Pihtaavien vaimojen miehet, miten hoidatte seksuaaliterveyttänne?
Käyttekö maksullisissa vai pidättekö rakastajatarta/rakastajattaria? Montako hoitokertaa keskimäärin viikossa/kuussa?
Kommentit (51)
Jos puolisoa ei seksi kiinnosta, on tärkeää, että toinen voi kuitenkin harjoittaa omaa seksuaalisuuttaan. Olen nainen.
Paikallisessa thaikkulassa poskihoito 3-4 krt kuussa.
Olen ulkoistanut yhdynnät palveluja tarjoavalle opiskelijaneidolle. Pari kertaa kuussa ja satunnainen pikasuikkari silloin tälläin.
Nuorempi hauskanpitokaveri löytyy, joten oma akka voi laittaa värkkinsä umpeen vaikka polyuretaanilla.
Sanon muijalle että panen sen joko pihalle tai sitten panen sitä sängyssä. Aina on sängyn valinnut kun haluaa säilyttää elintasonsa.
Pihtaaminen avioliitossa pitäisi kriminalisoida.
Ennen sentään puhuttiin aviovelvollisuudesta, se pitäisi palauttaa käyttöön,
Vierailija kirjoitti:
Jos puolisoa ei seksi kiinnosta, on tärkeää, että toinen voi kuitenkin harjoittaa omaa seksuaalisuuttaan. Olen nainen.
Jotenkin vähän surullista, että länsimainen nainen on näin välinpitämätön siitä, että oma mies alistaa muita naisia seksiorjuuteen. Melkeinpä sanoisin että lippu helvettiin on tuollainen "kyllä minun mieheni saa seksiorjuuttaa kaikkia maailman naisia, kunhan ei minua seksiorjuuta"
Vierailija kirjoitti:
Mies voi hakea avioeroa, jos homma ei miellytä. Taloudenhoitajan saa myös palkattua rahalla.
Avioerossa lasten huoltajuus pitäisi myöntää aktiiviselle osapuolelle, jos toinen on pihtaa ja passiivinen, ei hän myöskään ansaitse yhteisten lasten huoltajuutta.
Akka ja muija sanoja on jo käytetty kommenteissa. Eipä ihme, jos vaimoa ei haluta, kun suhtautuminen on tuollaista.
Meillä mies reissaa Viroon 2 kertaa viikossa ja tulee helvetinmoisen syyhyn ja ihottuman kanssa hakemaan minulta rasvaa, kysyinkin, että onko hänellä rahat loppu kun joutuu tyytymään halvimpaan kastiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vähän surullista, että länsimainen nainen on näin välinpitämätön siitä, että oma mies alistaa muita naisia seksiorjuuteen. Melkeinpä sanoisin että lippu helvettiin on tuollainen "kyllä minun mieheni saa seksiorjuuttaa kaikkia maailman naisia, kunhan ei minua seksiorjuuta"
Kyl Suomessa ainakin suomihuorat toimii ihan itsenäisesti.
Voi kuinka söpöä, kun peräkammarineitsyet leikkii kovista anonyyminettipalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on r2iskaus, jos toinen on aktissa mukana vasten tahtoaan. Kannatta vähän miettiä, mitä toivot.
Vierailija kirjoitti:
Miehille myös asevelvollisuus, kun on kuukausi menty pihtarimiehen pillin mukaan, ja erityisesti kun puoli vuotta menty ilman seksiä, saa luvan kanssa hankkia seksinsä muualta.
Jos nainen on lopettanut seksin harrasamisen kanssasi, olet luultavasti itse siihen syypää. Ensin katoaa yhteinen nauru, sitten kunnioitus. Miksi päästit tilanteen niin pahaksi?
M
Vierailija kirjoitti:
Akka ja muija sanoja on jo käytetty kommenteissa. Eipä ihme, jos vaimoa ei haluta, kun suhtautuminen on tuollaista.
Ei näillä inceleillä mitään vaimoja ole :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt sanaakaan. Mieheni on haluton osapuoli.
Huorissa käyn.