Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.
IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.
Kommentit (5794)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla heti eka ajatus on, että Janne olisi halunnut erota ja Rolffi ei kestänyt ajatusta.
Uutisten mukaan riita olis ollu. Mutta mitä riita koski?
Jannella oli naissuhde. Rolf tajusi menettäneensä pelin.
Tämähän menee jännäksi. Oliko puhakka eheytymässä?
On myös olemassa biseksuaaleja. Itsekin jos nyt mun ukko laittaisi mut kylmäksi, asiaa käsiteltäisiin heterosuhteessa tapahtuneeksi vaikka minä olen bi nainen ja ukko hetero.
Janne alkoi seurustella tämän Rolfin kanssa 19-vuotiaana eli iässä jossa usein vielä etsitään itseä. Hän oli 10 vuotta miehen kanssa yhdessä, jolloin helposti kadottaa itsensä.
Joten ehkä hänelle e
Miksi ihmiset tekee asioista näin monimutkaisia? Muistan, kun itseänin yritettiin hämmentää peruskoulun seksivalitustunnilla kertomalla, että biseksuaaliset ajatukset on ihan normaaleja. Eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla heti eka ajatus on, että Janne olisi halunnut erota ja Rolffi ei kestänyt ajatusta.
Uutisten mukaan riita olis ollu. Mutta mitä riita koski?
Jannella oli naissuhde. Rolf tajusi menettäneensä pelin.
Tai Janne oli ylipäätään jo kohdannut liikaa kontrollia ja väkivaltaa tuossa suhteessa ja halusi erota.
Ehkä Janne jo vaistosi että tilanne on vakava. Ehkä väkivallan kierre oli siinä pisteessä että ero oli välttämätön.
En tunne Jannea mutta ainakin itse olen saanut hänestä aika fiksun ja ajattelevaisen kuvan. Sitten taas ihmisillä on taipumus kuvitella että väkivallan uhri olisi jotenkin ressukka tai naivi. Ei se niin mene. Väkivallan kierre johtaa siihen että suhteesta lähteminen on oma prosessinsa. Uhri jää tavallaan koukkuun ja samalla haluaa pois siitä.
Miksiköhän norgegubbe ei ampunut itseään jos noin ankarasti kismitti parisuhdeasiat? Kerranhan se vaan kirpasee. Nuorella sentään olisi ollut elämä edessä.
"Epäilemme vakaata harkintaa sekä erityisen raakaa ja julmaa tekotapaa, Högman sanoo Ilta-Sanomille." Aivan järkyttävää oli teon motiivi mikä tahansa. Kuinka voi julmasti tappaa puolisonsa tämän omassa kodissa.
Jotkut käyttää tätä taas keinona levittää homovihaa. Kaikki kakkajutut ja kuinka homot on moraalittomia ja muuta. Lopettakaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan oksettavaa luettavaa nämä kommentit näiden seksuaalisesta suuntautumisesta. Kyllä kuule heterosuhteissakin osataan perhesurmia tehdä. Se ei katso suuntautumista.
Ennemminkin tämä ison ikäeron homosuhteessa tapahtunut henkirikos yritetään ketjussa oikeuttaa sillä, että kyllä heterotkin ja onhan niinistölläkin nuorempi puoliso.
Heterot ja / tai niinistöt ei liity tähän millään tavalla.
Vai onko nämä homosuhteen häivyttäjät ja heterosuhteista jankkaavat muistuttelemassa, että kyllä homosuhteissakin tapetaan kun seuraavan kerran heterosuhteessa tapahtuu henkirikos?
Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä mennyt hyvä hukkaan.
Häpeä jos osaat.
Miks?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut käyttää tätä taas keinona levittää homovihaa. Kaikki kakkajutut ja kuinka homot on moraalittomia ja muuta. Lopettakaa.
Mutta kun ne ovat tosia.
Vierailija kirjoitti:
tuli mieleen myös
Vierailija kirjoitti:
"Epäilemme vakaata harkintaa sekä erityisen raakaa ja julmaa tekotapaa, Högman sanoo Ilta-Sanomille." Aivan järkyttävää oli teon motiivi mikä tahansa. Kuinka voi julmasti tappaa puolisonsa tämän omassa kodissa.
Kuulostaa psykopaattiselta toiminnalta.
Oikeasti olen järkyttynyt tästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän norgegubbe ei ampunut itseään jos noin ankarasti kismitti parisuhdeasiat? Kerranhan se vaan kirpasee. Nuorella sentään olisi ollut elämä edessä.
Turha elämä.
Kammottavaa.
Mitä on tapahtunut karsivallisyydelle?
Onko vedetty huumeita?
Mua järkyttää eniten se että tappaja on kumppani jonka kanssa hän oli yhdessä kymmenen vuotta. Siis miten voi vain tappaa toisen tällä tavoin? Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa psykopaattiselta toiminnalta.
Oikeasti olen järkyttynyt tästä.
EVVK, hankkikaa hiutaleet elämä. Yks kuoli, toinen vanha norjalaishomo lähtee linnaan loppuiäkseen. Mitä sitten? Joka päivä kuolee tarpeellisiakin ihmisiä.
Voi Rolf, mitä olet mennyt tekemään!
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät miten heillä on suhteessa mennyt asiat? Voi hyvin olla että jos väkivaltaa on ollut niin se väkivaltainen osapuoli on ollut Janne. Rolf on vuosien väkivaltahelvetin jälkeen todennut se on loppu nyt ja hakenut aseen kaapista.
Ilta-Sanomien tietojen mukaan Rolfia epäillään nyt murhasta. Jos olisi ampunut Jannen murruttuaan väkivaltahelvetin alla, ei tätä rikosnimikettä käytettäisi.
Pitää olla siis suunniteltu juttu ja sen on rikostutkijat pystyneet selvittämään, pojot poliiseille!
Poliisi: "Epäilemme vakaata harkintaa sekä erityisen raakaa ja julmaa tekotapaa," Todella kauhea kohtalo noin miellyttävälle ja lahjakkaalle jannulle. Tekijä on päästään äärrimmäisen pipi.
Äärimmäinen tragedia. Todella surullista. Silti tälläistä tragedioita tapahtuu niin homo kuin heterosuhteissa. Tietysti jonkinlainen kulissi estää ehkä ulkopuolisten puuttumisen vrt Ullanlinnan tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Huippukiekkoilija = stanley cup voitto,mm kulta ja olympia kulta
N H L
Siks tää kaksinaismoralistista onki ku aina kaikissa homojen adoptio-keskusteluissa vihervasemmisto tuo esille miten homoparit on hyväkäytöksisiä ja esimerkillisiä. Tää nyt rikko sen myytin.