Viime vuonna ei kastettu yhtään Päiviä? Olen vähän hämmästynyt
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Joku Päivi otti nokkiinsa kun alko armoton alepeukku rummutus mun kommenttiin kun mä sanoin että se ei ole enää tätä päivää.
Tarkotus ei ollu loukata ketään. Päivi on hieno nimi, mut niiku sanoin, se ei oo tätä päivää enää. Niiku ei oo ne muutkaan mitä siinä listassa oli.
Ai, onko tästä ollut jo aloitus? Ap
En tunne yhtään alle nelikymppistä Päiviä. Tiedätkö ap muka Päivi-vauvoja?
Miten kastaminen liittyy Hesarin uutiseen? Siinähän oli lasten nimeämisestä kyse.
Olen itse yllättynyt, että joku on viime vuonna kastettu Riikaksi.
Kissani on Päivi, harmaa leikattu kolli.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, mutta Ritvattomuus on minusta ihan ymmärrettävää, mutta Päivi on minusta ihan käyttökelpoinen nimi tässäkin maailmassa.
Mutta makuasioista toki. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten kastaminen liittyy Hesarin uutiseen? Siinähän oli lasten nimeämisestä kyse.
No nimetty sitten. Samma sak. Ap
Pidän kolmetavuisista nimistä, ja mielellään nimessä on hyvä olla R.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on r-vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on r-vika?
Se korjataan. Ellei ole sellainen ettei voi.
Vierailija kirjoitti:
Kissani on Päivi, harmaa leikattu kolli.
Poika nimeltä Päivi 😘
Vierailija kirjoitti:
Perkele!
Päivi on vielä liian nuori nimi ollakseen sopiva nykyisille lapsille. Nelikymppisissä on vielä päivejä, mutta nyt nimet ovat samoja kuin 1900-luvun alussa. Mutta ihan kiva nimi.
Mun mielestä Päivi on kaunis nimi, ja se on myös ulkomailla eksoottinen ä-kirjaimen takia. Mutta se voi olla myös syy, miksi jotkut eivät sitä halua antaa lapselle kansainvälisessä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, mutta Ritvattomuus on minusta ihan ymmärrettävää, mutta Päivi on minusta ihan käyttökelpoinen nimi tässäkin maailmassa.
Mutta makuasioista toki. Ap
Ja kuusi Päiviä peukuttanut, kuolen nauruun :D Ette itse kuule nimeänne samalla tavalla kuin muut. Päivi on vanhan naisen nimi. En voisi kuvitellakaan Päivi-vauvaa, ihan sama asia kuin Ritva.
Mä olen saanut yhdeltä Päiviltä reikää!
Marko
Joku Päivi otti nokkiinsa kun alko armoton alepeukku rummutus mun kommenttiin kun mä sanoin että se ei ole enää tätä päivää.
Tarkotus ei ollu loukata ketään. Päivi on hieno nimi, mut niiku sanoin, se ei oo tätä päivää enää. Niiku ei oo ne muutkaan mitä siinä listassa oli.