Sairaalloinen mustasukkaisuus. Mitkä olivat ensimmäiset merkit, milloin älysit juosta?
Tein etätöitä kotona ja miesystävä näki rivin miesten kuvia teamsissa. Mies meni tosi vaikeaksi. Kesti kyllä aika pitkään, ennenkuin tajusin että on mustasukkainen. Lopullisesti tajusin juosta vasta turvakodin kautta parin vuoden päästä..
Kommentit (25)
Minulla on hyllyllä ryhmäkuvia harrastusporukan (sekaporukka, enemmän miehiä kuin naisia) kanssa.
Eräs deitti tutkaili kuvia tarkkaan ja vaati saada tietää keiden kuvassa olevien miesten kanssa olen pannut. Sanoin että täysin asiaton kysymys, mitä helvettiä, niin kiekaisi voitonriemuisesti että "HAA! Ilmeisesti kaikkien kun et nopeasti vastannut tarkkaa lukua!!"
Tuo oli kolmas tapaamisemme ja siihen mennessä oli vaikuttanut ihan täyspäiseltä, mutta tuossa tilanteessa maski tippui. Ei tullut enää uutta tapaamista ja kun tämän ilmoitin niin kiukutteli että joo ei hän uskonutkaan että "munkaltaiselle" naiselle riittäisi yksi muna :D
Tajusin lähteä siinä vaiheessa, kun alkoi ahdistaa oma käytös. Kun toinen vinkui, että nyt siellä kaupassa/jumpassa menet ja petät uliuli, mulla alkoi nousta fiilis, että piru vie niinpä teenkin. En todellakaan halunnut muuttua sellaiseksi niljakkeeksi, kuin tyyppi vihjaili mun olevan. Inhosin niitä ajatuksia ja niitä yllykkeitä, joita niistä keskusteluista nousi. En todellakaan suostu sellaiseen, en anna kenenkään voida sanoa, että mitäs minä sanoin, pettäjä olet, kun en sitä ole.
Nuoruuden poikaystävä suuttui, kun hyväntuulisena maalasin seinää ajatuksissani. Ajattelin kuulemma jotain toista miestä. Vähän vaikeeta todistaa mitä ajattelin tai en ajatellut. Tajusin jättää hänet heti.
Ensimmäiset merkit on melkein aina muka "vitsillä" heitettyjä.
"Ai että tyttöjenilta tulossa, meettekö porukalla miehiä sitten jahtaileen, he he!"
"Mitäs meikkailet, joku mieskö sua siellä kaupassa odottelee että pitää pynttäytyä, ha haa!"
"Heh heh, sulla on varmaan ollut villit sinkkuvuodet, miehiä joka viikonpäivälle, heh!
"Sun puhelin piippasi, mikäs salarakas siellä viestittelee? :----)"
Vierailija kirjoitti:
Tajusin lähteä siinä vaiheessa, kun alkoi ahdistaa oma käytös. Kun toinen vinkui, että nyt siellä kaupassa/jumpassa menet ja petät uliuli, mulla alkoi nousta fiilis, että piru vie niinpä teenkin. En todellakaan halunnut muuttua sellaiseksi niljakkeeksi, kuin tyyppi vihjaili mun olevan. Inhosin niitä ajatuksia ja niitä yllykkeitä, joita niistä keskusteluista nousi. En todellakaan suostu sellaiseen, en anna kenenkään voida sanoa, että mitäs minä sanoin, pettäjä olet, kun en sitä ole.
Tällaisen tapauksen kun jätät, niin hän tulkitsee sen jo todisteeksi muiden miesten kyltymättömästä himosta!
Miksi fiksut naiset valitsevat aina väärin?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset merkit on melkein aina muka "vitsillä" heitettyjä.
"Ai että tyttöjenilta tulossa, meettekö porukalla miehiä sitten jahtaileen, he he!"
"Mitäs meikkailet, joku mieskö sua siellä kaupassa odottelee että pitää pynttäytyä, ha haa!"
"Heh heh, sulla on varmaan ollut villit sinkkuvuodet, miehiä joka viikonpäivälle, heh!
"Sun puhelin piippasi, mikäs salarakas siellä viestittelee? :----)"
AUTS, niin totta tämä kirjoitus.
Tajusin noin kolmen kuukauden jälkeen pistää poikki, kun kumppani teki reissutöitä ja joka ilta piti tehdä puhelimessa selkoa, mitä olen tismalleen päivän aikana tehnyt. Töissä olin.
Sitten kun olisi ollut työkavereiden ravintolailta, mies ilmoitti, että jos menet, niin hän ei sitten enää ole täällä kun tulet kotiin, JOS tulet. Tämä oli se viimeinen pisara.
Sitten kun oli erottu, niin vielä soitteli ja ilmoitteli hyppäävänsä sillalta. Sanoin, että en mahda mitään jos hyppää. Siis kiristi palaamaan. Mutta ei kyllä hypännytkään.
"Jos oltais muslimeja, niin voisin vaatia, että pukeudut burqhaan... Läppäläppä!" Joo ekalla kerralla varmaan oli läppä, mutta kymmenennellä ei enää naurattanut. Ja mä pukeuduin kuitenkin useimmiten ihan normaaleihin farkkuihin ja t-paitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi fiksut naiset valitsevat aina väärin?
No eipä siinä alun ihastumisen huumassa se mieskään kaikkea itsestään anna julki.
Erittäin hyödyllinen ketju. Kannattaa heti pistää peli poikki tuollaisten kanssa ennen kuin mitään pahaa tapahtuu.
Kun naisystävä rupesi raivoamaan, kun juttelin normaalisti muiden naisten kanssa. Tillittivät kuulemma minua.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs lutkitte?
Miettikää, että ehkä tämäkin tyyppi vaikuttaa livenä normaalilta...
Halasin veljeäni jota en ollut nähnyt moneen kuukauteen ja mies tuli siitä mustasukkaiseksi. Tiesi kyllä veljekseni koska oli hänet tavannut ennenkin.
Olisi todennäköisesti pitänyt ymmärtää siitä, kun nainen tokaisi, että hänestä mies ja nainen eivät voi koskaan olla aidosti vain ystäviä, koska mies haluaa aina naiselta lopulta seksiä. Kun sitten sanoin, että minusta idioottimainen ajatus, jos minua tai miehiä yleisemmin pidetään näin yksinkertaisin ja alkukantaisina olioinia. - No hän täsmensi sanomalla, että no joo. Ei tietekään sitten, jos nainen on ruma. Muistan vain huokaisseeni.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs lutkitte?
Miettikää, että ehkä tämäkin tyyppi vaikuttaa livenä normaalilta...
Niinpä. Pelottaa jo ajatuskin siitä että joku nainen saattaa haksahtaa ja erehtyä suhteeseen tuon kanssa ennen kuin tuo näyttää todelliset karvansa.
Mies oli tietämättäni asentanut seuranta sovelluksen puhelimeeni. Mietin miksi puhelimeni käyttäytyi niin oudosti. Töissä ennen palaveria huomasin ystäviltäni tulleen muutamia viestejä, mutta ajattelin lukea ne myöhemmin lounaalla kuin ennen palaveria.
Palaverin jälkeen lounasta syödessäni aloin katsoa lukematta olleet viestini, jotka yhtäkkiä olikin jo luettu palaverin aikana. Sitä ennen päivien aikana puhelimeni käyttäytyi oudosti ja mies mainitsi ja puhui asioista joita hän ei mitenkään voinut tietää, koska en maininnut mitään eikä meillä ollut yhteisiä ystäviä. Keksin tekosyyn erota miehestä.
Puhelimeni hälytti tasan kerran. Miesystävän mielestä selvä koodi salarakkaalta. Ehkäpä hän tiesi hyvin salarakkaiden koodit. Olimme seurustelleet vasta 2kk ja aika pian tuon jälkeen loppuikin
Up