Sattuu miehen käytös :( antoi sekalaisia signaaleja ja lopulta
Hylkäsi. Kysyin monta kertaa että mitä mies haluaa. Yritin nimenomaan olla niin suora kuin mahdollista. Ettei tulisi epäselvyyksiä. Väärinymmärryksiä. Ensin se oli sellaista että ollaan kavereita ja tavataan jossain vaiheessa. Katsotaan miten asiat siitä lähtevät liikkeelle. Asutaan eri maissa. Sitten juteltiin ihan kuin mitään ns. kaveruutta ei olisikaan. Sävy ei todellakaan ollut mikään platoninen. Mies sanoi että hänellä on hyvä fiilis minusta. Hyvä fiilis meidän jutteluista. Niin minullakin oli, harvinaisen hyvä. Mies kovasti ihasteli kuviani. Oli aina niin ihana ja huomaavainen. Huomasin jossain vaiheessa ettei tapaaminen oikein edisty. Kuvittelin että asia on työn alla. Ei se sitten ollutkaan :( Lopulta mies tekemällä teki riidan (minun mielestäni) ja sanoi sitten, ettei halua olla enää tekemisissä, koska minä sitä ja minä tätä. yhtäkkiä olinkin "paha ihminen" vaikka hetkeä ennen oli niin kiva jutella, hyvä fiilis. Minulla on normaali järki päässä ja TAJUAN, että syy on miehessä. ei kenenkään mielipide muutu parissa päivässä että ensin on ihanaa ja sitten toinen on niin kamala että pitää päästä eroon. eikä tuo missään vaiheessa sanonut minua kamalaksi, se oli vain sellainen liioiteltu esimerkki. tajuan ihan mainiosti ettei toisen sekavat signaalit ole minun syytäni :@ minähän nimenomaan yritin koko ajan ymmärtää. kysyin enkä arvuutellut. Kerran olin surullinen ja mies sanoi, että sitten kun hän tulee Suomeen käymään, hän vie minut treffeille. myöhemmin se olikin ihan kaverimielessä sanottu, koska olin niin surullinen. Halusi kuulemma piristää minua antamalla minulle valheellista toivoa. Käytti sanaa treffit. En tiennyt että kaverit käyvät treffeillä. koko ajan sellaista niin epämääräistä menoa. "ollaan kavereita" mutta flirttaillaan ja puhutaan treffeistä. mitä minun olisi pitänyt ajatella? Vastaus: ei mitään. En ole vastuussa toisen sanoista ja teoista. Sattuu tämä ikävä kyllä siitä huolimatta. Olen vihainen ja surullinen samaan aikaan :'(
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä treffi huijareira, ensin kehutaan, sitten pyydetään rahaa kun mukamas tililtä ei voi matkaa maksaa. Sitten kun et anna, sinut ghoustataan. Näistä tapauksista olen kuullut.
Ihan aito ihminen oli, huoh. Mutta tulihan tämä klassikkojankutus tännekin ketjuun.
Mitä ihmeen pohdiskelua tarvitaan, oli ja meni, kirjekaveruus on ohi. So what.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ap räjähtää, odottakaapa vain :D
Minkä ihmeen takia tekisin niin?
Koska olet räjähtänyt joka ikisessä aiemmassa ketjussasi, jossa itket italialaisen online-rakkaasi perään.
Vierailija kirjoitti:
Catfish.
Eipä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet räjähtänyt joka ikisessä aiemmassa ketjussasi, jossa itket italialaisen online-rakkaasi perään.
Missä aiemmissa ketjuissa kun tämä on kirjaimellisesti viikon vanha asia? 😃
Vierailija kirjoitti:
Vielä yrittää olla "raivoamatta", mutta emojien käyttö on myös tutun oloista. Vielä puuttuu itkunaurut, mutta naamapalmu jo oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä treffi huijareira, ensin kehutaan, sitten pyydetään rahaa kun mukamas tililtä ei voi matkaa maksaa. Sitten kun et anna, sinut ghoustataan. Näistä tapauksista olen kuullut.
Ihan aito ihminen oli, huoh. Mutta tulihan tämä klassikkojankutus tännekin ketjuun.
TÄNNEKIN KETJUUN. Haha, paljasti itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olikin aito ihminen, peräti italialainen:D.
Mä uskon kyllä, että se sun italialainen on ihan oikea ihminen ja että teillä oli yli vuoden netti-online säätämissuhde, näithän hänen somen, sukulaisia jne. Mä olen lukenut ap sun kaikki italialaismies-vinkumisketjusi huolella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletko sinä etten lue muiden samanlaisia ketjuja täällä? 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä tuolla hymiö-naamalla meitä huijaa :D. Sä olet se italialaisen online-miehen perään itkevä nainen.
Varmaan joku huijari piti hauskaa kustannuksellasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olikin aito ihminen, peräti italialainen:D.
Mä uskon kyllä, että se sun italialainen on ihan oikea ihminen ja että teillä oli yli vuoden netti-online säätämissuhde, näithän hänen somen, sukulaisia jne. Mä olen lukenut ap sun kaikki italialaismies-vinkumisketjusi huolella :D
Sanon nyt kymmenennen kerran: En tiedä mikä tämä italialainen on. Kelpaa minulle italialainenkin, mutta tämä mies sanoi olevansa slovenialainen. Ehkä sitten valehteli minulle kerta te tiedätte paremmin 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä tuolla hymiö-naamalla meitä huijaa :D. Sä olet se italialaisen online-miehen perään itkevä nainen.
En edelleenkään ole. 🙄 onneksi sinun väitteesi ei muuta faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et muka saanut aiemmista ketjuistasi tarpeeksi pohdiskelua?
Selvä. 'Slovenialainen' hylkäsi sinut. Tämä on nyt käsitelty, voidaan siirtyä seuraavaan aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et muka saanut aiemmista ketjuistasi tarpeeksi pohdiskelua?
Ei ole mtn aiempia ketjuja🤡 luoja tuota jankutuksen määrää.
Vierailija kirjoitti:
Selvä. 'Slovenialainen' hylkäsi sinut. Tämä on nyt käsitelty, voidaan siirtyä seuraavaan aiheeseen.
Siirry vain. Heippa!
"Siis mikä sinua riivaa? Miksi valehtelisin miehen alkuperästä? Ei olisi pitänyt näköjään kertoa sitäkään. En luule olevani ovela vaan luulen saavani normaaleja kommentteja tänne. Sen sijaan saan ihmeellistä syyttelyä."
Valehtelet miehen alkuperästä siksi, koska et halua tulla tunnistetuksi siksi samaksi naiseksi, joka on kirjoittanut tänne italialaisesta online-kaveristaan ja raivonnut meille ketjuissa, sillä tällä kertaa haluat oikeaa ja kypsää pohdiskelua miehen käytöksestä. Et halua, että tilanne riistäytyy taas siihen pisteeseen, että haukut meitä ja me sulkeudumme sen takia, etkä saa meistä sitten pohdisteluapuja ja tukea tai vinkkejä siihen, että miten sun kannattais nyt tehdä sen italialaisen miehen kanssa.