Olen ihastunut YLISUURIIN housuihin
Aiemmin mulla ollut aika maltillista housua ja olen korviani myöden rakastunut näihin jättihousuihin, eli valtavan väljiin, on ihminen kummallinen olio, en muutama vuosi sitten olisi mistään hinnasta tällaisia laittanut jalkaani ja enää en muuta edes käytä, pillihousut ovat kamalan näköiset lähes kaikilla naisilla.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
80 luku tulee, oletko valmis?
Ei tule, se oli ja meni, takaisin ei ole ikinä tulemista. Mitään puolivillaista larppaamista ei lasketa.
Minäkin tykkään ihme kyllä löysälahjehousuista nykyään. Harmi että housuni hajosivat :( Ostin jo uudet tilalle, mutta eivät ne ole yhtä hienot kuin nämä jotka minulla on nyt päälläni kotona. Tosin rakastan myös pillipöksyjä.
Itsellä iän myötä vaatemaku muuttunut, nykyään arvostan vaatteissa sitä, että ne tuntuvat mukavilta ja ovat rentoja. Nuorempana käytin itsekin pillifarkkuja. Varmasti aikalailla kaikilla vaatemaku muuttuu vanhetessa.
Mä tykkään jättimuhkeista kellohameista. Vähän hävettää myöntää, mutta kun liikun esim kaupungilla, peilailen itseäni tai oikeammin sitä hametta ja ihailen miten se liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään jättimuhkeista kellohameista. Vähän hävettää myöntää, mutta kun liikun esim kaupungilla, peilailen itseäni tai oikeammin sitä hametta ja ihailen miten se liikkuu.
Ne on kyllä todella tyylikkäitä!
Muhkea alaosa on todella ihana ja naisellinen. Myös naisen anatomia tykkää, kun ei purista ja ahdista alavatsaa ja lantiota, ja korostaa naisellista vartalomallia. Ihanaa vaihtelua näiden kireisiin housuihin sullomisvuosien jälkeen.
Minä tunnen suunnatonta vetoa ylisuuriin kenkiin, oikein sellaisiin pellekokoisiin, numeroa 80 ja siitä ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on kyllä todella tyylikkäitä!
Täällä kanssa kellohamefani!
Vierailija kirjoitti:
Tiukat farkut 80 luvulla oli.
Vierailija kirjoitti:
Muhkea alaosa on todella ihana ja naisellinen. Myös naisen anatomia tykkää, kun ei purista ja ahdista alavatsaa ja lantiota, ja korostaa naisellista vartalomallia. Ihanaa vaihtelua näiden kireisiin housuihin sullomisvuosien jälkeen.
Tykkään kanssa. Mutta sitten yläosan pitäisi olla istuvampi, enkä pidä siitä itselläni. Käytän hieman muhkeita alaosia ja yläosia.
Ja kuitenkin pidät stringejä alla? Ole hyvä ja näytä sinä pultsarilta paikallispubin edessä klo 5. Seksintappo-housut ovat kyllä hirveät. Hanki vielä mummoalusvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Oxford bags
Oikeaoppiset oxford-housut eli sellaiset joissa leveys alkaa jo lantiolta, jossa kangas on ommeltu laskoksille, ovat tyylikkäät.
Leveissä kangashousuissa on vain se, että niiden täytyy olla tismalleen oikean pituiset. Liian pitkinä ne ovat renttuiset ja likaantuvat lahkeista heti. Myöskään tuulisina päivinä en sellaisia käyttäisi kun en tykkää että lahkeet hulmuavat.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 80-lukua. 😁
Vierailija kirjoitti:
Itsellä iän myötä vaatemaku muuttunut, nykyään arvostan vaatteissa sitä, että ne tuntuvat mukavilta ja ovat rentoja. Nuorempana käytin itsekin pillifarkkuja. Varmasti aikalailla kaikilla vaatemaku muuttuu vanhetessa.
Kyllä vain ja vartalon muoto muuttuu myös, kaikki housumallit eivät istu yhtä hyvin, mutta olen todella, siis todella yllättynyt, että olen kääntynyt näiden hyvin kauttaaltaan väljien housujen käyttöön, näyttävät henkarissa tai rekillä kauheilta, mutta päällä ihan käsittämättömän hyvältä, kummallisia ovat ajat : )
Vierailija kirjoitti:
Niin nappikommentti, täydellisen samaa mieltä, väljä alaosa on juuri niin naisellinen ja siihen tiukempi yläosa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin pidät stringejä alla? Ole hyvä ja näytä sinä pultsarilta paikallispubin edessä klo 5. Seksintappo-housut ovat kyllä hirveät. Hanki vielä mummoalusvaatteet.
Anteeksi, en ymmärrä vulgääriä tekstiä !