Olen 28-vuotias nainen ja neitsyt
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mitä vikaa tuossa horoskooppimerkissä on?
Täyttä humpuukia
Itse olin 26, kun menetin poikuuteni nykyiselle vaimolleni yli 30 vuotta sitten. Hyvin ehdit vielä.
M57
Taustaksi Olen 40 vuotias 184 cm pitkä 73 kiloa painava koulutukseltani maisteri ja minulla on ns. poikuus tallella.
Se, että joku minua noin 12 vuotta nuorempi nainen kertoo, että hän on neitsyys ei saa minua kysymään häneltä mitään muuta kuin, että miten hän kokee asian. Pitäisikö minun kenties onnitella häntä?
Vai varoittaa, että vuodet kuluvat nopeasti ja jos ei pidä varaansa niin on pian minun ikäiseni, eikä silloinkaan ole harrastanut seksiä kumppanin kanssa, niinpä nyt kysykin, että miten olet ajatellut elää "kokemattomuutesi" kanssa?
Ja jos kiinnostaa miten itse ajattelin toimia oman poikuuteni kanssa, niin yritän pitää huolen siitä, ettei minusta tule katkeroitunut ja muita syyttelevä incel..
- Itse kaipaan ja haaveksin enemmän läheisyydestä, asioiden jakamisesta, jonkinlaisesta "henkisestä yhteydestä" toisen kanssa, kuin varsinaisesti seksistä hänen kanssaan, vaikka en osaakaan pitää itseäni aseksuaalina tai (kaappi)homona.
Vierailija kirjoitti:
Taustaksi Olen 40 vuotias 184 cm pitkä 73 kiloa painava koulutukseltani maisteri ja minulla on ns. poikuus tallella.
Se, että joku minua noin 12 vuotta nuorempi nainen kertoo, että hän on neitsyys ei saa minua kysymään häneltä mitään muuta kuin, että miten hän kokee asian. Pitäisikö minun kenties onnitella häntä?
Vai varoittaa, että vuodet kuluvat nopeasti ja jos ei pidä varaansa niin on pian minun ikäiseni, eikä silloinkaan ole harrastanut seksiä kumppanin kanssa, niinpä nyt kysykin, että miten olet ajatellut elää "kokemattomuutesi" kanssa?
Ja jos kiinnostaa miten itse ajattelin toimia oman poikuuteni kanssa, niin yritän pitää huolen siitä, ettei minusta tule katkeroitunut ja muita syyttelevä incel..
- Itse kaipaan ja haaveksin enemmän läheisyydestä, asioiden jakamisesta, jonkinlaisesta "henkisestä yhteydestä" toisen kanssa, kuin varsinaisesti seksistä hänen kanssaan, vaikka en osaakaan p
Mitäpä jos sitä eläisi ihan päivä kerrallaan niinkuin muutkin päivät. Saa elämästä siten paremmin irti. Elämä on ihanaa myös ilman seksiä, ja jos sen aika joskus tulee, niin aion ottaa siitä sitten kyllä ilon irti.
t. n32, neitsyt myös
"Mitäpä jos sitä eläisi ihan päivä kerrallaan niinkuin muutkin päivät. Saa elämästä siten paremmin irti. Elämä on ihanaa myös ilman seksiä, ja jos sen aika joskus tulee, niin aion ottaa siitä sitten kyllä ilon irti.
t. n32, neitsyt myös"
Hyvä vastaus. - Hyvä vastaus teiltä molemmilta! - Ja en ole Ap. Sen sijaan olen lukuisia kertoa laittanut merkille, että edelleen ihan liian moni haluaa ylläpitää mielikuvaa, jossa miestä arvostetaan ja pidetään ihailtuna sankarina, oikeana Alfauroksena,. jos uskotaam että hänellä on ollut useita seksikumppaneita. - Seksiä kokemattomia miehiä pidetään helposti inceleinä, uskovaisina hihuleina, kaappihomoina syrjäytyneinöä vätyksinä...
Sen sijaan nainen jonka otaksutaan harrastavan vain vähän, jos lainkaan seksiä. On itsenäinen ja vahva nainen, joka ymmärtää arvonsa ja itsensä arvon. - Harva kutsuu tai pitäisi häntä incelina, jotkut jopa vöittävät, että nainen ei edes voisi olla incel; tai jos olsii niin siihen olsi kuulemma lääkkeenä se, että nainen lupuisi prinsessa roolistaan ja laskisi hieman rimaa, eikä tavoittelsi kumppanikseen vain alfauroita. Useita seksikumppaneita omaavaa naista on aivan päinvatainen kohtelu kuin miehillä. Häntä saatetaan huoritella ja halveksia ja pilkata hyvinkin alentavilla ja loukkaavilla ilmaisuilla.
Toisaalta jottei asia olisi ihan näin yksinkertainen niin aivan viime vuosikymmeninä on levinnyt myös amerikkalaisen populaarikulttuurin myötä ideaalinaisesta joka olisi molempia. Hän on yhtä iakaa itsenäien seksiä silloin tällöin harrastava nainen, jolle seksi harrastus siinä kuin shoppailu tai drinkkien nauttiminen kalliissa baareissa mutta kuitenkin lopulta hän on Se morsian, jonka isä saattaa ja ojentaa Mr Bigille, joka odottaa häntä jo alttarilla,.(...)
Minä ajauduin kerran lyhyeen suhteeseen naisen kanssa, joka paljasti että oli 28-vuotiaaksi asti neitsyt. Oltiin tuolloin jotain päälle kolmekymppisiä. En voinut uskoa, että miten sellainen ihanuus oli pysynyt neitsyenä noinkin pitkään. Nainen oli kyllä tosi ujo, sellainen super hiirulainen. Siis ihan tosi tosi ujo. Hän sitten kerran avautui itsekin asiasta ja kertoi, että ujous on aiheuttanut kaikenlaista, ja että arkuudestaan johtuen oli mm. päästänyt kerran vessahätänsä housuun, siis ihan aikuisena. Sängyssäkin häpesi alastomuutta ja alapäätään, mutta voi taivas mikä herkku! Harmittaa vieläkin, kun tuohon ujouteen ja arkuuteen koko juttu kaatui. Hän siis jätti, en minä. Ahdistui varmaankin liikaa.
Niin. Mitä vikaa tuossa horoskooppimerkissä on?