Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömiä haukkunut tuttuni jäi työttömäksi

Vierailija
14.10.2024 |

Olenko alhainen liero kun tunnen vahingoniloa? 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille sähköpostia otsikolla:

MENE TÖIHIN LUSMULOINEN!

Vierailija
22/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiselle nauraminen on inhottavaa, oli se toinen kuinka mulkku tyyppi tahansa. 

Vahingoniloinen ihminen on epäempaattinen ja vielä pahempi kuin se vahingonilon kohde. 

Kauhea määrä alapeukkuja... Onpa inhottavaa porukkaa täällä, oikeasti en olisi uskonut että nuin paljon ihmisissä pahantahtoisia. Kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla vahingoniloinen. Voit kuitenkin mennä joka aamu kuudelta herättämään hänet ja auttamaan kädestä pitäen työnhaussa ja CV:n hiomisessa. Sano hänelle, että olet huolissasi ja haluat auttaa häntä, koska hän on nyt suuressa vaarassa syrjäytyä ja menettää elämänhallintansa. Kannattaa jutella sillä tavalla mahdollisimman hitaasti ja empaattisesti ymmärtäen, koska hän on nyt työtön ja siksi yksinkertainen ja holhottava. Muista myös kertoa, mitä työtön saa omistaa ja ostaa. Lemmikeistä valitettavasti on luovuttava. Ja alkoholista ilman muuta. Voit myös etsiä hänen kanssaan uutta pientä yksiötä jostain halvemmalta paikkakunnalta.

Hän varmasti arvostaa apuasi.

Vierailija
24/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haukun työttömiä vaikka olen itsekin työtön. En kuitenkaan asu vuokralla kerrostalossa pääkaupunkiseudulla. Olen ollut eläkeputkessa jo kauan ja pian eläkkeellä. Leikkaukset eivät koske minua mitenkään.

No en asu minäkään pk-seudulla.

T. Työtön

Vierailija
25/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppäs lähemmäs ja sano sille näin: PERKELETTÄKÖ TÄÄLLÄ VETELEHDIT, ELÄTKÖ YHTEISKUNNAN VAROILLA. Painu töihin perkeleen lusmu. Jos pällistelee hämmästyneenä, toista tuo isolla kirjoitettu niin kauan, että 100 hakemusta on kirjoitettu ja lähetetty ja jos ei pääse edes haastatteluun, jatka taas tuota isolla kirjoitettua viestiä. Toitota, toitota!

Vierailija
26/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin työhaastattelussa ja se sanoi etten jaksaisi tehdä sitä työtä. No pari vuotta myöhemmin se haastattelija oli työtön ja tuli firmaani hakemaan töitä. Sanoin sille ettei se jaksaisi tehdä sitä työtä mitä meillä on. Olin siis töissä isäni matto ja remontti firmassa johtajana koska isäni jäi eläkkeelle. Parin vuoden päästä tämä firma myydään niin isä on halunnut.

Vierailija
27/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän välttää kovasti sanaa "työtön", nyt kun on kyse hänestä itsestään.

"Etsin uusia haasteita", "olen pienellä irtiotolla" ym. sellaista selittää.

Ap

Soita sille aamulla klo 6.30 ja sano että lähtee töihin.

Vierailija
28/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaaaaa...työtön paska tuli siitäkin..

Vierailija
29/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden vuoden työnhaun kuluttua se onnistuu saamaan työpaikan 300 hakijan joukosta ja alkaa pätemään kuinka jokainen kyllä löytää töitä jos haluaa.

Vierailija
30/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat aina välillä muistuttaa, että työttömyys on täysin omaa syytä, vai mitä?

Vierailija
31/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jättäydyin työttömäksi 13 vuotta sitten ja silti edelleen haukun työttömiä. Mielipiteeni ei muutu oman tilanteeni mukaan, vaan ajattelen yhteiskunnan parasta.

😅

Olen myöskin aina äänestänyt Kokoomusta tai Perussuomalaisia. Tällä hallituskaudella tehdyt leikkaukset ovat vähentäneet myös minun tukiani. En kuitenkaan käännä takkiani ja ala äänestämään jotakin muuta puoluetta. Nykyisen hallituksen päätökset ovat yhteiskuntamme parhaaksi ja osaan ajatella muutakin kuin vain omaa napaani.

Juuri näin. Vasemmiston ongelmat alkavat kun muiden rahat loppuu

Vierailija
32/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menöön töihin!

Vierailija
33/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi elätettävä loinen lisää

Vierailija
34/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkka osuukin omaan nilkkaan

Vierailija
35/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKÄÄ TÖIHIN

Vierailija
36/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jättäydyin työttömäksi 13 vuotta sitten ja silti edelleen haukun työttömiä. Mielipiteeni ei muutu oman tilanteeni mukaan, vaan ajattelen yhteiskunnan parasta.

😅

Olen myöskin aina äänestänyt Kokoomusta tai Perussuomalaisia. Tällä hallituskaudella tehdyt leikkaukset ovat vähentäneet myös minun tukiani. En kuitenkaan käännä takkiani ja ala äänestämään jotakin muuta puoluetta. Nykyisen hallituksen päätökset ovat yhteiskuntamme parhaaksi ja osaan ajatella muutakin kuin vain omaa napaani.

Tästä kommentista huomaa, miten sinisilmäisen uskollinen on orja isännilleen. Isännät ajattelevat vain omaa napaansa ja orja luulee, että kaikki mitä isännät tekevät, tekevät sen vilpittömästi kaikkien hyväksi. "Nyt täytyy leikata teidän orjien vähistä leivästänne, jotta saadaan pelastettua tämä maa." Samalla isäntä laittaa enemmän päällisiä omalle leivälleen.. Mutta orjat ovat niin ylpeitä uskollisuudestaan isännilleen, etteivät kyseenalaista mitään.

Vierailija
37/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vähän hymyä tähän päivään näillä kommenteilla, kiitos!

Vierailija
38/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haukun työttömiä vaikka olen itsekin työtön. En kuitenkaan asu vuokralla kerrostalossa pääkaupunkiseudulla. Olen ollut eläkeputkessa jo kauan ja pian eläkkeellä. Leikkaukset eivät koske minua mitenkään.

Ei ole enään eläkeputkea, se on poistunut aikaa sitten

Vierailija
39/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloin työttömäksi. Olin valtiolla hyväpalkkaisessa virassa jossa ei juuri työt painaneet.

Ajattelin säästää valtion rahoja ja nyt saan sen 600e kuussa 6000e palkan sijaan.

Vierailija
40/59 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rankaisetko itseäsi päivittäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi