Antakaa Lauri Late Johanssonin olla
Kaveri maksaa enemmän veroja luultavasti ku ykskään teistä huutelijoista ja kaveri on myös suorittanut tuomionsa.
Miten te oletatte että ihminen haluaa edes olla osa yhteiskuntaa jos te ette anna edes mahdollisuutta siihen?
Sit te itkette siellä kommenteissa että miehen pitäisi istua lopunelämää vankilassa, mutta samaan aikaan itkette miten kallista se on veronmaksajalle eli teille
Kaikki teidän huutamat jutut on aina ihan ristiriidassa keskenään
Te vaan teette sitä sen takia että te pönkitätte omaa egoanne ja hyvesignaloitte, sen te osaatte
Kaikki muut on pahoja paitsi sinä itse eiks je?
Tulee myötähäpeä aina kun katsoo tonne somen yleisille kommenttikentille miten te 50vuotiaatkin ja vanhemmatkin skitsoatte jokaisessa jutussa jotain ihan kuin 5 vuotiaat lapset ja sit te itkette kun nuoriso ei osaa käyttäytyä :D
+ Ykskään teistä ei uskalla mennä kritisoimaan sitä herraa kasvotusten, siellä te kyllä nöyristelette, mutta netissä on aina kiva huudella :)
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Missä ja millä tavoin hänen ei ole annettu olla rauhassa?
Kiertää mantuja todistamassa hurujuttujaan ja maalaiset tulevat pällistelemään.
Suomalaiset varmaan ihailisivat Jammu-setääkin jos se olisi tullut uskoon.
Vierailija kirjoitti:
Touko Tarkki ja Sirpa Laamanenkin muuttuvat hienoiksi ihmisiksi näiden silmissä kun uskovat evankeliumin <3
Vierailija kirjoitti:
Ei taatusti ihailisi tiedät sen itsekkin mut haluat vaan provosoida. Lasten tappajia ei kukaan ihaile ja se on anteeksiantamatonta myös rikollispiireissä. Mä oon sitä mieltä että jos ne huumehörhöt taparikolliset jotka Late päästi hengiltä olis saanut elää, niin montako naista olisi pahoinpidelleet? Montako ihmistä ryöstäneet? Tappaneet itse jonkun? Istuneet yhteiskunnan elättinä vuosia vankilassa? Kyllä Late miehen työn teki että pari roskaa lähti.
Onko tuo Late maksanut sille määrätyt korvaukset?
Vierailija kirjoitti:
Sietämätöntä että tuollaista psykopaattia jotkut ihailevat kun vähän leikkii uskovaista.
Jos Jumala on olemassa, niin Tuomiopäivänä nuo tekouskovaisetkin pääsevät alakertaan.
Tuksu Tukiainen kävi samoja piirejä höynäyttämässä, tosin laihemmin tuloksin.
Vierailija kirjoitti:
Jammun ei tarvinut tulla uskoon, koska sehän ei tehnyt omasta mielestään mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Tuksulta lähti vaan lapsi ei onneksi kenenkään toisen henki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touko Tarkki ja Sirpa Laamanenkin muuttuvat hienoiksi ihmisiksi näiden silmissä kun uskovat evankeliumin <3
Lapsen tappajat on halveksuttuja aina uskokoon vaikka lyhtypylvääseen. Kummatkin on muuttaneet nimensä ettei tunnistettaisiin kun vapautuvat, mut edessä on muutto timbuktuun. Kukaan ei hyväksy noita roskia mihinkään yhteisöön ja se on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollenkaan niin paha ole kuin jotkut. En silti uskaltaisi olla samassa tilassa kahden hänen kanssaan. Antaa elää elämäänsä.
Pelkäätkö että hän alkaisi kyselemään miten on suhteesi Herraan Jeesukseen Kristukseen ja Hänen opetuksiinsa?
Latea voi kuulla viikottain RadioDeissä Ex-kriminaalit ohjelmassa joka sitten seuraavalla viikolla on kuultavissa myös YouTubessa. Heillä on Ali Niemelän kanssa joku vieras haastateltavana, mielenkiintoisia ohjelmia, sinne kuuntelemaan (saattavat olla kuultavissa myös Radiodein ohjelma-arkistossa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taatusti ihailisi tiedät sen itsekkin mut haluat vaan provosoida. Lasten tappajia ei kukaan ihaile ja se on anteeksiantamatonta myös rikollispiireissä. Mä oon sitä mieltä että jos ne huumehörhöt taparikolliset jotka Late päästi hengiltä olis saanut elää, niin montako naista olisi pahoinpidelleet? Montako ihmistä ryöstäneet? Tappaneet itse jonkun? Istuneet yhteiskunnan elättinä vuosia vankilassa? Kyllä Late miehen työn teki että pari roskaa lähti.
Olisitkohan samaa mieltä, jos joku noista olisi ollut oma veljesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen tappajat on halveksuttuja aina uskokoon vaikka lyhtypylvääseen. Kummatkin on muuttaneet nimensä ettei tunnistettaisiin kun vapautuvat, mut edessä on muutto timbuktuun. Kukaan ei hyväksy noita roskia mihinkään yhteisöön ja se on oikein.
Eihän Michael Penttiläkään asu Timbuktussa vaikka on tappanut 12-vuotiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa saa murhamies olla rauhassa. Se Penttiläkin vapautuu aina vähän väliä eikä kukaan hänen kimppuunsa käy, vaikka tiedetään että on erittäin vaarallinen naisille ja lapsille.
Penttilä ei kyllä saa rauhassa elää kun vapautuu. Vankilassakin pidetään erossa muista ettei kukaan lahtaa sitä. Naisten ja lasten tappajia vihataan niin siviilissä kuin linnassakin. Eihän Jammuakaan voinut päästää vapaaksi. Olis päässyt välittömästi hengestään.
Viime kerralla ainakin sai olla ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuksulta lähti vaan lapsi ei onneksi kenenkään toisen henki.
Eikös ole hänkin tuomittu lähisuhdeväkivallasta ja tekouskis?
Vierailija kirjoitti:
Oli hänellä rikospaikka ohjelmassa hyvä viesti nuorille että rikoksista ei seuraa koskaan mitään hyvää ja että vankila tai kuolema ovat ne vaihtoehdot sit jossain vaiheessa, viisaita sanoja.
Nimenomaan. Koittaa sanoa nuorisolle että tehkää oikeita valintoja. Rikollisen elämä on rankkaa-vankila tai kuolema. Siksi jotenkin ymmärrän vaikka onkin tappanut. Lähti tästä maailmasta pari rikollista. Ties mitä konnuuksia olis tehneet elämässään jos se olisi jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitkohan samaa mieltä, jos joku noista olisi ollut oma veljesi.
Kyllä. Jos mun veljeni olis huumeita vetävä rikollinen ihmispaska, joka tekee läheistenkin elämästä helvettiä niin nalli ottaan vaan. Vai olisko se vankila oikea paikka sitten, että yhteiskunta maksais ilmaiset lounaat.
En ole ikinä tykännyt nimestä Lauri..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollenkaan niin paha ole kuin jotkut. En silti uskaltaisi olla samassa tilassa kahden hänen kanssaan. Antaa elää elämäänsä.
Sillä on neuroleptilääkitys ja pysynyt vuosikausia päihteettömänä. Eipä sitä nykyään mitään pelätä tarvitse, harmiton huru-ukko.
Kolmoismurhaaja
Mites uskovaiselle, kunnolliselle miehelle ei uskaltaisi sanoa omaa mielipidettään livenä???