Kuka julkisuuden henkilö oli sinun nuoruutesi ihastus?
Mulla oli kaksi.
E-Typen laulaja Martin ja Backstreet Boysien Kevin. 🥰
Kommentit (60)
Olin teinityttönä aivan korviani myöten ihastunut Fryihin kun Futurama alkoi Suomessa. Yhteenkään oikeaan julkkikseen en ole ihastunut.
Vilppulalainen laulaja Emmi, jonka hittejä ovat Breakable, Crashing Down ja Solitary Motions.
Irwin Goodmann ja Vaahteramäen Eemeli
David Hasselhoff eli se Ritari Ässän näyttelijä :D
Nicole Kidman. Kelpaisi nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen Teräsmies Christopher Reeve
Ei ole alkuperäinen.
Bud Collyer näytteli Teräsmiestä vuosina 19411943 ja 19661970.Sen jälkeen on näytellyt mm.
Kirk Alyn
Danny Dark ja Cristopher Reeves tuli vasta 1978.
Harrison Ford, Bono ja samaan aikaan myös U2 rumpali Larry, takuulla ollut muitakin vaan ei nyt tule mieleen
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen Teräsmies Christopher Reeve
On jo pahasti ruostunut.
Lapsena olin aivan rakastunut Leonardo DiCaprioon. Ja siis mehän oltiin mielestäni aivan sielunkumppanit, koska meillä on sama syntymäpäivä, kosminen yhteys. :D Huoneeni oli täynnä Leonardon julisteita, siis sieltä seinältä ei varmaan löytynyt vapaata tilaa... Vaikka en enää hulluna Leoon olekaan, kyllä sydämessä varmaan vähän vihlaisee jos/kun hänen nimensä löytyy P.Diddyn listalta. Vaikka hän on nykyään liian nuoria deittaileva keski-ikäinen hörhö, niin loistava näyttelijä hän on aina mielestäni ollut ja surullista, jos/kun sieltä hänenkin menneisyydestään paljastuu luurankoja.
Miami vicessä 2 poliisin pomo, siitä tykkäsin vaik sitä niiden pomoo näky harvoin :)
Vierailija kirjoitti:
Miami vicessä 2 poliisin pomo, siitä tykkäsin vaik sitä niiden pomoo näky harvoin :)
Tarkoitin sitä 80-luvun Miami Viceä :)
Oon syntynyt v-71 ja Dingo-huumassa kasarilla se oli tietty Neumann :D
Kim Lönnholm (Broadcastin laulaja) kun olin noin 10-12 -vuotias.
Vähän myöhemmin Thomas Anders (Modern Talkingin se tummempi osapuoli)