Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
2461/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä kristityltä yhtään mitään, sillä hänellä ei voi olla kaltaiselleni älykkäälle ja oppineelle mitään uutta kerrrottavaa, mokoma primitiivinen lahkolainen.

Vierailija
2462/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kaikkia unohtamaan päiväksi tai pariksi koko uskonnon.

Toivon, että kaikki (myös vakaasti uskonnolliset) ihmiset tarkastelisivat elämää ja koko ympäröivää todellisuutta ilman uskonnon "filtteriä".

Katsokaa ympärillenne, miettikää näkemäänne! Tämä maailma sisältää valtavasti rikkauksia, mutta uskonnollisista syistä niin paljon teiltä kielletään ja estetään. Tehkää pesäero kaikkeen uskontonne rajoituksiin ainakin siksi kunnes olette tutustuneet kaikkeen siihen, mitä "avoin ja ei-kielletty todellisuus" tarjoaa!

Teillä on vain yksi elämä. Tutkikaa ja selvittäkää kaikki mahdollisuutenne! Älkää rajoittako ainoaa elämäänne uskonnollisten rajoitusten vuoksi.

Saatanan puhetta. Kristinuskon filtteri ei ole filtteri. Se on Totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

' Kuten jo todettu, sinun uskosi ei ole ollut elävää. Siitä ei ole epäilystäkään..' jne

Kuinka sinä tehtaat sanoa jotain tuollaista ihmiselle,jonka elämästä ja kokemuksista et tiedä yhtään mitään?!? Mikä tuollaisen halveksivan ja ylimielisen asenteen takana todellisuudessa edes on? Juuri se, mistä uskostaan luopuneet ja ateisteiksi muuttuneet varoittavat ja kertovat. Mene itseesi ja katso omia tekojasi-mikä sinä olet heittelemään kiviä tai antamaan analyyseja? Oletko Jumala, sellainen pikku-jeesus,jollaisia menestysteologit väittävät uskovien olevan? Olet oksettava valheinesi kuten kaltaisesi kaikki.

Vierailija
2464/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalaan uskova ei ainakaan menetä yhtään mitään.

Jo siksi on rationaalista uskoa. Vaikka hammasta purren. Jospa sittenkin on taivas ja helvetti...

Mutta onko tämä pelastavaa uskoa? Sinänsä samaa mieltä, mutta elävässä uskossa olevalle Jumalan olemassaolosta ei ole epäselvyyttä.

Sinua ei ole näköjään vielä koeteltu eikä kuritettu.

Kuka? Jumala ja ihmiset molemmat ovat. Jos tämä on väkivallalla uhkailua niin siitä saat vastata Herralle. Minä annan sinulle anteeksi. Olen pahoillani, että et tiedä mitä rakkaus on.

Ei ole jumalaa anteeksi antamassa. Voi elämä sentään teitä hölmöjä. Teillä on yksi elämä - älkää tuhlatko sitä tähän kristinuskon typerään fantasiaan. Ajatelkaa vapautta. Tutustukaa kehitysbiologian kirjallisuuteen. Kristinuskon tuomat rajoitteet ja elämän kahleet ovat jonninjoutavia hölmöyksiä. Niistä ei tarvitse välittää!

Vierailija
2465/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengellisillä radio kanavilla on sunnuntaisin 21.30 interaktiivinen kysymys ja vastaus ohjelma .Taivaan ja maan väliltä.

Leo 'korruptio' Meller tuli minulle tutuksi jo aivan uskoni alkumetreillä yli 20 vuotta sitten. Ei missään nimessä kenellekään tule suositella tuota saastaista valehtelijaa radio-ohjelmineen! Etkö tiedä,mikä tuon ohjelman tausta on? Ota selvää asioiden taustoista paremmin.

Eikö Melleri tehnyt parannusta?

Ainakin erosi ja meni uudelleen naimisiin aviorikoksen toisen osapuolen kanssa.

Vierailija
2466/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo 'korruptio' Meller tuli minulle tutuksi jo aivan uskoni alkumetreillä yli 20 vuotta sitten. Ei missään nimessä kenellekään tule suositella tuota saastaista valehtelijaa radio-ohjelmineen! Etkö tiedä,mikä tuon ohjelman tausta on? Ota selvää asioiden taustoista paremmin.

Tunnen yli puolet kauemmin taustoista ja toiminnasta. Mitä syytöksesi koskee?

Vierailija
2467/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käännyin Herran puoleen, ja hän vastasi minulle. Hän vapautti minut kaikesta pelosta.

Psalmi 34:5

Psalmi hullu voisitko lopettaa?

Uskova ylistää Herran hyvyyttä ikuisesti. Ensin maassa, sitten taivaassa. Jos et halua tutkia ketjun aihetta, johon jakeet suoraan liittyvät ja ovat vastauksia, ei sinun tarvi olla täällä. Kaikella hyvällä. Siunausta 

Lopeta se tyhjänpäiväinen vi..lu siunausten toivottelu,kun on päivänselvää,mikä sydämesi todellinen asenne ja kirjoitustesi motiivi on. Sinä et ole uskova, et ainakaan Jeesuksen seuraaja.

Sinä et tiedä ainakaan vielä Jeesuksen seuraamisesta kokemuksellisesti mitään. Teoriaki

'Kokemuksellisesti mitään'sanoo hän,joka ei tajua,kenelle vastaa. Säälittävää ja vastenmielistä. Ei ihme,että uskovaisia vihataan.

Vierailija
2468/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoton ei voi ymmärtää uskovaa.

Jos on kyse "eksyneestä lampaasta" silloin ei ole kyse  uskosta osattomasta tai ateistista,joka on ikänsä ollut yliluonnollisen kieltäjä. Mitä Jeesus sanoi vertauksessaan eksyneistä ja tarkoittiko hän sillä ketään muuta kuin israelin kadonneita lampaita? Kuinka yksinkertaisia te olette? Käyttäisitte aikanne johonkin järkevään, matkustakaa vaikka Intiaan auttamaan lapsia tai menkää Venäjän viemäreihin auttamaan katulapsia siellä tyhjänpäiväisen länkytyksen sijaan. Eläkää,kuten Jeesus käski. 

Miksi sinä et ole Intiassa auttamassa kärsiviä lapsia ja Venäjän viemäreissä auttamassa katulapsia? Koetko olevasi heitä niin paljon ylempänä ja arvokkaampi ihminen, ettet alennu moiseen vaan katsot ylemmyydessäsi oleva uskovien auktoriteetti ja voi käskeä meitä sinne?

Vierailija
2469/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo siksi on rationaalista uskoa. Vaikka hammasta purren. Jospa sittenkin on taivas ja helvetti...

Mutta onko tämä pelastavaa uskoa? Sinänsä samaa mieltä, mutta elävässä uskossa olevalle Jumalan olemassaolosta ei ole epäselvyyttä.

Kuka? Jumala ja ihmiset molemmat ovat. Jos tämä on väkivallalla uhkailua niin siitä saat vastata Herralle. Minä annan sinulle anteeksi. Olen pahoillani, että et tiedä mitä rakkaus on.

"Kuka?" - No Jumala tietysti! Etkö tunne Sanaa: jota Hän rakastaa, sitä Hän kurittaa!

"Väkivallalla uhkailua" - luet mistä?! Hyvänen aika!

"Annan sinulle anteeksi" - ei ole todellista! 🤦🏻

Kyllä, tiedän ja tunnen Rakkauden. Sinulta taas puuttuu perusturvallisuus, minkä oikea usko antaa.

Vierailija
2470/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

' Kuten jo todettu, sinun uskosi ei ole ollut elävää. Siitä ei ole epäilystäkään..' jne

Kuinka sinä tehtaat sanoa jotain tuollaista ihmiselle,jonka elämästä ja kokemuksista et tiedä yhtään mitään?!? Mikä tuollaisen halveksivan ja ylimielisen asenteen takana todellisuudessa edes on? Juuri se, mistä uskostaan luopuneet ja ateisteiksi muuttuneet varoittavat ja kertovat. Mene itseesi ja katso omia tekojasi-mikä sinä olet heittelemään kiviä tai antamaan analyyseja? Oletko Jumala, sellainen pikku-jeesus,jollaisia menestysteologit väittävät uskovien olevan? Olet oksettava valheinesi kuten kaltaisesi kaikki.

Asioista voi keskustella asiallisesti, kiitos.

Minä en puhu mistään muusta kuin Jumalan sanasta. Todellisesta uskosta ei luovuta - tai jos luovutaan niin se on sitten Saatanan mukaan lähtemistä. Miksi sinua triggeröi niin paljon, että elävässä uskossa olevat yrittävät anonyymilla keskustelupalstalla auttaa sinua? Olen pahoillani tilanteestasi, vilpittömästi. Vaikutat hyvin vihaiselta.

Ateistiksi ei voi edelleenkään muuttua jos joskus on tiennyt Jumalan olevan totta. Se on mahdotonta. Olet siis ennenkin ollut ateisti, mutta luulit olevasi uskossa, koska päätit noudattaa sääntöjä. Ehkä sait erilaisia henkisiä kokemuksia Saatanalta, jota luulit Pyhäksi Hengeksi. Minä olin myös pitkään hengellisyyden maailmassa ja luulin löytäneeni aidon valon. Se paljastui pimeimmäksi pimeydeksi.

Oletko lukenut ja etsinyt sellaisten ihmisten kokemuksia, jotka ovat tulleet elävään uskoon vietettyään vuosikymmenet seurakunnassa luullen olevansa uskossa?

Oli miten oli, tällä anonyymilla palstalla ei kannata ruveta menettämään hermojaan. Voit aivan hyvin laittaa minut kategoriaan ei tiedä mistään mitään jos haluat. Ja perustaa vaikka ketjun nimellä Kysy ex-kristityltä. Ja jatkaa elämääsi.

Vierailija
2471/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että kaikki (myös vakaasti uskonnolliset) ihmiset tarkastelisivat elämää ja koko ympäröivää todellisuutta ilman uskonnon "filtteriä".

Katsokaa ympärillenne, miettikää näkemäänne! Tämä maailma sisältää valtavasti rikkauksia, mutta uskonnollisista syistä niin paljon teiltä kielletään ja estetään. Tehkää pesäero kaikkeen uskontonne rajoituksiin ainakin siksi kunnes olette tutustuneet kaikkeen siihen, mitä "avoin ja ei-kielletty todellisuus" tarjoaa!

Teillä on vain yksi elämä. Tutkikaa ja selvittäkää kaikki mahdollisuutenne! Älkää rajoittako ainoaa elämäänne uskonnollisten rajoitusten vuoksi.

https://www.jariiivanainen.net/kuusisuurtavalhetta.html

Vierailija
2472/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jumalaa anteeksi antamassa. Voi elämä sentään teitä hölmöjä. Teillä on yksi elämä - älkää tuhlatko sitä tähän

Siihen sinulla on oikeus. Mielipiteesi on selvä. Kiitos, että annat meidän muiden jatkaa keskustelua vaikka et usko.

Vierailija
2473/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus: 'Kokemuksellisesti mitään'sanoo hän,joka ei tajua,kenelle vastaa. Säälittävää ja vastenmielistä. Ei ihme,että uskovaisia vihataan.

Totta kai Saatanan lapset vihaavat Jumalan lapsia. Jumala ottaa kuitenkin sinutkin vastaan jos kadut syntejäsi.

Vierailija
2474/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yli puolet kauemmin taustoista ja toiminnasta. Mitä syytöksesi koskee?

Leo itsekö linjoilla, p'raps?

Onhan noita kupruja ollut, sekä henk koht elämässä että Patmos-säätiön taloudessa.

-eri

Vierailija
2475/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuka?" - No Jumala tietysti! Etkö tunne Sanaa: jota Hän rakastaa, sitä Hän kurittaa!

"Väkivallalla u

Jos et tunne Herraa, et tunne rakkautta. Kommunikoinnissasi ei näy Hengen hedelmiä.

Vierailija
2476/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Väkivallalla u

Agressiivinen sävysi on aika uhkaava. Sekä puhut kurittamisesta. =väkivallalla uhkailu. Ehkä tulkitsin sitten väärin? Ikävä sävy viesteissäsi joka tapauksessa.

Minä tiedän, että Herra pitää minusta huolen. Ei se poista sitä, etteikö joku voisi olla ilkeä ja uhkaava? Kuten sinä.

Vierailija
2477/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana on taas aktiivinen tässä ketjussa

Vierailija
2478/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä käytännössä olisi? En minä mielestäni itseäni "rajoita" Raamattua noudattamalla, vaan voin olla vapaa olla tekemättä syntiä. Joskus olen sitäkin harrastanut, eikä se ollutkaan niin kivaa, esim. viime vuonna eräässä tapahtumassa vedin ns. perseet olalle ja h o m o s t e l i n, mutta siitä tuli vain paha krapula ja muutenkin paha mieli.

Vierailija
2479/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuka?" - No Jumala tietysti! Etkö tunne Sanaa: jota Hän rakas

"Jos et tunne Herraa, et tunne rakkautta. Kommunikoinnissasi ei näy Hengen hedelmiä."

Samat sanat. Paitsi korjaan: Hengen hedelmä on yksikössä. Tsekkaa vaikka Raamatusta!

Olet tyypillinen ulkomullattu, itseään korottava mukauskova, joka suhtautuu alentuvasti kaikkion, jotka häntä kritisoivat.  Poista malka silmästäsi!

Vierailija
2480/7639 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuka?" - No Jumala tietysti! Etkö tunne Sanaa: jota Hän rakas

"Minä tiedän, että Herra pitää minusta huolen. Ei se poista sitä, etteikö joku voisi olla ilkeä ja uhkaava? Kuten sinä."

Kuten sanoin, sinulta puuttuu perusturvallisuus, jonka vain aito usko voi antaa.

Kutsut minua ilkeäksi ja aggressiiviseksi uhkailijaksi! Hoh hoo! Kaikkea sitä kuuleekin. Olet ihan pumpulissa kasvanut. 

Ketju on lukittu.