyänne hän itse varustaa, voimistaa, vahvistaa ja lujittaa teidät.
No. Olen elänyt koko aikani ilman uskontoja. Oonko sitten pahan lähettiläs???
Miksi jumala antaa käyttää uskontoaan vallan tavoitteluun ja naisten alistamiseen? Miksi hän ylipäätään teki uskonnon, joka soveltuu näihin asioihin niin loistavasti? Olisi varmasti ollut muitakin vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
No. Olen elänyt koko aikani ilman uskontoja. Oonko sitten pahan lähettiläs???
Et välttämättä, riippuu toimistasi. Ja jos et usko sieluun, niin mitä murehdit?
Se on jännä, että järjestäen kaikista yksinkertaisimmat ihmiset ovat saaneet sen ns uskonlahjan. Tämä oli vain toteamus, ei kysymys, joten jatkakaa rauhassa.