50+ ja ensitreffeille meikkaaminen
Miehen mielipide kiinnostaa, onko naisen parempi olla heti oma luonnollinen itsensä ilman meikkiä ja muuta koristautumista vai meikattu?
Kommentit (25)
Miksi kyselet miehiltä? Teet, kuten yleensä teet, ja jos miehelle ei kelpaa, se on väärä mies.
Onko tämä taas joku "meikit on huijausta" mies provoilemassa...
Saa olla tietysti ihan niin kuin itse tykkää, meikata tai olla meikkaamatta. Itse meikkaisin, kun nyt meikkaan joka päivä muutenkin töihinkin. Mutta monet ei sellaista tee ja sekin on ihan ok. En mä kyllä koe että meikki olisi joku naamio, jolla peitellään todellisuutta. Se on samalla tapaa koristautumista kuin vaikka kivat korvikset tai huivi.
Kevyt meikki, tietenkin. Kai aiot vaatteet ja tissiliivitkin laittaa? Miksi olet noin epävarma? Mieleen tulee yksi ekoista tyttöystävistä vuosikymmeniä sitten joka jo baarissa tavattuamme ensimmäisenä iltana hoki että tajuanko ettei hän näytä samalle ilman meikkiä 🤦🏼
Ilman meikkiä tietenkin, ala myös heti saman tien nalkuttamaan ja syyllistämään miestä koska ennen pitkää teet sitä kuitenkin.
Sinun olisi hyvä olla sellaisena kuin itse parhaiten viihdyt. Epävarmuus näkyy kauas.
Mä itse en meikkaa enkä ole ollenkaan epävarma itsestäni. Tämä tarkennuksena.
ap
Oletko pukeutumista mietttinyt ollenkaan? Entä hiukset? Kengät? Tuoksut? Hygienia?Aiotko myös piereskellä? Kiroilla?
Sipase pikkusen huulirasvaa, et muuta tarvi, jos nappaa niin nappaa, jos ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mikä tämä aloituksen motiivi oli? Jos et meikkaa niin et meikkaa.
Ota muutama nopea kossusnapsi ennen treffejä, ja ehdota ensi töiksesi seksiä.
Voisin jotain huuvisävytettä laittaa mutta tuskin mitään vahvaa, jos en muutenkaan meikkaile. Sen sijaan hiuksia voisin koristaa esim kauniilla pinnillä ja vähän kihartaa. Ei se meikki ole ainoa, millä voi laittautua.
Itse en ole menossa treffeille mutta kiitos miehet mielipiteistä :D
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä sä sit kysyt meikistä? Älä laita meikkiä.
Minun mielipiteeni on, että meikkaa. En yleensä ole muutenkaan kiinnostunut täysin naturaaleista hipeistä, jotka eivät ehosta itseään millään lailla.
Mietin vain, että todellisuus paljastuu kuitenkin.
ap