Tultiin 200 km mökille niin akka oli unohtanut mökin avaimet kotiin
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla piilossa avain , jolla pääsee toiseen paikkaan missä on avain mökkiin.
Ja ei ole kukkaruukun alla.
Missä se avain on kerro.
Savupiipussa
Miljoonas kerta kun olet samasta asiasta valittanut, vanha jo akkaa saatana, mitä sinä siinä akassa roikut.
Jätä vaimo saunomaan mökkinaapurisi Reiskan kanssa ja lähde kiltisti hakemaan avaimia.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen järkevä mökinomistaja jemmaa vara-avaimet jonnekin mökin pihapiiriin.
Ap onkin persusaastaidiootti, ei se mistään mitään ymmärrä, ap pitäisi ampua, harmi kun laki estää persujen hävittämisen.
Ja sinä v itun rääpäle tulet märisemään akkainpalstalla. Voi saatana mikä vätylä, sanon akalle terkkuja, että ottaa sinusta paskasta eron ja etsii oikean miehen, niitäkin on. Sinä olet alamittainen sontakikkare.
Vierailija kirjoitti:
Jätä vaimo saunomaan mökkinaapurisi Reiskan kanssa ja lähde kiltisti hakemaan avaimia.
Saisi apn akkakin edes kerran elämässään MIESTÄ, joutunu apn kaltaiseen kusimulgguun tyytymään. Sääliksi käy apn akka.
Tyhmä laiskimus! Olisit itse pitänyt huolta siitä, että avaimet tulevat mukaan. Vaimo TAKUULLA huolehtinut vaatteet ja ruuat ja lasten peilt ja pyyhkeet ja lakanat ja kaiken muunkin!
Minulla sattui kerran että ajoin 260 km mökille ja huomasin että akka oli unohtunut kotiin. Ei auttanut muu kun laittaa sauna lämpenemään ja ruveta ryyppäämään😭
Vierailija kirjoitti:
Niin no sovitteko selvästi, että nainen hoitaa avaimen mukaan ottamisen mökki reissulle, vai oletitko vain, että kyllä se muija sen taas hoitaa.
Joskus kannattaa ihan itse miettiä, mikä meni vikaan.
Niin, ja joskus kannattaa myös avata suu, eikä vain mököttää naama kurtussa ratin takana...
Meillä on vara-avaimet mökin puuceessä sekä kesäkeittiön tolpassa, ei tarvitse ajella edestakaisin jos unohtuu.
Nyt autolla lähikauppaan hakemaan kaljaa, vaimon jätät bussipysäkille, menköön hakemaan ne avaimet, itse odottaessa kurot kaljaa, ja sanot vaimolle että raahaa sinut kuistilta korsuun jos olet sattunut nukahtamaan.
Luulisi että joka mökillä on vara-avain jossain piilotettuna. Jos ei kynnysmaton tai kukkaruukun alla siinä vieressä niin ainakin halkoliiterissä halkojen välissä tai jotain? Ainakin niillä muutamalla joilla minä olen vieraillut on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että joka mökillä on vara-avain jossain piilotettuna. Jos ei kynnysmaton tai kukkaruukun alla siinä vieressä niin ainakin halkoliiterissä halkojen välissä tai jotain? Ainakin niillä muutamalla joilla minä olen vieraillut on ollut.
Kyllä täytyy mökkeilijän olla täysi tomtegubban jos mökillä ole vara-avaimet jossai jemmassa.
Tämä ketju on täynnä esimerkkejä, miten miehet ovat luonnostaan väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tiistaina mökille? Tuskin.
Kyllä meille mökille tultiin tiistaina lasten syyslomaksi. Mitäs siihen sanot?😅
Vierailija kirjoitti:
Meillä on mökillä piilotettuna avaimet. Ja autossa kolmannet.
No eivittu taida paljoa ap:ta auttaa vaikka sulla olis peräreijässäkin yhdet avaimet.
Meilläkin kävi kerran noin. Ajettiin kotiin ja grillailtiin siellä, ei ollut kenenkään ilta pilalla. Ei kannata ottaa niin vakavasti kaikkea
Haloo?!
Avainpiiilot on nykyaikaa. Tällainen mökille (ei tartte olla näkyvin paikka) ja se avain sinne.
https://www.puuilo.fi/abus-avainsailo-787-led?gad_source=1&gbraid=0AAAA…