Sattuu miehen käytös :( antoi sekalaisia signaaleja ja lopulta
Hylkäsi. Kysyin monta kertaa että mitä mies haluaa. Yritin nimenomaan olla niin suora kuin mahdollista. Ettei tulisi epäselvyyksiä. Väärinymmärryksiä. Ensin se oli sellaista että ollaan kavereita ja tavataan jossain vaiheessa. Katsotaan miten asiat siitä lähtevät liikkeelle. Asutaan eri maissa. Sitten juteltiin ihan kuin mitään ns. kaveruutta ei olisikaan. Sävy ei todellakaan ollut mikään platoninen. Mies sanoi että hänellä on hyvä fiilis minusta. Hyvä fiilis meidän jutteluista. Niin minullakin oli, harvinaisen hyvä. Mies kovasti ihasteli kuviani. Oli aina niin ihana ja huomaavainen. Huomasin jossain vaiheessa ettei tapaaminen oikein edisty. Kuvittelin että asia on työn alla. Ei se sitten ollutkaan :( Lopulta mies tekemällä teki riidan (minun mielestäni) ja sanoi sitten, ettei halua olla enää tekemisissä, koska minä sitä ja minä tätä. yhtäkkiä olinkin "paha ihminen" vaikka hetkeä ennen oli niin kiva jutella, hyvä fiilis. Minulla on normaali järki päässä ja TAJUAN, että syy on miehessä. ei kenenkään mielipide muutu parissa päivässä että ensin on ihanaa ja sitten toinen on niin kamala että pitää päästä eroon. eikä tuo missään vaiheessa sanonut minua kamalaksi, se oli vain sellainen liioiteltu esimerkki. tajuan ihan mainiosti ettei toisen sekavat signaalit ole minun syytäni :@ minähän nimenomaan yritin koko ajan ymmärtää. kysyin enkä arvuutellut. Kerran olin surullinen ja mies sanoi, että sitten kun hän tulee Suomeen käymään, hän vie minut treffeille. myöhemmin se olikin ihan kaverimielessä sanottu, koska olin niin surullinen. Halusi kuulemma piristää minua antamalla minulle valheellista toivoa. Käytti sanaa treffit. En tiennyt että kaverit käyvät treffeillä. koko ajan sellaista niin epämääräistä menoa. "ollaan kavereita" mutta flirttaillaan ja puhutaan treffeistä. mitä minun olisi pitänyt ajatella? Vastaus: ei mitään. En ole vastuussa toisen sanoista ja teoista. Sattuu tämä ikävä kyllä siitä huolimatta. Olen vihainen ja surullinen samaan aikaan :'(
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä ammattiapua, kun tuollainen aiheuttaa noin paljon tunteita.
Miehessä voi olla vikaa mutta sillä on täysi oikeus olla seurustelematta. Ap ei tajua tätä vaan roikkuu.
Ei aloittaja tarvitse kenenkään neuvoja, koska kaikkihan vain neuvovat jättämään asian sikseen. Hänhän ei halua antaa asian olla, vaan haluaa vatvoa. Ja kiukutella.
Oli AP trolli tai ei mutta vastaisuuden varalle, ne nettimiehet eivät ole mitään muuta kuin chätkamuja. Vaikka tapaisitte luultavasti suhteenne ei kehittyisi mihinkään koska harva jaksaa varsinkaan nykyaikana panostaa kaukosuhteeseen. Joten niitä nettimiehiä ei kannata ottaa kovin tosissaan, usein pyörittävät useampaa naista samaan aikaan.
Miks ihmeessä lähetit sille kuvan jostain vieraasta äijästä? Olisin minäkin suuttunut. Kannattaa etsiä seuraa oikeasta elämästä. Näkee heti missä mennään.
Ymmärrän toki, että kun ap on yli vuoden vuodattanut sydäntään ja flirttaillut italiaanolle, niin tuommoinen äkkihylkäys tuntuu julmalta, sillä olihan hylkäykseen asti kuitenkin olemassa se toivonkipinä, että vielä näette ja sitten leimahtaisikin tulille vuosisadan rakkaustarina ihan livenä.
Vierailija kirjoitti:
Oli AP trolli tai ei mutta vastaisuuden varalle, ne nettimiehet eivät ole mitään muuta kuin chätkamuja. Vaikka tapaisitte luultavasti suhteenne ei kehittyisi mihinkään koska harva jaksaa varsinkaan nykyaikana panostaa kaukosuhteeseen. Joten niitä nettimiehiä ei kannata ottaa kovin tosissaan, usein pyörittävät useampaa naista samaan aikaan.
En usko ap:n olevan trolli. Hän on pakkomielteisesti rakastunut fantasiaansa, mieheen, jonka kanssa on kirjoitellut yli vuoden ja aukkokohdat hän on täyttänyt sillä omalla fantasiallaan. Tuommoisesta voi olla oikeasti vaikea päästä yli, kun toiveissa oli ihan oikea tapaaminenkin ja just kun ei oo päässy livenä vielä näkemäänkään. Eli mies tuntuu paremmalta kuin oikeasti onkaan. Onhan ap:n nimittäin ollut pakko kuvitella ne asiat, mitä ei tiedä miehestä. Ja tottakai kuvitelmissa täytetään ne aukkokohdat itselleen mieluisilla asioilla sitten.
Mixed signals = No.
Tuon kun tajuaa niin deittailu on paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä lähetit sille kuvan jostain vieraasta äijästä? Olisin minäkin suuttunut. Kannattaa etsiä seuraa oikeasta elämästä. Näkee heti missä mennään.
Mäkin veikkaan, että tämä on se syy, ettei ap saa enää lämmiteltyä italiaanoa itselleen. Ap ehkä yritti herättää pientä mustasukkaisuutta italiaanossa lähettämällä potentiaalisen toisen kumppanin valokuvan italiaanolle tyyliin "katso, tässäpä sun kilpakosijasi, tämä mies on musta kiinnostunut". Sen sijaan, että italiaano olisi mustasukkaisesti takertunut ap:hen, niin se aiheuttikin päinvastaisen reaktion miehessä, eli mieheltä meni maku eikä lähtenytkään soitellen sotaan, vaan päinvastoin veti juoksukengät jalkaansa.
Toki ap ja italiaano olivat puhuneet olevansa "vain kavereita" ja silloinhan kilpakosijan kuvan lähettämisessä ei lähtökohtaisesti olekaan mitään väärää, mutta se vain synnyttää kuitenkin sellaisen kuvan, että ap haluaa enemmän miehestä ja yrittää saada italiaanon mustikseksi. Ja miksi yleensä lähettää toisen miehen kuvaa, testatakseen onko italiaanolla oikeasti tunteita, että kimpaantuuko kilpakosijasta, niinkö?
Yrittikö ap esittää sellaista naista, jonka "kaikki haluaa" ja siten yritti ns. jouduttaa ja hoputtaa italiaanoa sitoutumaan paremmin ja viemään heidän juttuaan nopeammin eteenpäin, ettei kukaan muu nyt ehdi napata tuota ap:ta? Sekö oli sen kilpakosijan kuvan lähettämisen pointti?
Ap, huhuu? Tuletko vastaamaan heränneisiin kysymyksiimme.
"No mikään sun ongelma oikein on? (Vaikka olisikin saman aloittajan aloituksia.) Oot hyökkäävä, ilkeä, vihainen, tuomitseva ja haukut ja halveksit. MIksi? Kyllä täällä palstalla saa aloituksia tehdä, ja vaikka samastakin aiheesta uudestaan. Mistä moinen kiukku? Jos ketju ei itseä kiinnosta, voi siirtyä muualle. Ja ensisijaisesti siitä omasta käytöksestään ja kommunikoinistaan kannattaa pitää huoli, että on asiallista."
En ole hyökkäävä, ilkeä, vihainen, tuomitseva enkä hauku tai halveksi.
Mä satun olemaan yksi niistä, joita ap haukkui tyhmäksi aiemmissa italialaisen perään vinkumisketjuissaan. Yritän vain peräänkuuluttaa rehellisyyttä, että miksi hänen on niin vaikea myöntää olevansa se sama ap. Ymmärrän toki, että hän suututti täällä monet, jotka yrittivät häntä auttaa ja siksi yrittää nyt naamioida italialaisen slovakialaiseksi, jotta saisi meiltä apua ja neuvoja.