Työttömiä haukkunut tuttuni jäi työttömäksi
Kommentit (59)
Joko kävit sanomassa että menee töihin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meistä aika monesta löytyy tuollaista vahingoniloa. Fiksu osaa tosin pitää päänsä kiinni ja olla näyttämättä sitä.
Tietyt "tutut" kyseli aina tavatessa, oletko töissä, oketko saanut töitä? Sitten kun sain vakituisen työpaikan, hävisi nämä "tutut". Kusipäitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jättäydyin työttömäksi 13 vuotta sitten ja silti edelleen haukun työttömiä. Mielipiteeni ei muutu oman tilanteeni mukaan, vaan ajattelen yhteiskunnan parasta.
😅
Olen myöskin aina äänestänyt Kokoomusta tai Perussuomalaisia. Tällä hallituskaudella tehdyt leikkaukset ovat vähentäneet myös minun tukiani. En kuitenkaan käännä takkiani ja ala äänestämään jotakin muuta puoluetta. Nykyisen hallituksen päätökset ovat yhteiskuntamme parhaaksi ja osaan ajatella muutakin kuin vain omaa napaani.
Onneksi jälkikasvuni eivät maksa veroja suomeen 🤗. Kohta lähden itsekin ulkomaille tuhlaillemaan eläkettäni 😊
Et ole koska ystävääsi ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin aloin työttömäksi. Olin valtiolla hyväpalkkaisessa virassa jossa ei juuri työt painaneet.
Ajattelin säästää valtion rahoja ja nyt saan sen 600e kuussa 6000e palkan sijaan.
Minä taas nostan eläkettä ja keikkailen sotella, että voin kiusata Petteriä & Riikkaa ja olla mahdollisimman suuri kuluerä.
Tuo eläkeputki tulee menemään poikki myös vuonna 61-64 syntyneiltä, nyt se on jo poikki nuorempien osalta. Myös osittaisen varhennetun vanhuuseläkkeen keskeyttäminen on suunnitelmissa ja jo myönnetyt Ove eläkkeet jotka jää käyttämättä siirretään takaisin eläkekertymiin..
Älähän nyt. Petteri-Poika ja Riikka-Täti ovat sanoneet, että heidän hallituskaudella tulee varmasti 100 000 uutta työpaikkaa, joten haukkuva naapurisi EHKÄ työllisyy, mutta nyt on vain käynyt niin, että Petteri-Pojan ja Riikka-Tädin ennuste on negatiivinen, tullut nimittäin 50 000 uutta työtöntä.
Kysy siltä onko vielä samaa mieltä työttömistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haukun työttömiä vaikka olen itsekin työtön. En kuitenkaan asu vuokralla kerrostalossa pääkaupunkiseudulla. Olen ollut eläkeputkessa jo kauan ja pian eläkkeellä. Leikkaukset eivät koske minua mitenkään.
Ei ole enään eläkeputkea, se on poistunut aikaa sitten
Niillä on, jotka ehtivät täyttää nuo kriteerit eli pääsivät lisäpäiville. Minä pääsin aivan viime hetkillä. Voi minua onnenpekkaa.
Porukka liekeissä näinkin typerästä trollista, mutta mikäpä provo ei tällä palstalla läpi menisi.
Karma puri persauksiin. Toivottavasti edes nolottaa tuollaiset haukkumiset.
Miksi jotkut saa kovasti mielihyvää toisen työttömyydestä, yleisellä tasolla kyselen.
Liero on ihan hyvä eläin. Ap on kasa paskaa. Pitää nähdä pirusti vaivaa, että siitä tulee jotain kunnollista.
Olen huomannut tässä elämässä, että vannomatta paras ja ylpeys käy lankeamuksen edellä.
Se joka halveksi ylipainoisia ja tuhahteli silmiään pyöritelle, ettei koskaan tule painamaan yli 60kg, lihoi myöhemmin.
Se joka halveksi ja puhui rumasti yksinhuoltajista, ja vannoi ettei koskaan tule sellaiseksi, jäi leskeksi. Ja yksin.
Se joka vannoi ettei ole mikään huono ja alhainen alkoholisti, kusi elämänsä niin pahasti etten voi tässä kertoa. Oli otsikoissakin. Ja osottautui alkoholistiksi myös.
Se joka kehui ettei koskaan voisi sortua mihinkään huumeisiin, kokeili melkein kaikki huumeet vuoden kuluttua kehumisestaan.
On varmasti tuhansittain työttömiä, kenestä ei koskaan pitänyt tulla sellaista roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin aloin työttömäksi. Olin valtiolla hyväpalkkaisessa virassa jossa ei juuri työt painaneet.
Ajattelin säästää valtion rahoja ja nyt saan sen 600e kuussa 6000e palkan sijaan.
Eipä taida löytyä niin isoa "esiintymis"palkkiota jolla tulisit julkisuuteen tuon tilanteesi todentamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tässä elämässä, että vannomatta paras ja ylpeys käy lankeamuksen edellä.
Se joka halveksi ylipainoisia ja tuhahteli silmiään pyöritelle, ettei koskaan tule painamaan yli 60kg, lihoi myöhemmin.
Se joka halveksi ja puhui rumasti yksinhuoltajista, ja vannoi ettei koskaan tule sellaiseksi, jäi leskeksi. Ja yksin.
Se joka vannoi ettei ole mikään huono ja alhainen alkoholisti, kusi elämänsä niin pahasti etten voi tässä kertoa. Oli otsikoissakin. Ja osottautui alkoholistiksi myös.
Se joka kehui ettei koskaan voisi sortua mihinkään huumeisiin, kokeili melkein kaikki huumeet vuoden kuluttua kehumisestaan.
On varmasti tuhansittain työttömiä, kenestä ei koskaan pitänyt tulla sellaista roskaa.
Rasistinen kollegani adoptoi tummaihoisen lapsen. Olen monta kertaa miettinyt, että mahtoiko kolahtaa omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Porukka liekeissä näinkin typerästä trollista, mutta mikäpä provo ei tällä palstalla läpi menisi.
Tämähän on oikein hauska ketju. Älä ole tosikko.
Jos kateellisuus ja vahingonilo olisi lajeja olympialaisissa, suomalaiset aina voittaisivat kultaa.