Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä hallitus oikeasti huono vai maristaanko täällä tyhjästä?

Vierailija
14.10.2024 |

Jotenkin en usko, että voi olla aivan sysipaska kokoonpano kyseessä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, edellinen oli myös sysipaska ja siitä maristiin. Tässä on 2/3 Suomen huonoimmista hallituksista nyt putkeen. 

Ei hyviä ole ollut vuosikymmeniin.

Vanhanen velkaannutti Suomen, Katainen möi sähköverkon, Sipilä kutsui ma mut ja pilasi soten, Rinne jätti aiheesta kesken, Marin jakoi yritystukea ilman perusteluja ja Orpo on täystuho joka asian suhteen.

Äänestän nykyistä surkeimmaksi.

Itse odotan vielä miten huonosti menee loppukausi. Tällä hetkellä 1. Holkeri, 2. Marin ja 3. Orpo mutta vielä ehtii muuttumaan. 

Vaikka Marin jakoi rahaa liian holtittomasti, se teki niin paljon oikeita asioita vaikeina vuosina, ettei ole minulla lähelläkään kärkikolmikkoa.

Holkeri vapautti rahamarkkinat, mikä oli iso moka, joten kuuluu kyllä listalle.

Orpo, Holkeri, Sipilä.

Vierailija
22/25 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on Suomen historian hirvein hallitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, edellinen oli myös sysipaska ja siitä maristiin. Tässä on 2/3 Suomen huonoimmista hallituksista nyt putkeen. 

Ei hyviä ole ollut vuosikymmeniin.

Vanhanen velkaannutti Suomen, Katainen möi sähköverkon, Sipilä kutsui ma mut ja pilasi soten, Rinne jätti aiheesta kesken, Marin jakoi yritystukea ilman perusteluja ja Orpo on täystuho joka asian suhteen.

Äänestän nykyistä surkeimmaksi.

Itse odotan vielä miten huonosti menee loppukausi. Tällä hetkellä 1. Holkeri, 2. Marin ja 3. Orpo mutta vielä ehtii muuttumaan. 

Vaikka Marin jakoi rahaa liian holtittomasti, se teki niin paljon oikeita asioita vaikeina vuosina, ettei ole minulla lähelläkään kärkikolmikkoa.

Holkeri vapautti rahamarkkinat, mikä o

Ymmärrän näkemyksen vaikka en sitä jaa, itse en taas ymmärrä sipilää. Talous voi kohtalaisesti, uutta velkaa otettiin melko vähän. 

Marinin kohdalla itse nostan listalle, koska talouden suhteen täysi farssi, koronajohtaminen olematonta, kuten muutenkin johtaminen. Asiantuntijat sivuutettiin isolla kädellä ja varsinaisia päätöksiä asioissa joissa odotin muutoksia, kuten ilmastonmuutoksen vastainen taistelu, ei tehty mitään. 

Vierailija
24/25 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Marinin kohdalla itse nostan listalle, koska talouden suhteen täysi farssi, koronajohtaminen olematonta, kuten muutenkin johtaminen. Asiantuntijat sivuutettiin isolla kädellä ja varsinaisia päätöksiä asioissa joissa odotin muutoksia, kuten ilmastonmuutoksen vastainen taistelu, ei tehty mitään."

Sanon puolustukseksi sen verran, että koronatilanne ei ollut hallussa yhdessäkään maassa. Täällä yritettiin pysyä keskitiellä, eli ei ollut ulkonaliikkumiskieltoa, mutta kuitenkin oli rajoituksia.

Mutta jokaisella on omat tärkeysjärjestyksensä ja kriteerinsä.

Vierailija
25/25 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo kansalaisten tyytyväisyyttä Marinin hallituksern niin tyytyväisyyskuvut Suomen historian huippua