Ulkomaalaiset vaanii naisia puistoissa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d715b712-d317-47cc-964b-f4ef87cb85e2
Tuollaisia miehiä hallitus haluaa lisää suomeen. Älkää naiset menkö yksin puistoihin yöllä tai koskaan enää.
Kommentit (107)
Onhan tuo harmi jos näin. Omalle kohdalle tähän asti kaikki ulkomaalaiset kävelee visusti ohi pimeänaikaa kun olen koiran kanssa lenkillä. Pelottava pikkukoira kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta, ei haihattelua tai höpö-höpö-juttuja. Minulla yleensä alkaa 4 päiväinen treenijuoksu näin syksyisin ja hitto että pelottaa lähtee tuonne pururadalle juoksemaan. Viime syksynä juoksin ja perässä kulki mies aika ripeää vauhtia niin huomasin, että oma vauhtini kiihtyi entisestään eli tämä on aina ajatuksissa kun puru on kuitenkin metsän kätköissä, jossa paikoin on asumatonta aluetta. En haluaisi lopettaa juoksua tuollaisen vuoksi, pitänee ottaa pippurisumutin tai jotain mukaan tai käydä itsepuolustuskurssi, ei olisi hassumpi ajatus.
Et siä ehdo käyttämään sumutetta kun joku hyökkää kimppuusi. Mene salille juoksemaan juoksumatolla.
Olen ulkomaalainen ja lupaan parantaa tapojani.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo harmi jos näin. Omalle kohdalle tähän asti kaikki ulkomaalaiset kävelee visusti ohi pimeänaikaa kun olen koiran kanssa lenkillä. Pelottava pikkukoira kyseessä.
Mun kaveri oli pienen koiransa kanssa lenkillä ja törmäsi pariin afrikkalaiseen mieheen, jotka yrittivät potkia koiraa ilman mitään syytä. Tai siis oli niillä syy mutta potkiminen alkoi ihan tyhjästä. Onneksi pääsivät juoksemaan pois tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta, ei haihattelua tai höpö-höpö-juttuja. Minulla yleensä alkaa 4 päiväinen treenijuoksu näin syksyisin ja hitto että pelottaa lähtee tuonne pururadalle juoksemaan. Viime syksynä juoksin ja perässä kulki mies aika ripeää vauhtia niin huomasin, että oma vauhtini kiihtyi entisestään eli tämä on aina ajatuksissa kun puru on kuitenkin metsän kätköissä, jossa paikoin on asumatonta aluetta. En haluaisi lopettaa juoksua tuollaisen vuoksi, pitänee ottaa pippurisumutin tai jotain mukaan tai käydä itsepuolustuskurssi, ei olisi hassumpi ajatus.
Itsepuolustuskurssi tuskin paljon auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepuolustuskurssi tuskin paljon auttaa.
Mihin se EI ehdottomasti auta ?
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkomaalainen ja lupaan parantaa tapojani.
Milloin lähdet takaisin?
Vierailija kirjoitti:
PERSKUTATROLLAA.
PUNAVIHERVASEMMISTORALLAA
Yksi vankilavuorokausi maksaa 220 e.
Jos pelottaa, niin kannattaa hankkia sellainen hälytin, pidetään sitä ranteessa ja uhkaavassa tilanteessa voi sen hälyttimen kiskaista pois narusta, niin alkaa helkkarinmoinen meteli. Kyllä se karkottaa hyökkääjän ja varmaan herättää huomiota, jos lähistöllä on ihmisiä.
Lehdenjakaja pelasti siivousyrittäjän pahoinpitelemän henkilön. Isot pisteet lehdenjakajalle!
Suurempi ongelma Suomessa on nuoriso, joka vaan istuu kotona marisemassa ma muista, kun voisivat olla ulkona elämässä.
Saattaisivat vaikka joskus pelastaa jonkun raizkaukselta.
Palstalla ei näköjään moderoida tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempi ongelma Suomessa on nuoriso, joka vaan istuu kotona marisemassa ma muista, kun voisivat olla ulkona elämässä.
Saattaisivat vaikka joskus pelastaa jonkun raizkaukselta.
Ei ole minun tehtävä pelastaa typeriä akkoja muslimeilta.
Jep. Katupartioita ei missään nimessä haluttu, vaan nimenomaan katujengit.
Vierailija kirjoitti:
Hys hys, vihapuhetta. T. vihreät ja valtakunnansyyttäjä
Hys hys, meistä ei saa puhua. Sanoo persut.
Ihan muuten vain tappavat ja ammuskelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hys hys, vihapuhetta. T. vihreät ja valtakunnansyyttäjä
Hys hys, meistä ei saa puhua. Sanoo persut.
Ihan muuten vain tappavat ja ammuskelevat.
En muuten sitten ole persu, vaan mun lapsi on sun termeillä "rodullistettu".
Ei se omalle kohdalle satu niin kaikki ajattelee.