Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.
IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.
Kommentit (5794)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävästi päättyi Jannen elämä.
JOS petti puolisoaan, se on julmaa ja halveksittavaa.Mikään ei silti oikeuta tappaa toista. Ei mikään.
Mun exmies oli sarjapettäjä.Erosimme kun mulle selvisi. Vielä on hengissä. Eikä ole tarkotus mitää hänelle tehdä.
Se että kun näkee minua, että voin paremmin ilman häntä, on jo minulle tarpeeksi.
Olen nainen, prosentuaalisesti naiset harvemmin surmaavat exänsä. Tai nyxän.
No turha tässä on ketään pettäjäksi syytellä, toinen osapuoli ei ole enää kantaansa kertomassa.
Suomi on mennyt tosiaan alas, ihan kaikessa. Ennen kunnioitettiin edesmenneitä, heistä ei puhuttu pahaa. Täälläkin annetaan tämän jatkua, miettisitte edes omaisia. Ketä, kenen etua tämä palvelee?
Vierailija kirjoitti:
Suomi on mennyt tosiaan alas, ihan kaikessa. Ennen kunnioitettiin edesmenneitä, heistä ei puhuttu pahaa. Täälläkin annetaan tämän jatkua, miettisitte edes omaisia. Ketä, kenen etua tämä palvelee?
Tässä on kuitenkin aika vakavasta synnistä kyse, nimittäin homoudesta. Ei kuolleiden elämäntarinaa pidä kiillottaa vaan kertoa totuus.
Ihan sama ovatko olleet homoja. Toivon vaan , että elinkautinen napsahtaa. Sekä rauhaa omaisille. Onneksi eivät varmaan eksy tänne palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Okei okei Janne imi roflia ja Rofl imi Jannea, ehkä kairasi myös en tiedä en olut paikalla, mut kuitenkin se on siinä. Toinen sai surmansa lopulta, move on people nothing to see here.
Saitko suurenkin tyydytyksen noista sanoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävästi päättyi Jannen elämä.
JOS petti puolisoaan, se on julmaa ja halveksittavaa.Mikään ei silti oikeuta tappaa toista. Ei mikään.
Mun exmies oli sarjapettäjä.Erosimme kun mulle selvisi. Vielä on hengissä. Eikä ole tarkotus mitää hänelle tehdä.
Se että kun näkee minua, että voin paremmin ilman häntä, on jo minulle tarpeeksi.
No turha tässä on ketään pettäjäksi syytellä, toinen osapuoli ei ole enää kantaansa kertomassa.
En ole syyttänyt muuta kun exääni. Pointti oli että ketään ei tapeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannella oli uusi suhde, alkanut jo hyvän aikaa ennenkuin muutti Rolfin luota pois. Uusi mies suht varakas ja synt. -66. Lukekaa murha.infoa.
Muuten meni oikein, mutta on nainen, kunnon mature.
Mitä nainen? Oletko sekaisin?!
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tätä on tarpeeksi vatvottu, niin olisiko jo aika näyttää petollisten viimeinen jakso?
Ois, mutta luulen, että Janne on voittanut sen, niin siksi olis liian raakaa näyttää se, kun tosi elämässä on kaikkea muuta kuin syytä juhlaan hänen osaltaan.
Muuten ei olis järkeä, ettei finaalia näytetä, sillä sarja on muuten edelleen nähtävissä.
Norjalaiset valittamassa, että Rolfin nimi julkaistiin ennen tuomiota... eikös siellä yhden Breivikin nimi julkaistu ennen tuomiota?
Vierailija kirjoitti:
Norjalaiset valittamassa, että Rolfin nimi julkaistiin ennen tuomiota... eikös siellä yhden Breivikin nimi julkaistu ennen tuomiota?
Ihan älytöntä jeesustelua norreilta toi että julkaistu liikaa ja poliisit tehneet johtopäätöksiä liian aikaisin.
Tuntuu siltä että puolustavat tuota eläkeikäistä murhaajaa, hyi hitto!
Janne sai voittorahat etukäteen, jotta sai vuokrattua itselleen kämpän? Förskottia.
Norjalaiset hienovaraisesti syyttelee uhria "ei tiedetä kaikkea mitä on tapahtunut"
Yllätyksenä tuo Rolfin karumpi puoli taisi tulla lopulta Jannellekin.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a476465f-28a8-41c4-9e95-b417833…
Jannen voittorahat maksettiin aiemmin syksyllä. Tottakai finaalijakso ois näytetty jos ei Janne ois siihen liittynyt. Seiska ehti aiemmin uutisoimaan että Janne selvisi finaalijaksoon.
Mahdotonta edes kuvitella
Janne Puhakka oli seksuaalivä hemmistöille esikuva. Norjalaisessa pikkukaupungissa mu rhaepäily herättää ärtymystä Suomen poliisia ja mediaa kohtaan.
Vaikka asiaan liittyisi kolmas henkilö, se ei tarkoita sitä, että J. olisi ketään pettänyt. Erot eivät tapahdu hetkessä, niissä on jo ollut jotain muuta taustalla. Olikohan Norjan mökin myynti viimeisimpiä epätoivoisia yrityksiä saada J. pidettyä suhteessa? Toinen vaihtoehto on se, että tekijä suunnitteli murhaa jo silloin kun pisti mökin myyntiin. Kolmas vaihtoehto on se, että ei liittynyt kumpaankaan, mutta jutussa on liikaa 'sattumia'. Mitä ilmeisimmin naapurin O.(?) oli se, joka kävi oven tai ikkunan takana ja teki ilmoituksen (Lapista palattuaan), selittäisi sen miksei ilmoittaja kokenut olevansa (enää) vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a476465f-28a8-41c4-9e95-b417833…
Jannen voittorahat maksettiin aiemmin syksyllä. Tottakai finaalijakso ois näytetty jos ei Janne ois siihen liittynyt. Seiska ehti aiemmin uutisoimaan että Janne selvisi finaalijaksoon.
Aika mahdotonta, kun pottihan meni uskollisille. Se kerrottiin Suplan sivuilla vahingossa podcast-jaksoselostuksessa ennen kuin ne vedettiin pois.
Eiköhän Jannella ollut ihan itselläänkin varaa vuokrata kämppä. Mikäli sellaisessa edes asui. Onhan hän voinut majailla pari viikkoa myös ystävien tai perheenjäsenten luona. Janne on Espoosta kotoisin, joten paljin ystäviä ja sukua siellä.
Kuinkahan paljon siinä oli alun alkaenkaan rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Norjalaiset hienovaraisesti syyttelee uhria "ei tiedetä kaikkea mitä on tapahtunut"
Yllätyksenä tuo Rolfin karumpi puoli taisi tulla lopulta Jannellekin.
Metsästäjä tappaa - kaikki yllättyvät. No eivät kyllä ylläty :D