Sattuu miehen käytös :( antoi sekalaisia signaaleja ja lopulta
Hylkäsi. Kysyin monta kertaa että mitä mies haluaa. Yritin nimenomaan olla niin suora kuin mahdollista. Ettei tulisi epäselvyyksiä. Väärinymmärryksiä. Ensin se oli sellaista että ollaan kavereita ja tavataan jossain vaiheessa. Katsotaan miten asiat siitä lähtevät liikkeelle. Asutaan eri maissa. Sitten juteltiin ihan kuin mitään ns. kaveruutta ei olisikaan. Sävy ei todellakaan ollut mikään platoninen. Mies sanoi että hänellä on hyvä fiilis minusta. Hyvä fiilis meidän jutteluista. Niin minullakin oli, harvinaisen hyvä. Mies kovasti ihasteli kuviani. Oli aina niin ihana ja huomaavainen. Huomasin jossain vaiheessa ettei tapaaminen oikein edisty. Kuvittelin että asia on työn alla. Ei se sitten ollutkaan :( Lopulta mies tekemällä teki riidan (minun mielestäni) ja sanoi sitten, ettei halua olla enää tekemisissä, koska minä sitä ja minä tätä. yhtäkkiä olinkin "paha ihminen" vaikka hetkeä ennen oli niin kiva jutella, hyvä fiilis. Minulla on normaali järki päässä ja TAJUAN, että syy on miehessä. ei kenenkään mielipide muutu parissa päivässä että ensin on ihanaa ja sitten toinen on niin kamala että pitää päästä eroon. eikä tuo missään vaiheessa sanonut minua kamalaksi, se oli vain sellainen liioiteltu esimerkki. tajuan ihan mainiosti ettei toisen sekavat signaalit ole minun syytäni :@ minähän nimenomaan yritin koko ajan ymmärtää. kysyin enkä arvuutellut. Kerran olin surullinen ja mies sanoi, että sitten kun hän tulee Suomeen käymään, hän vie minut treffeille. myöhemmin se olikin ihan kaverimielessä sanottu, koska olin niin surullinen. Halusi kuulemma piristää minua antamalla minulle valheellista toivoa. Käytti sanaa treffit. En tiennyt että kaverit käyvät treffeillä. koko ajan sellaista niin epämääräistä menoa. "ollaan kavereita" mutta flirttaillaan ja puhutaan treffeistä. mitä minun olisi pitänyt ajatella? Vastaus: ei mitään. En ole vastuussa toisen sanoista ja teoista. Sattuu tämä ikävä kyllä siitä huolimatta. Olen vihainen ja surullinen samaan aikaan :'(
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Ap on kesästä asti jauhanut tästä italialaisesta nettiystävästään. Hän myös alkaa saman tien raivoamaan meille, kun kyselemme lisää tai kommentoimme heidän nettisuhdettaan.
Tässäpä hänen ketjujaan:
En käsitä ulkomaalaisen miehen (asuu kotimaassaan) käytöstä
Tapasimme nettideittipaikassa ylli vuosi sitten. En muista tarkkaa aikaa. Jossain vaiheessa mies alkoi valittelemaan välimatkaa ja ehdotti kaveruutta ainakin toistaiseksi. Antoi minun ymmärtää, että on tulossa uudestaan Suomeen lähiaikoina ja voisimme mennä treffeille ja katsoa miten asiat menevät. Juttelu on ollut tosi flirttiä ja mies sanoi, että käy usein someprofiilissani katselemassa kaikkea.
Lähetin miehelle kuvia yhdestä miehestä, jonka kanssa mätsäsimme. Halusin näyttää, etten roiku hänessä ja että minulla on kyllä muitakin. Mies kysyi miksi lähetän hänelle tuollaista ja sanoi, ettei häntä kiinnosta. "Ei hän mustasukkainen ole, miks
Sorry mutta tämä tapahtui edelleen noin viikko sitten ja mies on slovenialainen, jos sillä on olevinaan jotain merkitystä 😊
Siis tässä on kyse toisessa maassa asuvasta kirjekaverista, jota et ole koskaan edes nähnyt? Vaikutat just sellaiselta, joka on valmis siirtämään koko omaisuuteensa ulkomaille kun on löytänyt tosirakkauden verkosta.
Odottakaapa vain, kohta alkaa ap:n raivoaminen meille :D
Vierailija kirjoitti:
mixed signals ei tosiaan käänny kovin hyvin... mutta että sekalaisia signaaleja?
ChatGPT provokamaa... ja te alatte haukkumaan miehiä. Klassista
Missä haukuttiin miehiä? Ap:n provopaskaa kyllä on haukuttu, kun jankkaa sitä useiden ketjujen voimin.
Vierailija kirjoitti:
? Mikä ihmeen raivoaminen. Ei ole tapana 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kesästä asti jauhanut tästä italialaisesta nettiystävästään. Hän myös alkaa saman tien raivoamaan meille, kun kyselemme lisää tai kommentoimme heidän nettisuhdettaan.
Tässäpä hänen ketjujaan:
En käsitä ulkomaalaisen miehen (asuu kotimaassaan) käytöstä
Tapasimme nettideittipaikassa ylli vuosi sitten. En muista tarkkaa aikaa. Jossain vaiheessa mies alkoi valittelemaan välimatkaa ja ehdotti kaveruutta ainakin toistaiseksi. Antoi minun ymmärtää, että on tulossa uudestaan Suomeen lähiaikoina ja voisimme mennä treffeille ja katsoa miten asiat menevät. Juttelu on ollut tosi flirttiä ja mies sanoi, että käy usein someprofiilissani katselemassa kaikkea.
Lähetin miehelle kuvia yhdestä miehestä, jonka kanssa mätsäsimme. Halusin näyttää, etten roiku hänessä ja että minulla on kyllä muitakin. Mies kysyi miksi lähetän hänelle tuollaista ja sanoi, ettei
Sorry mutta tämä tapahtui edelleen noin viikko sitten ja mies on slovenialainen, jos sillä on olevinaan jotain merkitystä 😊
Se löysi rikkaamman sugarmaman. Käyttikö jenkkiveteraanin kuvia?
"Sorry mutta tämä tapahtui edelleen noin viikko sitten ja mies on slovenialainen, jos sillä on olevinaan jotain merkitystä 😊"
Niin varmaan. Nyt kysynkin sulta ap, että kuinka tyhminä sä meitä pidät? Luuletsä oikeasti, että emme tunnista sua? Sä vaan haluat lisää mielipiteitä tästä sun asiasta ja nyt naamioit nettimiehesi slovenialaiseksi :D
Ainiin, mutta sähän pidätkin meitä tosi tyhminä. Siksi luulet, että emme tunnista sua.
Oot kesästä asti haukkunut meitä tyhmiksi noissa aloittamissasi ketjuissa, joissa pakkomielteisesti jankkaat tuosta italialaisesta nettiystävästäsi, jota et ole ikinä livenä edes nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mixed signals ei tosiaan käänny kovin hyvin... mutta että sekalaisia signaaleja?
Missä haukuttiin miehiä? Ap:n provopaskaa kyllä on haukuttu, kun jankkaa sitä useiden ketjujen voimin.
No en ole edelleenkään jankannut yhtään mtn. Yhdessä ketjussa saatoin mainita asiasta. En edes muista enää. Eipä tässä ole ollut liiemmin aikaa jankuttaa yhtään mitään, kun tapahtui edelleen noin viikko sitten.
Vierailija kirjoitti:
"Sorry mutta tämä tapahtui edelleen noin viikko sitten ja mies on slovenialainen, jos sillä on olevinaan jotain merkitystä 😊"
Niin varmaan. Nyt kysynkin sulta ap, että kuinka tyhminä sä meitä pidät? Luuletsä oikeasti, että emme tunnista sua? Sä vaan haluat lisää mielipiteitä tästä sun asiasta ja nyt naamioit nettimiehesi slovenialaiseksi :D
Ainiin, mutta sähän pidätkin meitä tosi tyhminä. Siksi luulet, että emme tunnista sua.
Oot kesästä asti haukkunut meitä tyhmiksi noissa aloittamissasi ketjuissa, joissa pakkomielteisesti jankkaat tuosta italialaisesta nettiystävästäsi, jota et ole ikinä livenä edes nähnyt.
No hän on ihan slovenialainen, uskoit tai et. En ole jankannut tai haukkunut kesällä ketään, kun tämä tapahtui viime viikolla 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Ap luulee olevansa nyt ovela. Mies naamioidaan slovenialaiseksi ja nyt ap on päättänyt, ettei raivoa meille, jotta saa meiltä asiallista pähkäilyä tilanteeseensa. Noh, jotain edistystä edes. Mutta kyllä me silti tiedetään, että se olet sinä, jolla on se italialainen nettimies :D
Ihmetyttää tuollainen hyökkääminen.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä treffi huijareira, ensin kehutaan, sitten pyydetään rahaa kun mukamas tililtä ei voi matkaa maksaa. Sitten kun et anna, sinut ghoustataan. Näistä tapauksista olen kuullut.
Kuulin nais rakkaushuijarista, pyytää rahaa kun melkein kaikkea puuttuu ja sanoo rakastavansa yli kaiken ja sitten taas pyydetään rahaa ja tarina jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap luulee olevansa nyt ovela. Mies naamioidaan slovenialaiseksi ja nyt ap on päättänyt, ettei raivoa meille, jotta saa meiltä asiallista pähkäilyä tilanteeseensa. Noh, jotain edistystä edes. Mutta kyllä me silti tiedetään, että se olet sinä, jolla on se italialainen nettimies :D
Siis mikä sinua riivaa? Miksi valehtelisin miehen alkuperästä? Ei olisi pitänyt näköjään kertoa sitäkään. En luule olevani ovela vaan luulen saavani normaaleja kommentteja tänne. Sen sijaan saan ihmeellistä syyttelyä.
Nigerialainen nettihuijari ei saanut rahoja nopeasti ja ghostasi. Olkaahan varovaisia täällä netissä, rakkaushuijauksia yritetään koko ajan ja aina joku haksahtaa.
Voidaan tietysti leikkiä että hän on italialainen, jos se tekee teidät onnelliseksi. Kelpaa minulle italialainenkin, mutta slovenialainen hän sanoi olevansa. Ei minulla ole syytä epäilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä treffi huijareira, ensin kehutaan, sitten pyydetään rahaa kun mukamas tililtä ei voi matkaa maksaa. Sitten kun et anna, sinut ghoustataan. Näistä tapauksista olen kuullut.
Kuulin nais rakkaushuijarista, pyytää rahaa kun melkein kaikkea puuttuu ja sanoo rakastavansa yli kaiken ja sitten taas pyydetään rahaa ja tarina jatkuu.
Itä-Euroopan naiset vedättää hömelöitä peräkammarinpoikia, jotka lähettävät kaikki rahansa heille. Ap:n nettituttu ei välttämättä ole edes mies, vaan nainen joka teeskentelee miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä sinua riivaa? Miksi valehtelisin miehen alkuperästä? Ei olisi pitänyt näköjään kertoa sitäkään. En luule olevani ovela vaan luulen saavani normaaleja kommentteja tänne. Sen sijaan saan ihmeellistä syyttelyä.
Mitä kommentteja kaipaat? Että älä ole p ö l j ä, itkeskelet kirjekaverin perään kuin olisi suurempikin rakkaustarina? Et vaikuta erityisen kypsältä.
Kohta ap räjähtää, odottakaapa vain :D
Vierailija kirjoitti:
Kohta ap räjähtää, odottakaapa vain :D
Minkä ihmeen takia tekisin niin?