Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihtaavien vaimojen miehet, miten hoidatte seksuaaliterveyttänne?

Vierailija
15.10.2024 |

Käyttekö maksullisissa vai pidättekö rakastajatarta/rakastajattaria? Montako hoitokertaa keskimäärin viikossa/kuussa?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorissa käyn.

Vierailija
2/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoa ei seksi kiinnosta, on tärkeää, että toinen voi kuitenkin harjoittaa omaa seksuaalisuuttaan. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa thaikkulassa poskihoito 3-4 krt kuussa.

Vierailija
4/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoistanut yhdynnät palveluja tarjoavalle opiskelijaneidolle. Pari kertaa kuussa ja satunnainen pikasuikkari silloin tälläin.

Vierailija
5/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi hauskanpitokaveri löytyy, joten oma akka voi laittaa värkkinsä umpeen vaikka polyuretaanilla.

Vierailija
6/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon muijalle että panen sen joko pihalle tai sitten panen sitä sängyssä. Aina on sängyn valinnut kun haluaa säilyttää elintasonsa.

Vierailija
7/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaminen avioliitossa pitäisi kriminalisoida.

Ennen sentään puhuttiin aviovelvollisuudesta, se pitäisi palauttaa käyttöön,

Vierailija
8/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisoa ei seksi kiinnosta, on tärkeää, että toinen voi kuitenkin harjoittaa omaa seksuaalisuuttaan. Olen nainen.

Jotenkin vähän surullista, että länsimainen nainen on näin välinpitämätön siitä, että oma mies alistaa muita naisia seksiorjuuteen. Melkeinpä sanoisin että lippu helvettiin on tuollainen "kyllä minun mieheni saa seksiorjuuttaa kaikkia maailman naisia, kunhan ei minua seksiorjuuta"

Vierailija
9/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi hakea avioeroa, jos homma ei miellytä. Taloudenhoitajan saa myös palkattua rahalla. 

Vierailija
10/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioerossa lasten huoltajuus pitäisi myöntää aktiiviselle osapuolelle, jos toinen on pihtaa ja passiivinen, ei hän myöskään ansaitse yhteisten lasten huoltajuutta.

Vierailija
11/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka ja muija sanoja on jo käytetty kommenteissa. Eipä ihme, jos vaimoa ei haluta, kun suhtautuminen on tuollaista.

Vierailija
12/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies reissaa Viroon 2 kertaa viikossa ja tulee helvetinmoisen syyhyn ja ihottuman kanssa hakemaan minulta rasvaa, kysyinkin, että onko hänellä rahat loppu kun joutuu tyytymään halvimpaan kastiin.

Vierailija
13/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vähän surullista, että länsimainen nainen on näin välinpitämätön siitä, että oma mies alistaa muita naisia seksiorjuuteen. Melkeinpä sanoisin että lippu helvettiin on tuollainen "kyllä minun mieheni saa seksiorjuuttaa kaikkia maailman naisia, kunhan ei minua seksiorjuuta"

Kyl Suomessa ainakin suomihuorat toimii ihan itsenäisesti.

Vierailija
14/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka söpöä, kun peräkammarineitsyet leikkii kovista anonyyminettipalstalla. 

Vierailija
15/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on r2iskaus, jos toinen on aktissa mukana vasten tahtoaan. Kannatta vähän miettiä, mitä toivot. 

Vierailija
16/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Pertti auttaa 🥰

Vierailija
17/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille myös asevelvollisuus, kun on kuukausi menty pihtarimiehen pillin mukaan, ja erityisesti kun puoli vuotta menty ilman seksiä, saa luvan kanssa hankkia seksinsä muualta. 

Vierailija
18/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on lopettanut seksin harrasamisen kanssasi, olet luultavasti itse siihen syypää. Ensin katoaa yhteinen nauru, sitten kunnioitus. Miksi päästit tilanteen niin pahaksi?

M

Vierailija
19/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka ja muija sanoja on jo käytetty kommenteissa. Eipä ihme, jos vaimoa ei haluta, kun suhtautuminen on tuollaista.

Ei näillä inceleillä mitään vaimoja ole :D

Vierailija
20/51 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt sanaakaan. Mieheni on haluton osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä