Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuvatko miehet käymään naisurologilla jos naiset ei miesgynellä?

Vierailija
14.10.2024 |

Nyt vastauksia miehet.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa on eri naislääkäri työnnellyt sormeaan mun anaaliin. Toinen veti tuplahanskat ja runsaasti liukkaria. Toinen teki kokeilun nopeasti. Ensimmäinen oli lääkäriopiskelija, toinen jo vanhempi konkari. Mieluummin otan hoikat sormet arseen, kuin isot.

Minulla toisella kerralla oli pienikokoinen venäläiseltä vaikuttava mieslääkäri. En hänen puheestaan paljoa ymmärtänyt mutta sen tajusin kun näytti samaa käsimerkkiä kuin siinä yhdessä rallihaastattelussa jossa sanottiin että ap ty te ääs of timo ja olihan se aika järkyttävä kokemus. M33

Vierailija
82/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, onko lääkäri mies tai nainen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valikoi sukupuolen mukaan kenellä käyn vaan osaamisen. Äkkiseltään tulee mieleen ainakin kerran naislääkärin suorittama tähystys persiiseen ja vasektomia jossa oli nainen leikkaamassa ja toinen avustamassa/sheivaamassa.

Jostain syystä urologeista suurin osa on miehiä.

Vierailija
84/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useinkin käynyt miesgynellä.

T. Nainen

Vierailija
85/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa varmaan noin 10 naisurologia ja kaikki niistä 55+ ikäisiä.

Vierailija
86/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät voi tähän sanoa mitään. Miehet voivat sanoa mielipiteensä.

Vierailija
87/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen oman pienen kokemuksen perusteella valitsisin miehen, Meilahdessa eteen osunut urologimies hyvin ymmärsi että hieman ujostuttaa ehkä asia ja oli todella hyvä mielestäni asiassaan, ei mikään vanha setä vaan aika nuori lääkäri vielä. Seuraavaksi eteen sattunut naisurologi oli taas ihan kyvytön mihinkään kommunikointiin, paskin lääkäri mihin olen törmännyt. Mutta onhan se helppoa hoitaa kun ei osaa sanoa muutamaa sanaa enemäpää, ei halunnut vastata kysymyksiin jne. tuskin hän niin paljon jännitti.

Vierailija
88/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei miehillä olisi tasa-arvoista mahdollisuutta valita hoitava lääkäri sukupuolen perusteella niin kuin naisetkin tekee? Ihan yhtälailla mis voi opiskella naisen sukuelimistä niin kuin nainenkin voi opiskella miehen sukuelimistä vaikka ei itse opiskeluaihetta omistakkaan.

Onko naisilla joku erityisoikeus valita naislääkäri?

Vierailija
89/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina naisurologilla kun on urologille tarvetta. 

#nohomo  

Vierailija
90/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käynyt kerran noin 30-vuotiaan kauniin vaalean virolaisen naisurologin vastaanotolla.

Vierailija
91/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt miesurologilla, mutta ekalla kerralla kävin mieluummin naislääkärillä homofobioissani. Sittemmin tottunut, eikä sukupuolella ole väliä.

Vierailija
92/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on naisena kelvannut kummankin sukupuolen gynekologit, naisia tuntuu vain siinä hommassa olevan enemmän niin niitä on useammin kohdalle sattunut.

Vierailija
93/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käydä vastakkaisen sukupuolen alapäälekurilla, koska eivät luonnollisestikaan voi tietää niin paljon ko värkeistä. Mahdottomuus.

Vierailija
94/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt miesurologilla, mutta ekalla kerralla kävin mieluummin naislääkärillä homofobioissani. Sittemmin tottunut, eikä sukupuolella ole väliä.

Tuo on muuten totta. Nuorena tuntui tosiaan homolta jos mieslääkäri kopeloi alapäätä. Tuntui ettei siitä traumasta selviä koskaan. Nykyään ei mitään väliä lääkärin sukupuolella. 

Vierailija
95/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuvatko miehet käymään naisurologilla jos naiset ei miesgynellä?

Harvoinpa yksittäisen miehen päätökseen vaikuttaa se suostuuko joky nainen käymään miesgynellä.

Vierailija
96/96 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Mikäs sen mukavampaa kuin nainen joka ottaa vapaaehtoisesti elimeni käsiteltäväkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä