Julkkisten kuolinsyitä peitellään
Marjorie, Maki Kolehmainen, Maria Junger. Kaikkien kuolinsyytä salaillaan
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei julkkis mitään salaile. Julkkishan on kuollut ja siten puhumaton. Sukulaiset salaavat ja siihen heillä on oikeus.
Juuri noin. Eikä kuolinsyy kuulu millään tavoin uteliaille ulkopuolisille.
No miksi ylipäätään kertoa sitten koko kuolemasta mitään, eihän sekään kuulu ulkopuolisille. Julkkiksille nyt vaan lupakaavakkeet allekirjoitettavaksi eläessään, että saako kuolemasta kertoa ja samalla syyn siihen.
Vierailija kirjoitti:
Syyt julki niin tätäkään ketjua ei olisi. Kansalla on oikeus tietää
Eipä olekaan. Ja sekös sinua, pikkuista trollipeikkoa kovasti harmittaa. Tsemppiä! Rukoilen sinulle voimia kestää tyhmyytesi aiheuttama kismitys.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa salailun puolustelijoilla olla itsellä luurankoja kaapissa ja pelkäävät niiden paljastumista
Mitä sitten jos onkin? Harmittaako se sinua kovasti? Jos kyllä, hyvä vain että ovat kaapissa. Kukaan täysipäinen ei halua tuollainen va jakin uteliaisuutta tyydyttää.
Kauniitten ihmisten poismeno surettaa
Miksi tällä palstalla on nykyisin niin paljon autisteja, jotka eivät muuhun pysty kuin saman aloituksen tekemiseen uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.....
Jos jokus oman elämän hankkisi eikä tuollaisilla asioilla herkuttelisi.
Yksityisasia myös julkkisten kohdalla. Aina joku utelias on nuuskimassa
Vierailija kirjoitti:
Taitaa salailun puolustelijoilla olla itsellä luurankoja kaapissa ja pelkäävät niiden paljastumista
Annahan tulla sitten kaikki julki itsestäsi: nimesi, syntymäaikasi,osoitteesi, paikkakuntasi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoite, pituus, paino, oletko työssä/työtön/työkyvyttömyyseläkkeellä, siviilisäätysi, diagnosoidut sairautesi jne. Vai onko sulla itselläs luurankoja kaapissas? Kaikki vaan julki nyt!!!
Vierailija kirjoitti:
Pitää ihmetellä miten paljon Suomessa on vielä nykypäivänä niin paljon tyhmiä ja sivistymättömiä.👍👍👍
....
Vierailija kirjoitti:
Kourallinen moukkia ei todella ole koko kansa ...👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annahan tulla sitten kaikki julki itsestäsi: nimesi, syntymäaikasi,osoitteesi, paikkakuntasi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoite, pituus, paino, oletko työssä/työtön/työkyvyttömyyseläkkeellä, siviilisäätysi, diagnosoidut sairautesi jne. Vai onko sulla itselläs luurankoja kaapissas? Kaikki vaan julki nyt!!!
En ole julkkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kansa tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole julkkis
Ei se ole mikään selitys. Jos vaadit muilta heidän yksityisasioitaan julkisuuteen niin alahan laulella omiasi kans yleiseen jakeluun. Ei julkkiksillakaan ole mitään velvollisuutta tiedottaa joka käänteestään eikä varsinkaan heidän omaisillaan eikä ystävillään. Marjorie itse pyysi ettei keväällä saadusta diagnoosistaan kerrottaisi ja sitä ovat omaiset kunnioittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän julkkisten kuolinsyyt kiinnostavat myös ei-moukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on kun ovat jo kuolleet? Totuus vaan esiin
Et ole vastannut mitä hyötyisit tiedosta ....minä en ainakaan yhtään mitään..
Mutta esim. tämän Puhakan kuolinsyyn olet ottanut selville.
Jää vain äänen taa. Se on parasta julkisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on kun ovat jo kuolleet? Totuus vaan esiin
Et ole vastannut mitä hyötyisit tiedosta ....minä en ainakaan yhtään mitään..
Mutta esim. tämän Puhakan kuolinsyyn olet ottanut selville.
Puhakan kuolinsyytä ei ole mitenkään tarvinnut yhtään kenenkään "ottaa selville" vaan koska henkirikoksen uhri niin ihan uutisia lukemalla on voinut saada tietoa sitä mukaa kun poliisi sitä kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jungerin kuolinsyy kyllä tuli mediasta selväksi. Itse aiheutettu.
Marjorie ei ole ollut julkkis enää vuosikymmeniin, että se ja sama. En lukenut uutista. Lähinnä vaan aineet kävi mielessä.
Makin kuoleman luin olleen sairaskohtaus.
Maki kuoli syöpään enkä yllättyisi vaikka Marjoriekin olisi menehtynyt samaan vaivaan sillä pitkäaikaiseen sairauteen nukkui pois hän. Nuo ovat asioita jotka eivät ulkopuolisille kuulu.
Mutku mää haluun tietää ja mun kuuluu tietää. Joidenkin mielestä julkisuuden henkilöillä ei saisi olla mitään yksityisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jungerin kuolinsyy kyllä tuli mediasta selväksi. Itse aiheutettu.
Marjorie ei ole ollut julkkis enää vuosikymmeniin, että se ja sama. En lukenut uutista. Lähinnä vaan aineet kävi mielessä.
Makin kuoleman luin olleen sairaskohtaus.
Maki kuoli syöpään enkä yllättyisi vaikka Marjoriekin olisi menehtynyt samaan vaivaan sillä pitkäaikaiseen sairauteen nukkui pois hän. Nuo ovat asioita jotka eivät ulkopuolisille kuulu.
Mutku mää haluun tietää ja mun kuuluu tietää. Joidenkin mielestä julkisuuden henkilöillä ei saisi olla mitään yksityisyyttä
Valitettavasti näitä ap:n kaltaisia v*ttupäävajukkeja on joiden mielestä julkisuuden henkilöllä ei saa olla mitään yksityistä eikä mitään omaa vaan pitäisi tuoda julki aivan kaikki alkaen p*skalla käymisestä.
No kerros itse minkälaisen MT-diagnoosin olet saanut?