Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuvatko miehet käymään naisurologilla jos naiset ei miesgynellä?

Vierailija
14.10.2024 |

Nyt vastauksia miehet.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että mieslääkäri innostuu jos päivän aikana 50 muijaa käy valittamassa vaivojaan? Ei taatusti 

Vierailija
42/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihan sama sukupuolelle.

M 56 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. Ammattitaito merkkaa.

Vierailija
44/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten en käy kenelläkään.

Vierailija
45/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan vain naisurologeihin.

M42

Vierailija
46/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se miehillä menee niin että mieluummin naisille mennään vehkeitä heiluttelemaan, kun mieslääkärin kanssa alkaa homovibat tulemaan pintaan.

Noudattaa täysin sitä linjaa että naiset muutenkin ovat vähemmän jäykkiä näiden sukupuolirajojen kanssa, joten naislääkäri ei heillä haittaa siinä missä tyttökavereiden pussailukaan.

Eivät ole jäykkiä, mutta pari päivää on nyt ulostu ja kauhisteltu miesgynekologeja?

Vierailija
47/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun kävin urologilla, niin oli aika vaivaannuttava hetki kun miesurologi tutki sormellaan eturauhaseni kuntoa.

Siis tutkintahan tapahtuu peräaukon kautta. Ei siinä paljoa hymyilyttänyt kun lääkäri laittoi niitä hanskoja käteen ja pyysi rentoutumaan. Sama se on kumman sukupuolinen sen tutkimuksen tekee, mutta oli se kyllä aika vaivaannuttavaa, noin miesten kesken.

No mieti miten paljon vaivaannuttavampaa olisi ollut jos olisit saanut raivoisan erektion, kun ne miehekkäät sormet liukuivat peppureiässäsi?

Sitähän nämä miesurologeja välttelevät pelkäävät.

Vierailija
48/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vähän mieluummin haluaisi miehen kuin naisen, mutten kieltäytyisikään naisesta jos olisi akuutti vaiva. Pieni penis kyllä aina hävettää vaikka tiedän ettei lääkärinainen sitä asiaa mietikään.

Vierailija
49/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se miehillä menee niin että mieluummin naisille mennään vehkeitä heiluttelemaan, kun mieslääkärin kanssa alkaa homovibat tulemaan pintaan.

Puhu vain omasta puolestasi.

No jotkut tietysti tykkää heilutella vehkeitään miehille, onhan niitäkin poikia toki.

Lääketieteellinen tutkimus tai toimenpide ei ole "vehkeen heiluttelua".

Oletko ala- vai yläasteella?

Vierailija
50/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehenä ihan varmasti vastaamassa sukupuolisyrjinnästä jos ei naislääkäri kelpaa. Ei miehillä ole samanlaista oikeutta valita lääkäreitä sukupuolen mukaan kun miesten on pakko ajatella tasa-arvoisesti mihin selvästikään naiset ei kykene tämänkään esimerkin mukaan

Vierailija
51/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kanssa ehdottomasti käynyt naisurologeilla tuon homopelon vuoksi.

Homofoobikot ovat suurella todennäköisyydellä latentteja (piileviä) homoseksuaaleja.

Vierailija
52/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko miehen rintoja lääkäti on yrittänyt imeä tutkimuksen aikana?

Monenko miehen lääkäri on masturboinut tutkiessaan peräpäätänne?

Vierailija
53/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet miehenä ihan varmasti vastaamassa sukupuolisyrjinnästä jos ei naislääkäri kelpaa. Ei miehillä ole samanlaista oikeutta valita lääkäreitä sukupuolen mukaan kun miesten on pakko ajatella tasa-arvoisesti mihin selvästikään naiset ei kykene tämänkään esimerkin mukaan

Tässä on koko ajan ollut puhe yksityisen puolen lääkäreistä. Sinne sinäkin pääset ihan kenelle haluat, valitset vain mieleisen lääkärin, kun kerran maksat itse käyntisi.

Vierailija
54/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan vain naisurologeihin.

M42

Jännää: mies luottaa vain naislääkäriin. Onko sulla huonoja kokemuksia miehistä?

Vierailija
55/96 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin paukkaisi penis seisokkiin jos nainen hiplaisi.

Epäilen, tuo on vain unesi. Käytännössä siinä käy niin, että naislääkäri joutuu pihdeillä vetämään esiin piiloon pyrkivän minikatkaravun.

Tämä on muuten niin totta, olen käynyt 2 kertaa urolgilla toinen oli nainen toinen mies, olen kuitenkin suht hyvin varustettu mutta tuolla ei kyllä ollut kuin 3cm näkyvissä, koko tilanne on niin vaivaannuttava ja nolo että ei kyllä käynyt mikään seksuaalinen mielessäkään,

Vierailija
56/96 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä pyydän nais-urologin tunnustelemaan eturauhasen kunnonkin

Vierailija
57/96 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenko miehen rintoja lääkäti on yrittänyt imeä tutkimuksen aikana?

Monenko miehen lääkäri on masturboinut tutkiessaan peräpäätänne?

Onko joku lääkäri masturboinnut tuollaisessa tilanteessa?

Vierailija
58/96 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yleensä pyydän nais-urologin tunnustelemaan eturauhasen kunnonkin

Tahdon myös

Vierailija
59/96 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun ja olen käynyt. 

Vierailija
60/96 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että mieslääkäri innostuu jos päivän aikana 50 muijaa käy valittamassa vaivojaan? Ei taatusti 

Ei varmaan niistä mummoista innostu, mutta nuorista naisista innostuu aina. Monet miehet yleensäkin innostuu naisista jatkuvasti ja haluaisivat seksiäkin päivittäin.

Sinä et naisena tätä ymmärrä, mutta meillä miehillä seksuaalisuus on aina ajatuksissa läsnä ja nuoret naiset innostaa varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme