Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
En mitään, kierrän heidät kaukaa. Ei jaksa sitä painostamista ja besserwisser asennetta. Ovat oman asiansa pahimmat viholliset, eivät vaan ikinä näytä sitä tajuavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voitkin olla noin tyhmä?
Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu.
Mutta eikö evankeliumi ole vain väite? Millä todisteilla voimme varmistua, että se on totta?
Jumala ainoastaan voi sinut siitä vakuuttaa.
No miksei vakuuta? Miksi jättää olemassaolonsa todistelun epäpäteville ihmisille? Kaikkitietävänä varmasti tietää, että ei kaikki ihmiset kuulopuheisiin luota.
Kuvitteletko täyttäväsi tällä hetkellä n
Uskovalle sana käy täydellisesti järkeen. Ei-uskova ei sitä ymmärrä. Löytyy Raamatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena kaikille; winnerille ei kannata vastata, hän trollaa.
Winner on trollaamisen amatööri verrattuna teihin uskistrolleihin. Lisäksi Winnerillä on usein jokin ihan omakin ajatus, toisin kuin teillä uskiksilla, joiden ainoa anti ovat raamatun lauseet asiaan kuin asiaan. Raamatulla päähän.
Winner on mieluisampi Jumalalle kuin te uskovaiset papukaijat.
Epäilihän Tuomaskin ja silti sai olla Jeesuksen opetuslapsi. Jeesus sparrasi opetuslapsiaan koko ajan, oliko Jeesus sitten muka joku trolli? Ristillä Jeesuskin sai itse pelätä trollaako Jumala häntä ja epäili viimeiseen saakka, että tuli Jumalan hylkäämäksi - vaikka oli itse Jumalan Poika.
-winner-
Sitäpaitsi Jeesushan voitti kuoleman, ja oli siis voittaja. Winner. Sattumaako?
Kunnia sille, joka riitansa sopii, hullu purkaa vihansa julki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu.
Mutta eikö evankeliumi ole vain väite? Millä todisteilla voimme varmistua, että se on totta?
Miten Jumala voisi minut siitä vakuuttaa jos häntä ei ole olemassa? Onko sinullakin tuo kehäpäätelmän konsepti jotenkin hakusessa vielä?
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Minulle on tärkeää, että kerrottu asia on looginen ennen kuin voin siihen uskoa.
Se on sitten oma häpeäsi jos ajattelet, että voit ladella ehdot Jumalalle, kun oma käsityskykysi ei ole riittävä.
Ei se ole mikään häpeä olla uskomatta loogisesti mahdottomaan Jumalaan. Päinvastoin, häpeä on uskoa sellaiseen vaikka kaikki osoittaa sen olemattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Jumala voisi minut siitä vakuuttaa jos häntä ei ole olemassa? Onko sinullakin tuo kehäpäätelmän konsepti jotenkin hakusessa vielä?
Herra siunatkoon sinua
"Uskovalle sana käy täydellisesti järkeen."
Jos uskovalle käy täydellisesti järkeen valeet, lukemattomat murhat, kansanmurhat ja pikkulasten teurastukset, niin pyrin vastedeskin tekemään kaikkeni että minua ei tuohon joukkoon lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra siunatkoon sinua
Näyttäisitkö ensin jotain todisteita tuollaisen Herran olemassaolosta, muuten en oikein noilla siunauksille paljoa tee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra siunatkoon sinua
Näyttäisitkö ensin jotain todisteit
En voi näyttää, en ole Jumala enkä Pyhä Henki. Saat rauhassa olla uskomatta. Anna uskovan uskoa rauhassa.
"En voi näyttää, en ole Jumala enkä Pyhä Henki. Saat rauhassa olla uskomatta. Anna uskovan uskoa rauhassa."
Heti kun uskovat antavat minun olla rauhassa uskomatta.
Silloin minä huusin hädässäni Herraa, kutsuin avuksi Jumalaani. Ääneni kantautui hänen temppeliinsä, ja hän kuuli minun huutoni.
Vierailija kirjoitti:
"En voi näyttää, en ole Jumala enkä Pyhä Henki. Saat rauhassa olla uskomatta. Anna uskovan uskoa rauhassa."
Ole rauhassa. Kukaan tosi uskova ei sinua pakota.
Minä tahdon aina ylistää Herraa, lakkaamatta laulaa hänelle kiitosta!
Ja sinne syntyy tie, valtatie, sitä kutsutaan Pyhäksi tieksi. Epäpyhä ei saa sille astua:Herran tien kulkijoille se kuuluu, heille yksin.Siellä ei tyhmäkään eksy.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Minulle on tärkeää, että kerrottu asia on looginen ennen kuin voin siihen uskoa.
Se on sitten oma häpeäsi jos ajattelet, että voit ladella ehdot Jumalalle, kun oma käsityskykysi ei ole riittävä.
Miten voisin hävetä, kun en usko siihen väittämääsi jumalaan. Eikö sinun pitäisi vakuuttaa minut lähetyskäskysi mukaan jumalasi olemassaolosta, eikä nostaa käsiäsi pystyyn?
Häpeätkö sinä, ettet kykene uskomaan Zeukseen?
"Edelleenkään --- et edes tajunnut mitä kysytään. Ketä olivat ne karkoitetut, joista Kain vaimonsa löysi ja miksei heitä mainita tarinassa? Kain karkotettiin murhan takia, oliko siellä jo kylä muita murhaajia? Tarinassa, jossa ei ole vielä ollut kuin 4 ihmistä. winner
Apostolien teot:
17:26 Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat.
Ymmärrän ,olen yrittänyt selittää että kaikki ihmiset ovat Aadamin jälkeläisiä.
A&E oli paljon lapsia ja pitkä elinikä.Jos Kain oli vaikka 40v, niin silloin oli jo ihmiset kovasti lisääntyneet ja levittäytyneet.
Miksi olisi kylä murhaajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole rauhassa. Kukaan tosi uskova ei sinua pakota.
Kovin kuitenkin ollaan siunailemassa ja kadotuksesta huutelemassa.
Ymmärräthän, että ensin sen sanan pitäisi olla järkeenkäypää, jotta rupeaisi sen kriteerejä täyttämään?