Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Lainaus:
Kutsut minua ilkeäksi ja aggressiiviseksi uhkailijaksi! Hoh hoo! Kaikkea sitä kuuleekin. Olet ihan pumpulissa kasvanut.
Herralle saat vastata teoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Kutsut minua ilkeäksi ja aggressiiviseksi uhkailijaksi! Hoh hoo! Kaikkea sitä kuuleekin. Olet ihan pumpulissa kasvanut.
Kuten myös! 🙏🏼😇
Aika pikkumaista alkaa huomautella onko kyseessä termi Hengen hedelmäT vai Hengen hedelmä. Ei ole Hengestä lähtöisin. Ei ole Jeesuksen seuraajan puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Kuten myös! 🙏🏼😇
Tietysti. Mutta älä valehtele olevasi uskossa. Siunausta sinulle
Sami ja Heini Minkkinen loistaa kuin Jumalan tähdet kääntymyksensä jälkeen. seuraa You Tube.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra, sinä olet uskollinen uskolliselle,vilpitöntä kohtaan sinä olet vilpitön.
Missä herra oli kun Vilja Eerika kuoli tukehtumalla?
Maailma on Saatanan valtakunta. Tällaisista tapauksista se käy aika selväksi?
Miksi jumala sallii saatanan mellastaa? Eikö se ole kaikkivoipa?
Kyllä on kaikkivoipa ja Herra on tehnyt polun pelastukseen.
Miksi ei estänyt ennalta kaikkea tässä välillä aiheutunutta kärsimystä? Miksi ei estänyt saatanaa?
Rohkaisen miettimään pelastukseen liittyviä kysymyksiä, ei kannata hylätä Herraa sen takia ettei ymmärrä kaikkea. Tätäkin kysymystä on käsitelty täällä jo monesti. Saatanan päivät ovat luetut.
Tähän kysymykseen ei ole vastattu. Sen tähden ei ole vastattu, koska uskovaiset pelkäävät ajatella koko asiaa.
Mutta palaan ihan alkuperäiseen kysymykseen. Miksi jumala ei lukenut heti alussa saatanan päiviä nollaan?
Lainaus:
Tähän kysymykseen ei ole vastattu. Sen tähden ei ole vastattu, koska uskovaiset pelkäävät ajatella koko asiaa.
Mutta palaan ihan alkuperäiseen kysymykseen. Miksi jumala ei lukenut heti alussa saatanan päiviä nollaan?
Kyllä vastattiin. Palaa ketjussa taaksepäin.
Mielikuvissani näen ap:n (tai kuka tässä viime sivuilla häntä onkin tuurannut) sateessa kyyhöttävänä kissanpennun rääpäleenä, joka luulee edustavansa ja puolustavansa Isä Leijonaa.
Rääpäle miukuu ja sähisee vähäisistä lähtökohdistaan, uskaltautuu jopa tuohtumaan kritiikistä. Humoristista.
Vierailija kirjoitti:
Jumalaan uskova ei ainakaan menetä yhtään mitään.
Jo siksi on rationaalista uskoa. Vaikka hammasta purren. Jospa sittenkin on taivas ja helvetti...
Osaatko valita oikean jumalan niistä kaikista? Melkoista lottoa.
Vierailija kirjoitti:
Aika pikkumaista alkaa huomautella onko kyseessä termi Hengen hedelmäT vai Hengen hedelmä. Ei ole Hengestä lähtöisin. Ei ole Jeesuksen seuraajan puhetta.
Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.
Jumala ei ole faktoja vastaan, päin vastoin.
Minulla on autismi-diagnoosi, joten olen tarkka siitä mitä sanon.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Samat sanat. Paitsi korjaan: Hengen hedelmä on yksikössä. Tsekkaa vaikka Raamatusta!
Olet tyypillinen ulkomullattu, itseään korottava mukauskova, joka suhtautuu alentuvasti kaikkion, jotka häntä kritisoivat. Poista malka silmästäsi!
Mutta sinähän et usko Herraan Jeesuksen Kristukseen? Tässä ei ole päätä eikä häntää. Tällä tavalla olen nähnyt yhden ihmisen käyttäytyvän ja hän oli psykoosissa.
Jos tiedät, mitä Hengen hedelmät on niin tajuat varmasti, että et käyttäydy niiden mukaan.
Se on Hengen hedelmä. Pysy Totuudessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi monille kristityksi itseään nimittäville on niin tärkeää, että muutkin eläisivät heidän tavallaan?
Ajattelevat muiden sielujen pelastusta
Ap
Ai, kuten Jehovan todistajatkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.
Jumala ei ole faktoja vastaan, päin vastoin.
Minulla on autismi-diagnoosi, joten olen tarkka siitä mitä sanon.
Kyllä Herra ohjeistaa ojentamaan. Ei tuomitsemaan, mitä sitä ei täällä uskovat teekään. Ero on toki hankala ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Kuten myös! 🙏🏼😇
Kutsut minua valhettelijaksi! Todella paksua!
Samasta suusta ei voi tulla siunaus ja kirous. Muista se!
Oletko koskaan miettinyt, että jos olisitkin syntynyt Intiassa hinduvanhemmille hindukylässä, niin et julistaisikaan olevasi kristitty.
Ajatella, uskosi riippuu vain siitä, missä olet syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Samat sanat. Paitsi korjaan: Hengen hedelmä on yksikössä. Tsekkaa vaikka Raamatusta!
Olet tyypillinen ulkomullattu, itseään korottava mukauskova, joka suhtautuu alentuvasti kaikkion, jotka häntä kritisoivat. Poista malka silmästäsi!
Mutta sinähän et usko Herraan Jeesuksen Kristukseen? Tässä ei ole päätä eikä häntää. Tällä tavalla olen nähnyt yhden ihmisen käyttäytyvän ja hän oli psykoosissa.
Jos tiedät, mitä Hengen hedelmät on niin tajuat varmasti, että et käyttäydy niiden mukaan.
Se on Hengen hedelmä. Pysy Totuudessa!
Huomaatko, että väistelet koko ajan totuutta ja sinulle esitettyjä kysymyksiä ja kiellät Herran Jeesuksen Kristuksen? Kieroa. Yrität saada aikaan pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvissani näen ap:n (tai kuka tässä viime sivuilla häntä onkin tuurannut) sateessa kyyhöttävänä kissanpennun rääpäleenä, joka luulee edustavansa ja puolustavansa Isä Leijonaa.
Rääpäle miukuu ja sähisee vähäisistä lähtökohdistaan, uskaltautuu jopa tuohtumaan kritiikistä. Humoristista.
Kuka uskova on tuohtunut?
Vihaisia Saatanan lapsia tässä ketjussa. Kiitos siskot ja veljet Kristuksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Kuten myös! 🙏🏼😇
Kutsut minua valhettelijaksi! Todella paksua!
Samasta suusta ei voi tulla siunaus ja kirous. Muista se!
En ole sinua kironnut. Sinun Herrasi ei ole Jeesus Kristus, sen olet sanonut itse. On tosi kieroa, että vääristelet Raamattua omien tarkoitusperiesi mukaan. Elämä ilman Pyhää Henkeä on Saatanan armoilla olemista. Hyvää jatkoa
Lainaus: