Kuka julkisuuden henkilö oli sinun nuoruutesi ihastus?
Mulla oli kaksi.
E-Typen laulaja Martin ja Backstreet Boysien Kevin. 🥰
Kommentit (148)
Eric Faulkner, Robert Hossein, Han Solo, Gene Simmons, William Fichtner, Michael Brandon..
Voi ei... Mulla oli ensin Matti Nykänen, sitten Toni Nieminen ja hänen jälkee. Timo Turunen, joka loppui, kun tämä alakoulussa oleva "laulaja" oli mulle tuli eräässä fanitapaamisessa. Sen jälkeen Saku Koivu. Olin menossa hänen kanssaan naimisiin.
Ei ollut. Joku naapurin pojista (saman ikäinenj) taisi olla ensimmäisiä.
Kake Randelin. Matti Nykänen. Viime keväänä vasta kävin Kaken livekeikalla. 90-luvulla Matti tarjoili ruoan pöytääni vaimonsa ravintolassa.
Mä olin melkonen tuuliviiri lapsena jo julkkisihastumaan, jatkuu aikuisena yhä.
MacGyver oli yksi heistä, Duraneiden John Taylor, Jon Bonjovi... mutta yksi joka piti kutinsa vuosia oli Hanoi Rocksin Nasty Suicide. Hän oli mulle jotain aivan erityistä ja julistinkin silloin koko 11 vuotiaan tietoisuudella, että naimisiin en mene ennenkuin Nastyn olen tavannut!
Meni vuosia ja julkkisihastuksia tuli ja meni. Tuli aikuisuus ja nykyinen mieheni vastaan.. alkoi mennä totisemmaksi yhdessäolo ja kerroin tuon hetken uhoni hänelle... Kului taas aikaa ja arkea. Mies ehdotti, että lähdetään viettämään pitkää viikonloppua Helsinkiin. :D
Kaikenlaista touhua oli järkännyt ja myös reissun Itäkeskuksen apteekkiin. Olin hyvin hämilläni, kun hän pyysi mua ostamaan buranaa. Oijoi ja siinä hän oli! Nasty Suicide itse! ilmestyi eteen ja kyseli asiakaspalvelijan tavoin, että miten voin auttaa. Mä siinä aivan änkkänä, punaisena, ujostutti, hävetti...
Mieheni puhui puolesta, että buranaa se ottaa. Hän laittoi buranat pikku pussiin ja maksoin kortilla. Kätemme hipaisivat. Sain sanottua kiitos lopuksi ja sitten mies tuumas, että nytkö voidaan mennä naimisiin!
Apteekkimies hymähti, että oliko tuo kosinta... :D Mieheni kertoi koko tarinan hänelle.. Nasty Suicide kiiteli huomiosta, puhui mulle nättejä ja toivotti onnea tulevaan. Mies sai nimmarinkin, kun pyysi mulle. Mähän en edelleenkään pystynyt puhumaan. Halusin vaan vajota maan alle häpeissäni.
En ole enää koskaan kertonut julkkisihastuksistani miehelleni. ;)
Vierailija kirjoitti:
Christina Applegate Pulmusista. No siis Kelly.
Kelly oli ihana ja kaunis. Sillä oli maailman upein tukka ja meikki, vaatteet.... jaja.. Hän oli mun idoli. Christina Applegate on pysynyt sydämessä kaikki nämä vuoden. Aivan ihana ihminen ja hauska edelleen, vaikka sairaus onkin vienyt osan terästä.
Vierailija kirjoitti:
Leonardo Di Caprio, edelleen
Voi harmi lienet ihan liian vanha kurppa sille.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin melkonen tuuliviiri lapsena jo julkkisihastumaan, jatkuu aikuisena yhä.
MacGyver oli yksi heistä, Duraneiden John Taylor, Jon Bonjovi... mutta yksi joka piti kutinsa vuosia oli Hanoi Rocksin Nasty Suicide. Hän oli mulle jotain aivan erityistä ja julistinkin silloin koko 11 vuotiaan tietoisuudella, että naimisiin en mene ennenkuin Nastyn olen tavannut!
Meni vuosia ja julkkisihastuksia tuli ja meni. Tuli aikuisuus ja nykyinen mieheni vastaan.. alkoi mennä totisemmaksi yhdessäolo ja kerroin tuon hetken uhoni hänelle... Kului taas aikaa ja arkea. Mies ehdotti, että lähdetään viettämään pitkää viikonloppua Helsinkiin. :D
Kaikenlaista touhua oli järkännyt ja myös reissun Itäkeskuksen apteekkiin. Olin hyvin hämilläni, kun hän pyysi mua ostamaan buranaa. Oijoi ja siinä hän oli! Nasty Suicide itse! ilmestyi eteen ja kyseli asiakaspalvelijan tavoin, että miten voin auttaa. Mä siinä aivan änkkänä, punaisena, ujostutti, hävetti... 
Miksi käyttäydyit noin idioot timaisesti? Käy sääliksi miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
KITT (Ritari ässän auto jos joku ei tiedä xd).
Anssi Kelahan hanjki itselleen sellaisen, googlaa.
Julkkis ihastuksena olisi "tuote". Tiimi on tehnyt julkkiksen.