Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavaa miten Jumala voi kääntää kaiken hyväksi. Esimerkiksi, kun täällä ihmiset haluavat solvata ja pilkata kristittyjä, he samalla pitävät esillä tätä ketjua. Kuka tahansa näkee että pilkkaajat ovat naurettavia. Koska jokaisen ihmisen sisälle on Jumala laittanut omantunnon, kaipauksen hyvään ja oikeaan.
Niilläkin jotka pilkkaavat, on sisäänrakennettuna oikeudentaju ja omatunto. He ovat vain valinneet valheen omien himojensa tähden. Se on puhdasta itsekkyyttä. Minä en tiedä onko täällä maailmassa ihmisiä joille ei enää ole mahdollista kääntyä, mutta paljon on niitä jotka työskentelee Lusiferille. He varmasti saavat siitä palkkion täällä maallisessa ajassa. Mutta muistakaa, että tämä elämä täällä on todella lyhyt.
Olisi todella mukava keskustella uskonasioista ilman jatkuvaa häirintää ja pilkkaa, m
Älä huoli, minäkään en ymmärtänyt ennen uskoontuloa - kuten Raamattu meille kertookin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavaa miten Jumala voi kääntää kaiken hyväksi. Esimerkiksi, kun täällä ihmiset haluavat solvata ja pilkata kristittyjä, he samalla pitävät esillä tätä ketjua. Kuka tahansa näkee että pilkkaajat ovat naurettavia. Koska jokaisen ihmisen sisälle on Jumala laittanut omantunnon, kaipauksen hyvään ja oikeaan.
Niilläkin jotka pilkkaavat, on sisäänrakennettuna oikeudentaju ja omatunto. He ovat vain valinneet valheen omien himojensa tähden. Se on puhdasta itsekkyyttä. Minä en tiedä onko täällä maailmassa ihmisiä joille ei enää ole mahdollista kääntyä, mutta paljon on niitä jotka työskentelee Lusiferille. He varmasti saavat siitä palkkion täällä maallisessa ajassa. Mutta muistakaa, että tämä elämä täällä on todella lyhyt.
Olisi todella mukava keskustella uskonasioista ilman jatkuvaa häirintää ja pilkkaa, m
Et siis sisäistänyt kysymyksiä ja niissä esitettyjä ristiriitoja.
Hänelle riittää näkyvyys Vauvan suosituimmissa keskusteluissa. Sen verran itserakas tapaus.
-winner-
"Kyseenalaistavat kysymykset eivät ole pilkkaa. Saattaa tietty tuntua siltä kun ei pysty vastaamaan niihin.
Kerrotko miksi jumala järjesti ristiinnaulitsemisspektaakkelin kun olisi voinut synnit lunastaa ihan ilmoitusmenettelyllä? Kaikkivoipa kun on."
Kerrotko miksi Kaikkivaltiaan pitäisi toimia neuvosi mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lintsannut biologian tunnit?
Mitä evoluutio tarkoittaa?
Mitä ovat fossiilit?
Mitä on geenimanipulaatio?
Hyväksyykö kristin usko evoluution?
Miten se sopii luomiskertomukseen???
Luomisen ja evoluution välillä ei ole ristiriitaa.
Raamattua ei tule lukea kirjaimellisesti vaan symbolisesti.
Onko Aatami siis symbolinen? Ei ollut oikeasti olemassa?
Jep. Lucy oli Eeva ja siitä alkoi nykyihmisen evoluutio. Ei siinä mitään aatameja eikä käärmeitä tarvittu. Lucy vaan ilmestyi.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lucy_(Australopithecus)
-winner-
Ihana Winner, ihana!
Vierailija kirjoitti:
"Kyseenalaistavat kysymykset eivät ole pilkkaa. Saattaa tietty tuntua siltä kun ei pysty vastaamaan niihin.
Kerrotko miksi jumala järjesti ristiinnaulitsemisspektaakkelin kun olisi voinut synnit lunastaa ihan ilmoitusmenettelyllä? Kaikkivoipa kun on."
Otathan sinäkin vain ne sinulle sopivat neuvot tai jakeet Kaikkivvaltiaaltasi vastaan, vain ne, mitkä sinulle sopii ;DDDD
Vaikka siellä olisi koko Raamattu ihan yhtä tärkeää tekstiä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt. Eihän elämä, eikä keho mene sinne, minne sielu. Miten sielu ei muka ole se tärkein, nämä kaksi muuta kun ovat vain joku pakollinen välivaihe sielun matkalla?
-winner-
Minulle sielu / minä,persoona,ego.
Henki on se elämänhenki ihmisessä ,jonka Jumala puhalsi Aacdamiin että siitä tuli elävä.
Ruumiskeho on myös Jumalalle tärkeä.
Ok, nyt helppo: missä vaiheessa se Jumala puhaltaa siittöön ja munasoluun ja miksi niitä edes tarvitaan, kun isältä voisi vain leikata kylkiluun ja huomenna se olisi sukukypsä nainen? Koska sinne se sielu/minä tulee, kun vauva ei vielä tajua ympäristöään? Kohdussako? Kasteessako? Rippileirillä? Sitten kun alkaa uskoa?
-winner-
On kuvattu munasolun hedemöittyminen ja saman aikaisesti valonvälähdys. Esiintuojan mukaan se valo on persoonan ja hengen sijoittuminen.
Sitäkin voi pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt. Eihän elämä, eikä keho mene sinne, minne sielu. Miten sielu ei muka ole se tärkein, nämä kaksi muuta kun ovat vain joku pakollinen välivaihe sielun matkalla?
-winner-
Henki on se elämänhenki ihmisessä ,jonka Jumala puhalsi Aacdamiin että siitä tuli elävä.
Ok, nyt helppo: missä vaiheessa se Jumala puhaltaa siittöön ja munasoluun ja miksi niitä edes tarvitaan, kun isältä voisi vain leikata kylkiluun ja huomenna se olisi sukukypsä nainen? Koska sinne se sielu/minä tulee, kun vauva ei vielä tajua ympäristöään? Kohdussako? Kasteessako? Rippileirillä? Sitten kun alkaa uskoa?
-winner-
On kuvattu munasolun hedemöittyminen ja saman ai
Ettei vaan kuvaajalla unohtunut salama päälle? :DDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otathan sinäkin vain ne sinulle sopivat neuvot tai jakeet Kaikkivvaltiaaltasi vastaan, vain ne, mitkä sinulle sopii ;DDDD
Vaikka siellä olisi koko Raamattu ihan yhtä tärkeää tekstiä.
-winner-
Kyllä kristitylle kuuluu koko Jumalan paketti eikä neuvota miten pitäisi toimia muka paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Esitin kysymyksen kristitylle kuten otsikossa pyydettiin, en neuvonut. Odotan vastausta enkä vastakysymystä. Mitä mieltä sinä olet asiasta, kuinka olet sen itsellesi selittänyt? Miksi vastaat minulle ylimielisesti? Etkö pidä kysymyksistäni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
-winner-
On kuvattu munasolun hedemöittyminen ja saman ai
No ei ole kuvattu mitään valonvälähdyksiä.
Varmaankin nää hedelmöittymiset on kovin salaperäisiä asioita...
No ei ole kuvattu mitään valonvälähdyksiä.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitin kysymyksen kristitylle kuten otsikossa pyydettiin, en neuvonut. Odotan vastausta enkä vastakysymystä. Mitä mieltä sinä olet asiasta, kuinka olet sen itsellesi selittänyt? Miksi vastaat minulle ylimielisesti? Etkö pidä kysymyksistäni?
Kysymys on hyvä. Kaikkivaltias ei voi toimia "kun olisi voinut lunastaa ihan ilmoitusmenettelyllä."
Minun lähtöni hetki on lähellä. Minä olen nyt menossa sitä tietä, jota meidän kaikkien on mentävä. Älkää koskaan unohtako, että Herra, teidän Jumalanne, ei ole jättänyt täyttämättä ainoatakaan teille antamaansa lupausta. Ne ovat kaikki täyttyneet.
Jumala on paljon viisaampi kuin ihmiset pystyy kuvittelemaankaan. Hän voi kääntää koko elämän ylösalaisin; entisestä rikollisesta kaidan tien kulkijaksi, sairaasta terveeksi, vihasta rakkauteen, pelosta rauhaan.. saataisesta puhtoiseen.. kristittyjen murhaajasta apostoliksi.
Ja niin hyvä Hän on, että tuli ja kuoli syntiemme vuoksi. Kiitos Herra! Uskova (ja ei-uskova) on velkaa Sinulle kaiken, sinä olet kaiken luonut. Jeesus on Herra.
Lainaus:
Hänelle riittää näkyvyys Vauvan suosituimmissa keskusteluissa. Sen verran itserakas tapaus.
-winner-
Siis haluaa itselleen näkyvyyttä levittämällä Herran sanaa anonyymina? Ei ole edes nimimerkkiä.
Ok. Uskottomat jatkaa kiroamista ja haukkumista. Siunausta kuitenkin! Aina ja ikuisesti! Annan sinulle anteeksi.
Bob Marley