Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on vapaa tahto, mutta eikös Jumala joka tapauksessa tiedä kaiken jo ennalta?
Ja miksi Jumala luo ihmisen, jonka hän jo ennalta tietää joutuvan helvettiin?
Hyvä kysymys! Nyt vois jeesustelijat vastata!
Ota itse selvää. Niin uskitsetkin ovat tehneet. Pitääkö tulla syöttämään lusikalla? Ja jos et halua uskoa ei ole pakko. Mitä muita kiusaat? Onko muuta elämää?
Täällä on nyt eri ihmisiä jotka kirjoittavat eri sävyillä, itse olen täällä esittänyt kysymyksiä uskoville koska oikeasti haluan ymmärtää. Kaikki täällä kyselevät eivät siis ole haastamassa riitaa tai hyökkäyskannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on vapaa tahto, mutta eikös Jumala joka tapauksessa tiedä kaiken jo ennalta?
Ota itse selvää. Niin uskitsetkin ovat tehneet. Pitääkö tulla syöttämään lusikalla? Ja jos et halua uskoa ei ole pakko. Mitä muita kiusaat? Onko muuta elämää?
Tähän alapeukku uskovalta. Ei asiaan, vaan sanavalintoihin ja sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt eri ihmisiä jotka kirjoittavat eri sävyillä, itse olen täällä esittänyt kysymyksiä uskoville koska oikeasti haluan ymmärtää. Kaikki täällä kyselevät eivät siis ole haastamassa riitaa tai hyökkäyskannalla.
Se on hienoa! Vilpittömyys tulee varmasti ilmi tavastasi esittää kysymykset - tuokin viestisi on asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Kristityt, kääntykää Allahin puoleen, niin pääsette paratiisiin!
Vaikka olisin ateisti niin sitä paskaa en niele.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä hetken jos haluat kysyä jotakin. En tiedä onko muita uskoavia juuri nyt linjoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielipiteesi maapallon luomisen tarkoituksesta ja miten suhtaudut *maailmallisuuteen*? Miten teet jaon *maailmallisen* ja *hengellisen* väiillä, kun maailmassa on kuitenkin pakko elää.
Eka kysymys on tärkein, vastaa edes siihen.
Maailma oli luotu alkujaan hyväksi, ihminen lankesi ja joutui ulos paratiisista. Jeesus on tie uudelleen Jumalan yhteyteen.
Ap
Eli jumalasi ei olekaan kaikkivaltias.
Eli sinun mielestäsi Jumala ei ole kaikkivaltias, koska Hän ei toimi kuten sinä haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
"Maailma oli luotu alkujaan hyväksi, ihminen lankesi ja joutui ulos paratiisista. Jeesus on tie uudelleen Jumalan yhteyteen."
Mutta eikö Jumala tiennyt, että ihminen tulee lankeamaan? Ja miksi Jeesusta tarvittiin, eikö Jumala olisi voinut luoda tien luokseen ilmankin?
Jumala tiesi. On Jumalan päätös, että pelastus tuli mahdolliseksi Jeesuksen kautta. Hän näki sen hyväksi.
Me ihmiset voimme ottaa vastaan tarjotun tai kieltäytyä. Me voimme myös keskittyä kritisoimaan Jumalan tekemää valintaa siitä, että Jeesus Kristus on tie pelastukseen, mutta se on vähän kuin kritisoisi lumea valkoisuudesta tai vettä märkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka noin mielivaltaiseen tyyppiin voi luottaa?
Saahan Trumpkin ääniä. Samoin persut. Kysy kannattajilta.
-winner-
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis... t. Pikku Korppi
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun täällä ei ole vielä kuin inkkarit hereillä ;DDDD
"Uskovat" nukkuvat vielä henkistä krapulaansa pois :DDD
-winner-
Pontiac lähettää marraskuiset terveisensä!
Kiitos, toteemipaalu, uskikset vaikenivat! Ugh, olen puhunut.
Jee! Sukset! Lunta maassa! Äkkiä tekemään enkeleitä lumeen!
-winner-
Stadissa, Meilahdessa, ei ole lunta vielä. Odotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Stadissa, Meilahdessa, ei ole lunta vielä. Odotellaan.
Kyllä kannattaa jo tiipiitä lämmittää ja puhvelinnahat kaivaa kaapista. Onhan pemmikaanivarasto täydennetty ja tulivettä tarpeeksi?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ja jos joku laittaa vastaukseen kauheasti nuolia, niin tästä lähtien vain inkkarit, ok?
-winner-
Juu, on kuivalihakakkusia ja tulilientä, kiitos kysymästä. Nuolia terottelen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tarkoitat, Aadamiako?
Totisesti: joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, hän ei sinne pääse.
Luukas 18:17
Et siis tunne Raamattua. Ja ketään ei tuossa tuomita.