Julkkisten kuolinsyitä peitellään
Marjorie, Maki Kolehmainen, Maria Junger. Kaikkien kuolinsyytä salaillaan
Kommentit (85)
En ole julkkis
Voisit olla, jos haluaisit. Se on nykyisin hyvin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen oma-asia tietenkin, ei ne kuolemat suurelle yleisölle kuulu. Ei silti vie utelua pois. Kyllä mua uteluttaa, jos joku julkkis yllättäen kuolee.
Puhakan tapauksessa kaikki tuli hetkessä julki. Helpottavaa.
Kannattaa hankkia ihan oma elämä niin ei julkkisten kuolinsyyt jää vaivaamaan pakkomielteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vaatimus saada tietää syy kuolemiin on vain niin alhaista. Ottakaa huomioon omaiset, jotka käyvät läpi rakkaittensa kuolemaa. Uteliaisuus ei voi olla selitys kaikkeen vaan takana taitaa olla pahantahtoisuus ja pyrkimys tehdä tuskasta vielä suurempaa kärsimystä.
Mä taas ajattelen toisin. Saisivat omaisetkin rauhan, jos kuolinsyy olisi tiedossa. Siihen loppuu utelut ja spekulaatiot, eikä huhut saa siipiä.
Kyllä se kuolinsyy omaisilla on tiedossa. Voit olla ihan rauhallisin mielin sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vaatimus saada tietää syy kuolemiin on vain niin alhaista. Ottakaa huomioon omaiset, jotka käyvät läpi rakkaittensa kuolemaa. Uteliaisuus ei voi olla selitys kaikkeen vaan takana taitaa olla pahantahtoisuus ja pyrkimys tehdä tuskasta vielä suurempaa kärsimystä.
Mä taas ajattelen toisin. Saisivat omaisetkin rauhan, jos kuolinsyy olisi tiedossa. Siihen loppuu utelut ja spekulaatiot, eikä huhut saa siipiä.
Kyllä se kuolinsyy omaisilla on tiedossa. Voit olla ihan rauhallisin mielin sen suhteen.
No sit syy vaan julki omaiset!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään pitäisi kiinnostaa sinun ja muutaman muun mielisairaan yksilön utelut ja spekuloinnit? Omaiset tietävät (useimmiten) totuuden, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on kun ovat jo kuolleet? Totuus vaan esiin
Et ole vastannut mitä hyötyisit tiedosta ....minä en ainakaan yhtään mitään..
Tieto on valtaa
Ei kai sitä syytä ihan välttämättä tarvitse kertoa, jos niin ei haluta tehdä. Vaikka onkin ymmärrettävää, että ihmiset haluaisivat tietää.
Valehtelu on sitten asia erikseen. Kaverini teki itsemurhan ja hänen omaisensa ja työnantajansa tiedottivat julkisuuteen, että se oli tapaturmainen kuolema. En tykännyt siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sit syy vaan julki omaiset!!
Juuei. Sori siitä, pikkuinen. Tämä asia ei nyt mene sinun tahtosi mukaan ja se sinun on vain kestettävä.
Ja jonkun Masa Niemen kuolinsyy tuodaan kyllä tasan tarkkaan joka vuosi sitten esille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään pitäisi kiinnostaa sinun ja muutaman muun mielisairaan yksilön utelut ja spekuloinnit? Omaiset tietävät (useimmiten) totuuden, se riittää.
Sitten panttaavat tietoa? Kertokaa niin ei tarvitse arvuutella päivät pitkät kuolinsyitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun älylläkö ei pystytä ymmärtämään, että kuinka paljon omaiset saa viestejä julkiksen kuoleman jälkeen. Osanottojen lisäksi, paljon, paaaaaljon utelevia kyselyitä, jopa keksittyjä tarinoita läheisen kuolemasta. Eipä tarvi
Ketä kiinnostaa jonkun sinunlaisesi reppanan viestit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten panttaavat tietoa? Kertokaa niin ei tarvitse arvuutella päivät pitkät kuolinsyitä
Ei tietenkään kerrota. Ei nimittäin kuulu sinulle vttuakaan. KÄRSI URPO KÄRSI!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä syytä ihan välttämättä tarvitse kertoa, jos niin ei haluta tehdä. Vaikka onkin ymmärrettävää, että ihmiset haluaisivat tietää.
Valehtelu on sitten asia erikseen. Kaverini teki itsemurhan ja hänen omaisensa ja työnantajansa tiedottivat julkisuuteen, että se oli tapaturmainen kuolema. En tykännyt siitä.
Mun isä taas kuoli tapaturmaisesti. Ja kun oli pienellä paikkakunnalla näkyvä hahmo, niin juorut lähti liikkeelle. Oli vaikka mitä härskiä tarinaa. Lopulta sitten tehtiin päätös, että kerrottiin lyhyesti mitä tapahtui. Loppui muijien jutut siihen, saatiin mekin rauha, kun rakkaan kuolemaa riepoteltiin miten sattuu. Oli oikeasti loukkaavaa kuunnella ja lukea niitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolustelette salailua? Verotiedotkin on julkisia
Eivät ole verrattavissa. Miksi sä yrität etsimällä etsiä oikeutusta saada tietää toisten yksityisasiat? Oletko sä jotenkin mielisairas vai pelkästään kuvottava?
No ei se vainaja enää yksityisyydestään välitä. -eri
Ei ehkä vainaja mutta sillä vainajalla on saattanut olla omaisia jotka eivät ole halunneet vainajan tavoin mitään julkisuutta ja haluavat pitää rakkaansa poismenon syyn ihan sen tietyn piirin tiedossa. Tuo uteliaisuus kun ei tule koskaan loppumaan vaikka sen kuolinsyyn omaiset kertoisivatkin vaan sitten aletaan utelemaan ja vaatimaan muita asioita.
Ei julkkis mitään salaile. Julkkishan on kuollut ja siten puhumaton. Sukulaiset salaavat ja siihen heillä on oikeus.
Pitää ihmetellä miten paljon Suomessa on vielä nykypäivänä niin paljon tyhmiä ja sivistymättömiä.👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Ei julkkis mitään salaile. Julkkishan on kuollut ja siten puhumaton. Sukulaiset salaavat ja siihen heillä on oikeus.
Juuri noin. Eikä kuolinsyy kuulu millään tavoin uteliaille ulkopuolisille.
Marjorien kerrottiin kuolleen pitkälle edenneeseen sairauteen. Ei ole vaikea arvata, mikä se on, ns. hiljainen tappaja, ei ole montaa vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka on Maria Junger. Mutta ei kenenkään kuolinsyy ole julkista tietoa. En käsitä mitä kukaan sillä tiedolla tekee.
Tuohan ei pidä paikkaansa, ettei kenenkään kuolinsyy ole julkista tietoa. Otetaan nyt esimerkiksi tämä entinen jääkiekkoilija, jonka kuolemasta revitellään jokainen yksityiskohta mediassa moneen kertaan.
Ai mä luulin että kyse oli kuolemista joihin ei liity rikosta. Tottakai henkirikoksia puidaan jo ihan rangaistuksenkin takia. Mutta ei niissäkään tarvitse revitellä varsinaisella kuolinsyyllä. Kiinnostaako oikeesti jotakuta ammuttiinko päähän, rintaan vai niskaan? Itseäni ei.
Et ole vastannut mitä hyötyisit tiedosta ....minä en ainakaan yhtään mitään..