Lapsettomilla on elämä niin paljon helpompaa
kuin perheellisillä. Eivät tiedä raskaasta elämästä mitään, saavat tuhlata rahojaan vain itseensä.
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Lasten hankkiminen on luonnollista ja hauskaa.
Terveisin viikko-viikko-isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rahoja?!
Saavat käyttää kaiken itseensä, kun perheellisen rahat täytyy riittää koko perheelle!
Onko ollut pakko hankkia se perhe, jos ei kerran ole rahaa?
Minulla on kolme lasta ja se on oma valintani ja olen tyytyväinen. Tyhjää olisi ilman lapsia.
HAHHAH, AP "Eivät tiedä raskaasta elämästä mitään"
Päinvastoin!!
Ap on itse hankkinut kakaroita ja saanut sitä myöten pikkusen raskasta elämää.
Ap, sä et tiedä raskaasta elämästä yhtään mitään.
AP on oikeassa. Lapsiperheiden elämää pitäisi tukea kaikin mahdollisin keinoin. Vanhemmille lyhyemmät työpäivät ja enemmän joustavuutta. Terveisin lapseton, mutta myötätuntoinen viisikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, valitatko jotain. Sinulla on molemmista elämistä sen parhaat puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rahoja?!
Saavat käyttää kaiken itseensä, kun perheellisen rahat täytyy riittää koko perheelle!
Onko ollut pakko hankkia se perhe, jos ei kerran ole rahaa?
Aina on rahaa perheeseen ja lapsiin. Yksin eläjä vaan tuhlaa enemmän itseensä.
Blaah blaah! En todellakaan hanki lapsia ja luovu vapaudesta, terveydestä ja urastani
Totta turiset. Fakta se on.
Terveisin kahden teinin äiti
Elämä lasten kanssa voi olla alussa raskaampaa, mutta se on myös paljon onnellisempaa ja antoisampaa. Tätä ei lapsettomat koe.
No elämä on valintoja täynnä. Mitä kukin sitten elämältään haluaa.
Se on vähän luonnekysymys. Lapsille pitää antaa itsesrään all the time, mutta sinkut ystävät jotka ei ole lapsia tehneet miettivät aina missä parhaimmat bileet ja hankkivat huomiota lähinnä itselleen.
Joillekin katastrofi on myös liikaa fairya tiskivedessä, joten lasten kanssa tuollainen ajattelu ei vaan toimi. Toiset vinoilevat kaikille liian kilteille, joten vastaus taas, ei lapsia sinne!
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten hankit lapsia jos koet sen vaikeana?
Tuskin tietää itsekään. Avasi ukolleen reidet, jätti pilsut ottamatta, synnytti ja nyt kuvittelee olevansa jumalasta seuraava
Vierailija kirjoitti:
Lapset tekevät onnelliseksi. On ihanaa seurata lapsen kasvua ja kehittymistä, olla osana lapsen oppimista ja aikuistumista.
Ja paskanmarjat. Lapsen kasvamisen ja kehittymisen seuraaminen on tasan yhtä mielenkiintoista, kuin katsoisi kun maali kuivuu. Onnea olen kokenut lapsivuosien aikana n. 5% ja loput 95% on ollut pelkkää työtä ja kurjuutta aamusta iltaan. Olin onnellinen, vapaa ja vauras ennen lapsia, en enää. Olisi riittänyt vain parisuhde, mutta sepä ei naiselle kelvannut. T. 8v ja 4v lasten isä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset tekevät onnelliseksi. On ihanaa seurata lapsen kasvua ja kehittymistä, olla osana lapsen oppimista ja aikuistumista.
Ja paskanmarjat. Lapsen kasvamisen ja kehittymisen seuraaminen on tasan yhtä mielenkiintoista, kuin katsoisi kun maali kuivuu. Onnea olen kokenut lapsivuosien aikana n. 5% ja loput 95% on ollut pelkkää työtä ja kurjuutta aamusta iltaan. Olin onnellinen, vapaa ja vauras ennen lapsia, en enää. Olisi riittänyt vain parisuhde, mutta sepä ei naiselle kelvannut. T. 8v ja 4v lasten isä
Käy kiertämässä yläasteilla ja kertomassa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomat ovat eniten poissa töistä. Haluavat lomat aina juhlapyhien aikaan jne. m57
Höpö, höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, valitatko jotain. Sinulla on molemmista elämistä sen parhaat puolet.
En minä ole viikko-viikko-isä. Et ole sitten sarkasmista kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsin kulunut aihe trollaukseen, kaipaisin jotain raflaavampaa. 0/5.
Aloitus on Porvoosta ja tarkoitus saada palstalaiset haukkumaan lapsiperheitä. Toisaalta haluavathan sossuloisetkin muiden rahoja.
Ei vaan tarkoitus saada perheelliset haukkumaan lapsettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei sinua lapsentekoon pakottanut, oma valintasi, johon pettyneenä yrität sysätä vastuun päätöksestä puolison niskoille.
No miksi sitten hankit lapsia jos koet sen vaikeana?