Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista ihmistä ei hetkauta yhtään jos jotain hirveää tapahtuu ja se on uutisissa.

Vierailija
14.10.2024 |

Suurinosa ihmisistä on järkyttyneitä, mutta entäs ne joita ei asia liikuta yhtään? Pidätkö outona?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka tietää sen olevan fake news. V...tu eräät on ääliöitä. Luuleeko ne tosissaan että voidaan testata jonkun tunteita ja analysoida psyykettä gang stalking metodeilla, näytelmällä ja sabotoiduilla rikoksilla? Tai niillä feikki videoilla ja uutisilla mitä pyörii tv kanavillakin? Tämähän on hilpeää! Idiootit muka analysoimassa jotain "mt-potilasta" joka on fiksumpi he itse. Eivät taida edes tietää mitä se tietää jq tokkopa niille edes kerrottu kaikkea. Buhahaaa vaan. 

Kuka tuo ihminen on?

Vierailija
42/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunlaistani. Hetkahdukseni ei auta kyseiseen hirveään tapaukseen mitään, mutta se pahentaa omaa oloani, millä on negatiivista vaikutusta minun mielenterveyteni lisäksi läheisiini. Siksi olen opetellut olemaan hetkahtumatta asioista, joille en voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka on omasta mitättömyydestään ahdistunut.

Vierailija
44/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jolla on omaakin elämää niin paljon, ettei ennätä uutisia lukemaan.

Vierailija
45/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ns. viileäpäiset ihmiset. 

Vierailija
46/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on kauheita uutisia????

Vierailija
47/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnekylmät ihmiset eivät järkyty, liikutu mistään.Ns. tavallisen ihmisen mielestä tunnekylmien reaktio on järkyttävä.Mutta sille ei voi mitään,että tunnekylmiä ihmisiä on.

Vierailija
48/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa murhataan ja tapetaan päivittäin tuhansittain ihmisiä joita en tunne tai tiedä,paska juttu sinänsä mutta en minä sure tuntemattomien kuolemaa.

Vierailija
49/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun itketti ne tunturiin kuolleet äiti ja poika. Olin juuri sillä viikolla saanut oman pikkupoikani opetettua hiihtämään, jotenkin se ohuen ohut yhteys järkytti. Sen jälkeen en muista järkyttyneni, mutta olen kyllä ollut surullinen esim Valkeakosken ra1skausmurhasta.

Vierailija
50/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä uutisia tulee niin hirveästi, että ei jokaisen kohdalla vaan pysty järkyttymään.

Jotkut uutiset kyllä koskettaa kovastikin, mutta kyllä noihin vaan on pakko turtua.

No just näin. Kyllä mä voin hetken olla jopa itku kurkussa herkkänä ihmisenä mutta sitten on vaan jatkettava omaa elämää eteenpäin. 

Vierailija
51/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnekylmät ihmiset eivät järkyty, liikutu mistään.Ns. tavallisen ihmisen mielestä tunnekylmien reaktio on järkyttävä.Mutta sille ei voi mitään,että tunnekylmiä ihmisiä on.

>älä tee kirjaimellisesti mitään

>joku järkyttyy siitäkin

huoh

Vierailija
52/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. mua ei nyt pahemmin  kiinnosta, kun oma läheinen kuoli hiljattain. Toki kurja tapaus, mutta en nyt jaksa sitäkin tässä surra.

Läheinen ja "läheinen " no ei tainnut olla kovin läheinen.

Vierailija
53/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kiinnostaa vieraiden ihmisten asiat? Heitä on maailmassa jokunen miljardi.

Vierailija
54/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että mulla kestää kauemmin prosessoida tälläisiä kamalia uutisia. Yleensä äitini aina tokaisee "katso nyt mitä taas tapahtunut" mä olen sillai "ok". Sitten joskus menee ehkä kuukausia tai vuosiakin kun alan googlettaa jotain asiaa ja perehtyä siihen ja joskus menettänyt yöuniakin noiden juttujen takia. Ehkä olen myös niin herkkä että ahdistaa ajatella jatkuvaa maailmassa tapahtvaa pahuutta...

Vierailija
55/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet kuitenkin kaduille maalittamaan senkin ällötys. Ei kiinnosta ei.

Vierailija
56/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodassa nämä ääripäät erottuu selvästi. Jotkut kykenevät taisteluun, vaikka vihollinen tulee kohti, toiset taas tärisee maassa maaten, itku kurkussa ja kuset housussa, äitiä huutaen. Kummanlaisia haluaisitte etulinjaan, kun naapuri tulee rajan yli?

Mielellään ne vapisijat etulinjaan lihamyllyyn. Sodan jälkeen tarvitaan tekeviä ihmisiä, heistä ei ole jälleenrakennukseen.

Vierailija
57/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä uutisia tulee niin hirveästi, että ei jokaisen kohdalla vaan pysty järkyttymään.

Jotkut uutiset kyllä koskettaa kovastikin, mutta kyllä noihin vaan on pakko turtua.

No just näin. Kyllä mä voin hetken olla jopa itku kurkussa herkkänä ihmisenä mutta sitten on vaan jatkettava omaa elämää eteenpäin. 

Kyllähän sinua sitten hetkauttaa. 

Vierailija
58/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. mua ei nyt pahemmin  kiinnosta, kun oma läheinen kuoli hiljattain. Toki kurja tapaus, mutta en nyt jaksa sitäkin tässä surra.

Läheinen ja "läheinen " no ei tainnut olla kovin läheinen.

Surun määrä ja kesto, kertoo sen minkälainen tunneside oli läheiseen. Ei esimerkiksi pelkkä sukulaisuhde.

Vierailija
59/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä järkyttyneitä. Tämän kommentin kuulee vain uutislukijan suusta. 

Vierailija
60/64 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa se, että "ei hetkauta"? Miten pitäisi reagoida?